McSb Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Witam. Moto zapala ciężko raz na ssaniu raz bez. Czasem trzyma wolne obroty i po paru chwilach gaśnie, nie wchodzi na obroty tak jak powinno. Co może być tego przyczyną ? moto kupiłem z włoch niesprawne, wyjmowałem silnik, po ponownym włożeniu i próbie odpalenia są takie przyczyny. Jak już zapali to pracuje równo na 4 cylindrach, podczas dodawania gazu (da radę tylko na ssaniu bo inaczej gaśnie) przepustnice w gaźnikach podnoszą się równo, pompa paliwa sprawna na 100%, daje mocne ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Który rok ? Gaźnikowy czy wtryskowy ? A jak ustawienie rozrządu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 A wiesz co to jest synchronizacja gaźników? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 A wiesz co to jest synchronizacja gaźników? przepustnice w gaźnikach podnoszą się równo, pompa paliwa sprawna na 100%, daje mocne ciśnienie. 2001 rok, moto do końca chodziło wersja na gaźnikach, a Ty pit możesz się już nie udzielać proszę o jakieś rozsądne wypowiedzi, pozdro rozrząd wyeliminowany ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 A co to znaczy podnoszą się równo? A skład mieszanki? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Najpierw zajrzyj do świec czy mają odpowiedni kolor i czy mają dobrą iskrę. Jeśli wszystko będzie ze świecami w porządku to trzeba będzie brać gaźniki na stół i zapewnić im kompletny serwis, czyli czyszczenie, regulację i synchro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Pewnie odmę albo któryś z zaworów powietrza źle podpiołeś. Ale sprawdź czy gaźniki szczelnie siedzą w swoich gumach. Jak schematy nic ci nie mówią to zrób zdjęcia jak to popodłączałeś wszystko. Może coś się znajdzie. Schematy połączeń: http://img155.imageshack.us/img155/5514/solenoidvavle2.gif http://img4.imageshack.us/img4/9453/solenoidvavle1.gif http://img203.imageshack.us/img203/1081/carburetorassy.gif http://img237.imageshack.us/img237/1821/ai...controlvalv.gif http://img179.imageshack.us/img179/1020/aircleaner.gif Jak to za mało to musisz poszukać manuala. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.