szkudlar Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 (edytowane) Czasami w takich sytuacjach warto sobie odpuscic na dzien lub dwa,pozwolic mozgowi troche odpoczac. Probowales podlaczyc lampe stroboskopowa i zobaczyc czy otrzymuje to regularna iskre ? he chyba najlepiej tak zrobic.bylem teraz 2 dni za granica,wrocilem.i mysle ze do soboty dam se spokuj.i wtedy pogrzebie jeszcze,a na ten czas przeniose sie do tematu z alkocholem,he, :biggrin: z lampa nie probowalem, Może daleko szukasz, a problem tkwi w pierdołach, np. Czujnik przechyłu motocykla, on nie wywala błędów na fi, a powoduje gaśnięcie motocykla. mam pytanie takie, na jakiej zasadzie dziala ten czujnik? czy odłancza całkowicie zaplon czy moze tez częsciowo. i po co on jest ?(rozumiem w czasie gleby odłancza zapłon)ale... a jazda na kolanie? a jazda w pionie na kole? Edytowane 20 Maja 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 czujnik przechyłu gasi motor całkowicie i wyświetla błąd to raczej nie on. zresztą zawsze możesz go założyć do góry nogami i zobaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 (edytowane) moze ktos jeszcze ma jakis pomysł? w skrocie co robilem;; ----wymiana czujników połozenia wału i wałka rozrządu,czujnik tps,moduł,fajki z cewkami,wtryski z gardzielami,pompka paliwa(inny bak).czujnik połozenia motocykla. ----swiece ok,filter ok(sprawdzalem tez bez).rozrząd ok.instalacja sprawdzona,cisnienie na garach ok. a moto dalej nie wkreca sie wyzej niz 8tys. strzela ogniem w wydech.parska od czasu do czasu w filter.i nieraz przy prubie odpalenia tak jakby odbił do tyłu(rozrusznik) i strzela w gardziele(filter )ogniem.na wolnych chodzi ok do 8tys tez. wiem ze jusz powinienem oddac do serwisu ,ale mam jeszcze nadzieje ze sie uda po tym co posprawdzałem. Edytowane 21 Maja 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 no to nastepne zadanie domowe :wink: ktos wczesniej dobrze napisal, ze podmiana pojedynczych elementow moze nie byc obiektywna, czyli moga byc uszkodzone 2 czujniki lub wiecej, Ty wymieniajac je pojedynczo nie rozwiazujesz problemu, przeloz z dawcy, wszystkie czujniki do tego, z ktorym walczysz i powinno byc ok... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 no to nastepne zadanie domowe :wink: ktos wczesniej dobrze napisal, ze podmiana pojedynczych elementow moze nie byc obiektywna, czyli moga byc uszkodzone 2 czujniki lub wiecej, Ty wymieniajac je pojedynczo nie rozwiazujesz problemu, przeloz z dawcy, wszystkie czujniki do tego, z ktorym walczysz i powinno byc ok... pozdr no tak zrobie.zobaczymy. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Szkudlar tak ja Ci teraz w tym poście nie pomoge, bo na mechnice to ogólnie tylko podstawy a tak to jestem zielony... Ale przeczytałem ten temat bo jest o ZX-12R, dokładnie to o problemach z silnikiem bo masz CUSTOM'a z tymże silnikiem od tego modelu, po Zecie750 bede powoli myślał dorobić troche pieniążków i nabyć ZX-12R właśnie, ale czytając to aż mnie to odraża. W sensie że takie zagmadfane problemy :icon_rolleyes: no chyba że :icon_rolleyes: to tylko taki pojedynczy sporadyczny przypadek silnika od ZX-12R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Szkudlar tak ja Ci teraz w tym poście nie pomoge, bo na mechnice to ogólnie tylko podstawy a tak to jestem zielony... Ale przeczytałem ten temat bo jest o ZX-12R, dokładnie to o problemach z silnikiem bo masz CUSTOM'a z tymże silnikiem od tego modelu, po Zecie750 bede powoli myślał dorobić troche pieniążków i nabyć ZX-12R właśnie, ale czytając to aż mnie to odraża. W sensie że takie zagmadfane problemy :icon_rolleyes: no chyba że :icon_rolleyes: to tylko taki pojedynczy sporadyczny przypadek silnika od ZX-12R powiem Ci tak mialem 2 sztuki zx12r w oryginale(potem custom) i za@#$%^te sa te maszyny guma http://www.youtube.com/user/popolupoz11#p/u/3/aJnQHhF39Zw (na kole jezdzilem i nic),łycha i zero problemow.koles mial tez 3 modele zx12.tak ze powiem Ci szczerze maszyna nie do za&^%*nia, daje rade.hayka sie chowa(jezdzilem).(w moim mniemaniu.)tak ze polecam zx12. teraz to jest pojedynczy przypadek,no i taki ze kij wie co jst? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) (na kole jezdzilem i nic),łycha i zero problemow.koles mial tez 3 modele zx12.tak ze powiem Ci szczerze maszyna nie do za&^%*nia, daje rade.hayka sie chowa(jezdzilem).(w moim mniemaniu.)tak ze polecam zx12. teraz to jest pojedynczy przypadek,no i taki ze kij wie co jst? miałem zx12r przez 2,5roku i potwierdzam szkudlara, bardzo dobre moto, a szczególnie dobre jak sie poaptrzy na kase jaka kosztuje jako uzywka, wg mnie nie ma konkurencji. I tez wole to od hajki :icon_biggrin: gizmucik jak myslales o zx12r to sie nie zrazaj bo to bardzo dobre moto. Tylko sprawdz czy masa i wielkosc Ci pasuje! Edytowane 23 Maja 2010 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Szkudlar tak ja Ci teraz w tym poście nie pomoge, bo na mechnice to ogólnie tylko podstawy a tak to jestem zielony... Ale przeczytałem ten temat bo jest o ZX-12R, dokładnie to o problemach z silnikiem bo masz CUSTOM'a z tymże silnikiem od tego modelu, po Zecie750 bede powoli myślał dorobić troche pieniążków i nabyć ZX-12R właśnie, ale czytając to aż mnie to odraża. W sensie że takie zagmadfane problemy :icon_rolleyes: no chyba że :icon_rolleyes: to tylko taki pojedynczy sporadyczny przypadek silnika od ZX-12R Ale Szkudlar wcale nie pisze, ze naprawił jedno a posypało się drugie, naprawił drugie a posypało się trzecie... Poprostu nie może sobie poradzić ze zdiagnozowaniem jednej zapewne pierdułki która zakłóca prace motocykla... ZX-12R daje radę i raczejnie ma słabych punktów które się niej sypią... Ps. A w czym jest gorsza hayka w porównaniu do ZX-12R to nie wiem. Brat ma ZX-12R i trochę tym latałem - znowu mi nie leży ten motcykl... Napewno hayka wychodzi gorzej cenowo, ale za to mało który mechanik podejmuje się seriwsu kawy. Jesli ktoś próbował robić synchro czy też regulację zaworów to wie o czym mówie :) jesli któryś mechanik się tego podejmie to sobie nieźle narzuca za meczarnie przy ZX-12R :) Ps2. Wiem jedno ZX-12R nie nadaję sie do turystyki :P Szkudlar skup się na wszelkiego rodzajach czujników :icon_exclaim: To, że komp nie wywala rzadnych błedów to jeszcze nic nie znaczy. Wystarczy, że któryś z czujników znaczaco zaniża lub zawyża jakąś wartość. Komp przyjmuje to za dane z czujnika a czujnik poprostu sie rozkalibrował i pokazuje głupoty. Wywalenie błedu pojawia się wtedy gdy albo jest brak sygnału z danego czujnika albo wskazania czujnika wychodza poza zakres. U siebie w hayce miałem tak, że po synchro zapomniałem podłaczyć wężyk z układu podcisnienia do czujnika podcisnienia i silnik chodził jakby nie na wszystkie gary. Komp żadnego błedu nie wywalił bo sam czujnik był sprawny... A że pokazywał głupoty bo nie był wpiety do układu to i inna bajka. Wszystkie te czujniki nawet niepozorne których jeszcze nie sprawdziłeś nalezy wziąć pod lupę... Good lock :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Napewno hayka wychodzi gorzej cenowo, ale za to mało który mechanik podejmuje się seriwsu kawy. Jesli ktoś próbował robić synchro czy też regulację zaworów to wie o czym mówie :) jesli któryś mechanik się tego podejmie to sobie nieźle narzuca za meczarnie przy ZX-12R :) o jak ja sie z Toba Wilku zgadzam, zawory prawie cały dzień się zeszło tyle tego do odkrecenia i nie ma gdzie rąk włożyć pod tą monocoque ramą :evil: A synchro już nawet nie robiłem bo tak miałem dosyć że się udało zawory zrobić, nie wiem kto tam ręce włoży :icon_razz: chyba trzeba do japonii na serwis wysyłać bo mają małe rączki :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 no dostac sie do silnika jest problem.no i wada sa jeszcze pekajace ramy.trzeba na to zwrocic szczegolna uwage. jeszcze nie wyweszylem usterki,no i wyjezdzam na tydzien,tak ze jak wroce walcz znowu pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy904 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam ja jak w temacie jestem posiadaczem zx6 2005-6 mam ten sam problem co kolega kiedy kreci czasami cos jak by blokowalo oraz po wyzej 8 tys przerywa prosze o odpowiedz jak skaczyla sie ta historia powyzej czy motocykl zostal sprzedany z usterka czy cudownie naprawiony dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 ze swojej strony dodam żebyś sprawdził ciśnienie paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy904 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Aa sory dodam ze moto bylo na hamowni podpiete pod wszystko co mozliwe pompa paliwa ok brak bledow mieszanka spalin ok. Zaczolem od 2 czujnikow walka rozrzadu i walu jak sie nie myle. Dzisiaj maja przyjsc wiec biore sie za wymiane. Ale myslalem ze kolegadokaczy post i napisze co jemu pomoglo bl z tego co pisal tez wymienial te 2 czujniki i nie dalo rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy904 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam ponownie wymiana 2 czujnikow pomogla. Niewiem ktory byl zly :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.