kornik-81 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 a może to regulator napięcia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 wie ktos gdzie .. jest na dolnymslasku,wielkopolska warsztat,serwis, ktory ma komputer zeby sie podpiac do zx12 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szparag Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 U Baranieckiego w Jeleniej chyba mają, Ale jeśli nie "wyrzuca" błędów poprzez kontrolkę fi to wątpię aby komp, coś pomógł. A nikt nie kombinował przy rozrządzie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) nie przy rozrządzie nie grzebane.to sie stalo nagle,silnik sam w sobie dobrze pracuje,nie stuka,nie dzwoni,jest cisza,tylko ma problem z obrotami. na pierwszy rzut oka to wyglada jak mialby przyspieszony zapłon. ale jak nie czujniki,położenia wałka i wału to co!? Edytowane 17 Maja 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 nie przy rozrządzie nie grzebane.to sie stalo nagle,silnik sam w sobie dobrze pracuje,nie stuka,nie dzwoni,jest cisza,tylko ma problem z obrotami. na pierwszy rzut oka to wyglada jak mialby przyspieszony zapłon. ale jak nie czujniki,położenia wałka i wału to co!? masz dostep do drugiej ZX 12 wiec ja przelozylbym cala listwe wtryskowa pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katerina Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 ja sie specjalnie nie znam na mechanice ale miałam podobne objawy w vigorze i okazało sie że miał troche wody w gażniku spróbuj może akurat sie uda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 przekladalem drugi bak ,i to samo tak ze nie woda. przeloze dzisiaj gardziele z wtryskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 szkudlar co do kompa to powienien miec Kubacki w rydzynie w koncu jest dilerem kawy, jezeli nie ma to na 100% jest w liberty motors w poznaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 to nie wtryski.opcje mi sie konczą.mozliwe ze gdzies jakies przebicie jest i przez to. dziwnie nieraz odbije rozrusznik i strzeli w filter.a puzniej w rure ogniem szkudlar co do kompa to powienien miec Kubacki w rydzynie w koncu jest dilerem kawy, jezeli nie ma to na 100% jest w liberty motors w poznaniu. a zadzwonie jutro do rydzyny chyba ze ktos ma jeszcze jakis pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szparag Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) Mam takie pytanko. Ten motocykl to oryginał ?? Napisz proszę jeszcze czy podczas prób składasz wszystko do kupy, czy tylko po łebkach. Może daleko szukasz, a problem tkwi w pierdołach, np. Czujnik przechyłu motocykla, on nie wywala błędów na fi, a powoduje gaśnięcie motocykla. Piszesz, że masz padnięte zegary, działa kontrolka luzu ? Może jest słaba masa na silniku. Może masz uszkodzoną kostkę ( przełącznik zespolony ) na kierownicy. Może masz padniętą stacyjkę. Czytam ten temat od początku i ciekaw jestem jego finału. Może warto spróbować innej metody jeśli masz dawcę, zacznij wkładać po kolei twoje części do dawcy, zacznij od sterownika, potem pompa, listwa wtryskowa, czujniki położenia wałka i wału. Może masz padnięte kilka rzeczy i wymieniając jedną nie likwidujesz problemu. Wkładając swoje części do dawcy, dojdziesz w końcu do tego co jest padnięte, no chyba że zostanie ci goła rama, a tamten dalej będzie chodził :) Przypomniała mi się podobna sytuacja, co prawda z samochodu ( bodajże nissan almera ) Samochód posiadał dwa czujniki, jeden na wale, a drugi na wałku rozrządu, zachowywał się podobnie jak twój. Diagnostyka wykazywała błąd czujnika położenia wałka rozrządu, ale on był dobry, wymiana na nowy nie przynosiła, żadnego efektu, co się okazało ? Rozrząd ( łańcuch podobny jak w motocyklu ) był już tak zużyty, że różnica pomiędzy impulsami z wału i wałka była tak duża, że komputer widział to jako błąd, po wymianie łańcuszka wszystko wróciło do normy. ( jak się później okazało była to dość częsta usterka w tym modelu ). Może warto dźwignąć dekiel i zobaczyć jak wyglądają znaki ?? Sprawdź jeszcze cewki, ale szczerze wątpię. Edytowane 17 Maja 2010 przez szparag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Powiadasz że lubi strzelić w dolot;> A sprawdź panie czy fajki na 2 i 3 garze masz założone odpowiednio(zamień miejscami). Ja prawie utopiłem kolektor w samochodzie jak z bezczelnej ciekawości zmieniłem kolejność zapłonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) Powiadasz że lubi strzelić w dolot;> A sprawdź panie czy fajki na 2 i 3 garze masz założone odpowiednio(zamień miejscami). Ja prawie utopiłem kolektor w samochodzie jak z bezczelnej ciekawości zmieniłem kolejność zapłonów. fajki sa na miejscu na 100%. po za tym bralem tez fajki z innego motocykla Mam takie pytanko. Ten motocykl to oryginał ?? Napisz proszę jeszcze czy podczas prób składasz wszystko do kupy, czy tylko po łebkach. Może daleko szukasz, a problem tkwi w pierdołach, np. Czujnik przechyłu motocykla, on nie wywala błędów na fi, a powoduje gaśnięcie motocykla. Piszesz, że masz padnięte zegary, działa kontrolka luzu ? Może jest słaba masa na silniku. Może masz uszkodzoną kostkę ( przełącznik zespolony ) na kierownicy. Może masz padniętą stacyjkę. Czytam ten temat od początku i ciekaw jestem jego finału. Może warto spróbować innej metody jeśli masz dawcę, zacznij wkładać po kolei twoje części do dawcy, zacznij od sterownika, potem pompa, listwa wtryskowa, czujniki położenia wałka i wału. Może masz padnięte kilka rzeczy i wymieniając jedną nie likwidujesz problemu. Wkładając swoje części do dawcy, dojdziesz w końcu do tego co jest padnięte, no chyba że zostanie ci goła rama, a tamten dalej będzie chodził :) Przypomniała mi się podobna sytuacja, co prawda z samochodu ( bodajże nissan almera ) Samochód posiadał dwa czujniki, jeden na wale, a drugi na wałku rozrządu, zachowywał się podobnie jak twój. Diagnostyka wykazywała błąd czujnika położenia wałka rozrządu, ale on był dobry, wymiana na nowy nie przynosiła, żadnego efektu, co się okazało ? Rozrząd ( łańcuch podobny jak w motocyklu ) był już tak zużyty, że różnica pomiędzy impulsami z wału i wałka była tak duża, że komputer widział to jako błąd, po wymianie łańcuszka wszystko wróciło do normy. ( jak się później okazało była to dość częsta usterka w tym modelu ). Może warto dźwignąć dekiel i zobaczyć jak wyglądają znaki ?? Sprawdź jeszcze cewki, ale szczerze wątpię. nie do konca oryginał. pierwszy temat zaczol pisac muj kolega ja bylem za granica(kiedy mu sie zepsuł)ale to szczeguł wymienialem juz czujnik walu walka,fajki,moduł,(kontrolka luzu jest,ale liczniki od 12 oryginal sie nie podepnie inne sa/przerobione) do dawcy nie przełoże bo ma zatarte panewki,(jest rozebranay w mak) motocykl wczesniej spadł ze stojaka jakis tydzien wczesniej,tez mysle o czujniku polozenia moto ale tydzien smigal bez problemu. no rozrzad musze sprawdzic.ale dziwne bo chodzi prawie normalnie. Edytowane 18 Maja 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Po upadku któryś z przewodów ucierpiał. Musisz szukać który z przewodów jest nadcięty, pęknięty, przerwany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Po upadku któryś z przewodów ucierpiał. Musisz szukać który z przewodów jest nadcięty, pęknięty, przerwany. kable nie dostaly niczym.motocykl upadl na prawa strone,ale nie mocno,spadł z podnosnika, moze naprawde to jakas pierdola,ale cieżko ją znalesc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Czasami w takich sytuacjach warto sobie odpuscic na dzien lub dwa,pozwolic mozgowi troche odpoczac. Probowales podlaczyc lampe stroboskopowa i zobaczyc czy otrzymuje to regularna iskre ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.