Skocz do zawartości

zx12 problem z obrotami,dławi sie


Rekomendowane odpowiedzi

witam.wiem ze nie ma tu wróżek i wróżbitow.bo nie raz sam radze co i jak i widze jak co niektórzy pisza ,mam jakies tam pojęcie na temat mechaniki. ale dzisiaj sie zadziwiłem.

koles posiada kawasaki . zx12r. 2005 rok.]

 

problem jest taki ze-jechał pare dni temu do domu motocykl zaczoł sie dziwnie dławic.po powrocie i odpaleniu po 2 dniach zx12 nie chce sie wkrecic na obroty

TZN-przy jezdzie do 8tysiecy jedzie normalnie a potem jakby nie dostawał paliwa,dławi sie,(po opuszczeniu gazu normalnie)dodnie gazu dalej sie tłamsi jakby zamarł silnik i mocno ciagnie powietrze

przy postoju do 8 tys chodzi normalnie a potem jekby odcinało zapłon(podobnie).(czy cos sie przestawiło?)

 

filter powietrza wymieniony.wakuometry -ustawianie.kontrola tps.

wczesniej wymieniał wydech.z wydechem czy bez to samo

 

przychodzi mi na mysl cos z instalacja(ktora sprawdzalismy!) albo pompa paliwa ,wtrsyki ,za mało dostaje paliwa?!?!(pompa działa)

 

moze ktos ma pomysł.?

Edytowane przez szkudlar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  szparag napisał:

Pokazuje jakieś błędy ??

 

Może filtr paliwa ??

 

Sprawdź ciśnienie paliwa w układzie

 

błędow nie ma. filtra paliwa nie ma tylko pompka w baku z siatkę.i przy pompce oryginalny nie rozbieralny filterek.

a ile cisnienie powinno miec i jak to sprawdzic(czym)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  szparag napisał:

Ile dokładnie nie pamiętam, trzeba sprawdzić w serwisówce.

A mierzysz to włączając takie usrojstwo jak manometr pomiędzy pompę a listwę wtryskową, odpalasz sprzęta i patrzysz co się dzieje :)

 

Jaki kolor mają świece ??

 

świece zerkne jutro dzisiaj juz duppppa.

napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zerknę jutro do serwisówki.

Jak coś to zapraszam do mnie na serwis, daleko nie macie, a zawsze będzie łatwiej coś wymyślić, za samą diagnozę raczej nie kasuję,( no chyba, że wymaga to rozebrania połowy motocykla) :) więc macie niewiele do stracenia :)

Zapraszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece są idealne.wszystkie!

pytanie do Piotra czy jak odłączy sie kostke od TPS to moto tez powinno troche reagowac na gaz?czy wogule. i jaka powinna byc rezystancja na mierniku na zamknietych i na otwartych przepustnicach.

mam serwisowke ale nie podali nic w omach.tylko V.

 

 

czy pompka ma cos do rzeczy z tą dolegliwoscia?

czy czepic sie czegos innego?

 

jak pompka pokazywalaby np mniej czyli 2 bary to mogłoby byc to przez to???

?

o ile serwisowo napewno jest 3.

i czy czujnik w airboxsie mogłby tez miec jakis znaczny wpływ na te objawy?

 

czarna magia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  szkudlar napisał:

i jaka powinna byc rezystancja na mierniku na zamknietych i na otwartych przepustnicach.

mam serwisowke ale nie podali nic w omach.tylko V.

 

pomiędzy dwoma zewnętrznymi pinami powinna być rezystancja 4 - 6 kOhm

Edytowane przez Kris_big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  toowdie napisał:

a odłącz na noc aku, możliwe ze sterownik wszedł w tryb awaryjny- odłączenie aku może pomóc. Kontrolka od wtrysku Ci się nie świeci?

 

odłącze.ale nic nie świeci. a kontrolka od wtrysku to ktura to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...