Skocz do zawartości

zx12 problem z obrotami,dławi sie


Rekomendowane odpowiedzi

witam.wiem ze nie ma tu wróżek i wróżbitow.bo nie raz sam radze co i jak i widze jak co niektórzy pisza ,mam jakies tam pojęcie na temat mechaniki. ale dzisiaj sie zadziwiłem.

koles posiada kawasaki . zx12r. 2005 rok.]

 

problem jest taki ze-jechał pare dni temu do domu motocykl zaczoł sie dziwnie dławic.po powrocie i odpaleniu po 2 dniach zx12 nie chce sie wkrecic na obroty

TZN-przy jezdzie do 8tysiecy jedzie normalnie a potem jakby nie dostawał paliwa,dławi sie,(po opuszczeniu gazu normalnie)dodnie gazu dalej sie tłamsi jakby zamarł silnik i mocno ciagnie powietrze

przy postoju do 8 tys chodzi normalnie a potem jekby odcinało zapłon(podobnie).(czy cos sie przestawiło?)

 

filter powietrza wymieniony.wakuometry -ustawianie.kontrola tps.

wczesniej wymieniał wydech.z wydechem czy bez to samo

 

przychodzi mi na mysl cos z instalacja(ktora sprawdzalismy!) albo pompa paliwa ,wtrsyki ,za mało dostaje paliwa?!?!(pompa działa)

 

moze ktos ma pomysł.?

Edytowane przez szkudlar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazuje jakieś błędy ??

 

Może filtr paliwa ??

 

Sprawdź ciśnienie paliwa w układzie

 

błędow nie ma. filtra paliwa nie ma tylko pompka w baku z siatkę.i przy pompce oryginalny nie rozbieralny filterek.

a ile cisnienie powinno miec i jak to sprawdzic(czym)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile dokładnie nie pamiętam, trzeba sprawdzić w serwisówce.

A mierzysz to włączając takie usrojstwo jak manometr pomiędzy pompę a listwę wtryskową, odpalasz sprzęta i patrzysz co się dzieje :)

 

Jaki kolor mają świece ??

 

świece zerkne jutro dzisiaj juz duppppa.

napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zerknę jutro do serwisówki.

Jak coś to zapraszam do mnie na serwis, daleko nie macie, a zawsze będzie łatwiej coś wymyślić, za samą diagnozę raczej nie kasuję,( no chyba, że wymaga to rozebrania połowy motocykla) :) więc macie niewiele do stracenia :)

Zapraszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece są idealne.wszystkie!

pytanie do Piotra czy jak odłączy sie kostke od TPS to moto tez powinno troche reagowac na gaz?czy wogule. i jaka powinna byc rezystancja na mierniku na zamknietych i na otwartych przepustnicach.

mam serwisowke ale nie podali nic w omach.tylko V.

 

 

czy pompka ma cos do rzeczy z tą dolegliwoscia?

czy czepic sie czegos innego?

 

jak pompka pokazywalaby np mniej czyli 2 bary to mogłoby byc to przez to???

?

o ile serwisowo napewno jest 3.

i czy czujnik w airboxsie mogłby tez miec jakis znaczny wpływ na te objawy?

 

czarna magia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jaka powinna byc rezystancja na mierniku na zamknietych i na otwartych przepustnicach.

mam serwisowke ale nie podali nic w omach.tylko V.

 

pomiędzy dwoma zewnętrznymi pinami powinna być rezystancja 4 - 6 kOhm

Edytowane przez Kris_big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...