arbuz Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 WitamMam problemw moim Uralo, to ze jest to rusek nie ma tu znaczenia. chodzi mianowicie o to ze mam chudsza kierownice i stary ruski rollgaz ma luzy :/ kupilem sobie ladne raczki natomiast nie mam rollgazu. slyszalem ze jest rozwiazanie od simsonka/emzetki wziac rollgaz zakup rzedu 10 zlotych co by mnie cieszylo :) ale tam jest tylko 1 linka..sa reduktory jakies od motorowerkow z jednej linki wychodzi druga do smarowania ale to kosztuje chyba z 80 zlotych i jest to powiedzmy prowizorka.nie wiecie skad wziac jakis prosty rollgaz tani na 2 linki ciagnace. pytalem na motobazarze dzis ale nie maja ludzie ...od japonca nie dobiore pewnie... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Musisz kupic kierownice o wlasciwej srednicy - na `za chudej` wszystkie rollgazy beda mialy luzy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 To po co sa te chude kierownice? moja jest firmy Tomaselli... Mysle ze powinno sie to jakos wykombinowac :) moj wujek mial natomiast za gruba i ucial sobie czesc i wcisnal w to miejsce rure o mniejszym fi po rollgaz wlasnie i ma lux. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 W motocyklach Moto Guzzi ( V35, V50, V65 ) stosowało się podwójne rolgazy na kierownicy 22,5 mm. Może spróbuj takiego poszukać, ale w Polsce raczej trudno coś takiego uświadczyć za małe pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 hmmm moglem to jednak umiescic w dziale o ruskach ....... tam ludzie chyba lepiej kombinuja ... tu wiecej japoniii, gdzie jest niewiele do kombinowania :? przepraszam jesli kogos urazilem :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Nie wiem po cholere kupiles nietypowa kierownice, ale jedyny pewny sposob umieszczenia rollgazu na niej to wcisniecie tulei na srednice rollgazu, albo dospawanie kawalka rurki o wlasciwej srednicy - wcisniecie rollgazu na zwinietej gazecie, czy nalepienie tasmy elektrycznej aby `powiekszyc` srednice pod rollgaz nie gwarantuje ani bezpieczenstwa, ani dlugiego dzialania (jesli o tego typu `patentach` myslales ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 OK, dziekuje...chcialem sie tylko dowiedziec czy jest szanasa dobrania rollgazu od jakies prostego motocykla ktory ma kierownice o mniejszej srednicy. Kierownice kupilem... razem z motocyklem i ........luzem na rollgazie. Nie chcialbym z niej rezygnowac poniewaz ma dla mnie idealny ksztalt :D :) dziekuej za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Niestety chyba nie ma - rollgaz z podwojnymi linkami to stara historia i w tej chwili nikt ich juz chyba nie robi oprocz rosjan i ukraincow do swoich motocykli. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Szkoda.... a jak to rozwiazali w innych boxerach np bmw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Linka w pewnym momencie dochodzi do lacznika z ktorego wychodza 2 linki.Oczywiscie mozesz dostac rollgazy Magury z lat 60 / 70 tych z dwoma linkami, ale to cie nie ratuje bo srednica kierownicy jest taka sama jak oryginal w ruskach nie mowiac o cenie nawet uzywanej Magury.Ta srednica jest standartem i jest b.malo motocykli ktore maja kierownice o wiekszej / mniejszej srednicy od tego standartu ( np HD, ktory ma kierownice o srednicy 1 cala czyli 25.4 mm w porownaniu do 22 mm ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 To czy nie moglbym miec Rolgazu na 1 linke a potem taka przejsciowka?? Nie wiesz ile kosztuje taka przejsciowka? .......od bylleczego :) taki rollgaz moge miec chyba od simsonka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 He he, musisz sam sie rozejrzec i poszukac. U mnie wszystko mozna kupic - ale drogo, nie wiem czy zalapales ze pisze z Kanady. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 trudno co zrobic ;) coraz trudniej wyrwac "rollgaz " na miescie -"borewicz" :D oki dzieki za wszystko rozgladne sie..3m sie cieplo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Cze....Kiedy miałem „Syrenkę" na dwóch kołach (stare to były czasy Adaś Medyna kiwa pewnie teraz głową) miałem założone trzy gaźniki od MZ. Jeden rolgaz ciągnął trzy linki, a reduktor zrobiłem sam.Jest to proste urządzonko które możesz zrobić sam bez specjalnych narzędzi. (zapomnij o 80 zeta)Kawałek aluminiowej rurki średnicy około 22mm w środek dopasuj kawałek pręta który będzie tłokiem (może być z tworzywa tekstolit inne) Z jednej strony centralnie wiercisz otwór na linkę ciągnącą, z drugiej dwa otwory symetrycznie na linki od gaźników. Dalej - trzeba zrobić przecięcia piłką na wprowadzenie linek i nawiercenia pod końcówki linek (podobnie jak to jest zrobione w przepustnicy gaźnika)Rurkę zamykasz korkami w których musisz zrobić oparcie pod końce linek.W zależności od potrzeby możesz dać sprężyny w środku tego patentu dla zrównoważenia sił, lub zwiększenia odbijania gazu twoja dowolnośćSkok przepustnic w gaźnikach określa długość całego patentu. Patent najlepiej schować pod zbiornikiem paliwa. Mam rodzinkę za Płońskiem będzie można Was odwiedzić przy okazji Jeśli tak to daj namiary na E-mail’a / PWPozdr.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Wielkie dzieki za odpowiedz. Chyba tak zrobie :D ale nie ukrywam ze troszke roboty jest..... Rurke juz mam z nierdzewki a za "tlokiem" musze sie rozejrzec. Pewnie mi sie troche zejdzie poniewaz jestem w domu raz na 2 tygodnie (do konca czerwca) a motocykl stoi na ceglach :) ... Sloneczko tak pieknie swieci a ja piechota chodze : Czytalem o Twojej Syrence (w ramie Zundappa?) w SM... :o :D Szacunek powalila mnie na kolana......Podziwiam ludzi, ktorzy nie boja sie pogrzebac i cos przerabiac, sam mam pare przerobek :) Jeszcze raz dzieki za patent. pozrawiam ;) Zapraszam do Plonska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.