Vatzeque Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 wacek nie masz racji :) W czym? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 w tym Za tą kasę to będzie złom Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kass Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Na spokojnie chce kupić motorek żeby czegoś nie odwinąć to już trochę pieniędzy dla mnie jest to nie jest 2000zł i chce coś odpowiedniego kupić też myślę że powinienem w dobeym stanie znaleźć 1200 za ok 7.5tys zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihuVFR Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 (edytowane) A myslales o VFR'ce?? Moto idealne dla ludzi powyzej 170 cm i 60 kg. Sam mam 180 i ok 90 waze i nie wyobrazam sobie jazdy na czyms gabarytowo mniejszym. Dosiadam czasami fazerkow, hornetow i fakt prowadzi to sie jakos tak...inaczej -jak mniejsza 600tka ale wygladam na nim srednio. Z kolei jak zasiadam na mojej juz drugiej fyfyryfy to czuje pod soba kawal porzadnego moto. Zreszta temat rzeka.. Zalezy do czego Ci moto. Czy np: dojezdzasz do pracy, weekendowe smiganie po miescie, za miasto, dzidowanie po miescie od swiatel do swiatel, turystyka blizsza, dalsza, sam czy z plecakiem... Bandit to w sumie sprawdzona przez lata konstrukcja ale juz troche przestazala. No i te regulacje co chwile... A w VFR mozesz spokojnie 20-25 tys miedzy regulacjami przelatac a modele do 01 na kolach zebatych-wieczny rozrzad!! Pomysl, poczytaj opinii o VFR i przysiadz sie a bedzie to moto na lata. http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800,%2...dealu,1648.html Tyle :) Edytowane 21 Maja 2010 przez mihuVFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kass Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 (edytowane) Przymierzałem się do VFR 800 i podoba mi się tylko wydawała się podemną przymaława (ale nie aż tak jak XJ) może dlatego że pozycja jest bardziej pochylona nie wiem, no i vfr raczej nie znajdę do 8 tyś już z opłaceniem... a motocykl w większości do jazdy w okolicach od czasu do czasu dalszy wypad ale lubie poszwędać się po mieście, i często z plecaczkiem. Ale Vfr jeszcze wezmę pod uwagę dokłądnie przemyśleć A jeszcze pytnanie nie patrząc na cenę co było by waszym zdaniem lepsze B12 czy Big One 1000? Dzięki za wyrozumiałość :) Edytowane 22 Maja 2010 przez Kass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Big One fajny jest, ale mało popularny. Jak się coś popsuje to części więcej do Bandita jest. Bo za 8tys. to nie będzie motocykl nie psujący się. Browar ma/miał Big One. Jak to Zbyhu stwierdził, rozrząd trzeba zmieniać co 30tys. km (marny napinacz), więc może Cię to czekać przy kupnie "Byg łana" i koszt rośnie dramatycznie. VFR za 8 tys. dostaniesz, ale tylko starszą 750-tkę. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Kass, mam takie same "gabaryty" jak Ty i też kiedyś przymierzałem się do tych sprzętów o których jest tu mowa . Nie oszukujmy się , wszystkie z nich są po prostu za małe . Fazer 600 , czy bandyta 600 nie jest większy od Twojej byłej xj. Może w jakiś sposób byś sie na nich usadowił , ale spojrzenie w szybę wystawową w czasie jazdy zweryfikuje Twój dobry humor... Vfr też nie jest za wielka , duża jest dla chłopaków do 180cm i moim zdaniem to jest granica , oczywiście są tacy którym "owijanie " się na motocykl nie przeszkadza i będą tak jeździć aż im się skolioza pojawi. Celuj w jakiś duży turystyk , lub enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Jak czytam te wypociny kto, jak duży, jak na danym moto wygląda to mi się śmiać chce :banghead: Ja mam 182 cm i śmigam cb 500, i jeszcze nigdy nie brakowało mi miejsca. Mój brat ma 190 cm i 100 kg wagi, i też jeszcze nigdy nie narzekał na gabaryt swojej dyversji (600 ccm). Moim zdaniem na każdej 600-ce będziesz czuł się dość komfortowo. A jeżeli wielkość motocylka poprawi twoje samopoczucie, to celuj w wypasione choppery. Poza tym wydaje mi się, że bandit 1200 wcale nie jest większy od 600-ki.ma tylko większy silnik. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Jak czytam te wypociny kto, jak duży, jak na danym moto wygląda to mi się śmiać chce :banghead: Ja mam 182 cm i śmigam cb 500, i jeszcze nigdy nie brakowało mi miejsca. Mój brat ma 190 cm i 100 kg wagi, i też jeszcze nigdy nie narzekał na gabaryt swojej dyversji (600 ccm). Moim zdaniem na każdej 600-ce będziesz czuł się dość komfortowo. A jeżeli wielkość motocylka poprawi twoje samopoczucie, to celuj w wypasione choppery. Poza tym wydaje mi się, że bandit 1200 wcale nie jest większy od 600-ki.ma tylko większy silnik. :crossy: To co napisałeś, to chyba takie placebo dla Ciebie... Powiedz czy to Ty jesteś na avatarze?, bo jeśli tak to te moto jest zdecydowanie za małe dla Ciebie . Tak więc śmiej się dalej z tych jak piszesz - wypocin. Ja uważam , że moto można dopasować pod siebie pod względem ergonomii jak i wyglądu.. A jeśli chodzi o brak miejsca , to mój sąsiad (130kg) też mieści się na Chińskim skuterku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kass Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 ...Zależy jak kto patrzy na to moim zdaniem za mały byłem na xj, dla mnie wąski bak w porównaniu do niektórych 600 i to już miało duży wpływ, chopper, enduro i typowy turystyk odpada, na big ona się napalałem ale jeżeli będę jeszcze więcej wkładał w niego jak kupię to odpuszczę, myślę że pozostane przy B12 silnik większy i to już dużo da moim zdaniem w okolicach 2-3 tygodni powinienem coś zakupić, jak już wspomniałem trudny wybór kryzys na pieniądzach się nie śpi i jakoś trzeba się pogodzić, ja mam nadzięję i wierzę że nie trafię na gruchota zawsze możecie mi coś doradzić to z chęcią przyjmę :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 16valve, tadeo ma rację. Na pięćsetce nie ma owijania się o motocykl ze wzrostem ponad 180cm. To jest Twoja opinia, że źle wyglądasz na takim czy owakim motorze. Tak samo powie milioner, że on dobrze wygląda w Carrera Turbo, ale w Peugeocie 207cc już nie. Piszesz valve, że Bandit 600 mały jest. Prawda jest taka, że pierwsza generacja Bandita 1200 to jest ta sama rama co w sześćsetce. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kass Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) Znalazłem w internecie wymiary Bandita 600 i 1200, podaję linki: B6 1999r---> http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/...0-GSF600S.shtml B12 1995r---> http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/...00-Bandit.shtml Po przetłumaczeniu: B6: Długość całkowita: 2 085 mm (82,1 w) Szerokość: 745 mm (29,3 w) Wysokość: 1 205 mm (47,4 w) Wysokość siedziska: 805 mm (31,7 w) Ciężar własny: 202 kg (445 lbs) B12: Długość całkowita: 2165 mm (85,2 w) Szerokość: 785 mm (30,9 w) Całkowita wysokość: 1095 mm (43,1 w) Wysokość siedzenia: 835 mm (32,9 w) Ciężar własny: 208 kg (458 lbs) Przetłumaczyłem te dane co są w dwóch artykułach do porównania. Wynika na to że B12 jest większy od B6 :icon_idea: Edytowane 23 Maja 2010 przez Kass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) 16valve, tadeo ma rację. Na pięćsetce nie ma owijania się o motocykl ze wzrostem ponad 180cm. To jest Twoja opinia, że źle wyglądasz na takim czy owakim motorze. Tak samo powie milioner, że on dobrze wygląda w Carrera Turbo, ale w Peugeocie 207cc już nie. Piszesz valve, że Bandit 600 mały jest. Prawda jest taka, że pierwsza generacja Bandita 1200 to jest ta sama rama co w sześćsetce. Vatzeuqe, rozmawiamy tu o 190cm i wiem jak taki ktoś wygląda na przykładowych motocyklach . Mozemy sie tylko spierać o to czy komuś to przeszkadza, bo ja zdaje sobie sprawę z tego co to jest ergonomia - wygoda ,a co to jest wygląd i proporcje motocyklisty na danym motocyklu. Akurat Twój przykład z Porsche carrera i Peugeotem nie ma tu nic do rzeczy , bo nie o to biega. Dla mnie bandit 600 jest mały , to fakt , ale wcale nie napisałem , ze bandit 1200 jest większy , ale z tego co pamietam chyba tak, akurat te wymiary kojarzę. Uwierz mi , ze ciężko jest dopasować moto do siebie , ale j jeździć i cieszyć się można na wszystkim , ale skoro można pogodzić te dwie rzeczy to dlaczego nie. Teraz jeżdżę TDM-ką , ale tak naprawdę najlepiej czułem się kiedy przymierzyłem się do Varadero. A co do "owijania" się na motocyklu, to jedynie akceptowalne to jest w przypadku sportów , gdyż tam właśnie ergonomia wymusza taka pozycję i można się "naginać" . W przypadku motocykli typu naked - turystyk , chyba nie o to chodzi , tam pozycja powinna być swobodniejsza , eh dobrze wiesz o co mi chodzi. Pozdrawiam. Znalazłem w internecie wymiary Bandita 600 i 1200, podaję linki: B6 1999r---> http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/...0-GSF600S.shtml B12 1995r---> http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/...00-Bandit.shtml Po przetłumaczeniu: B6: Długość całkowita: 2 085 mm (82,1 w) Szerokość: 745 mm (29,3 w) Wysokość: 1 205 mm (47,4 w) Wysokość siedziska: 805 mm (31,7 w) Ciężar własny: 202 kg (445 lbs) B12: Długość całkowita: 2165 mm (85,2 w) Szerokość: 785 mm (30,9 w) Całkowita wysokość: 1095 mm (43,1 w) Wysokość siedzenia: 835 mm (32,9 w) Ciężar własny: 208 kg (458 lbs) Przetłumaczyłem te dane co są w dwóch artykułach do porównania. Wynika na to że B12 jest większy od B6 :icon_idea: No widzisz , jest "wyciągniety " względem 600, ale rozstaw osi wiekszy tylko o 5mm. Edytowane 23 Maja 2010 przez 16valve Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Znalazłem w internecie wymiary Bandita 600 i 1200, podaję linki: B6 1999r---> http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/...0-GSF600S.shtml B12 1995r---> http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/...00-Bandit.shtml Po przetłumaczeniu: B6: Długość całkowita: 2 085 mm (82,1 w) Szerokość: 745 mm (29,3 w) Wysokość: 1 205 mm (47,4 w) Wysokość siedziska: 805 mm (31,7 w) Ciężar własny: 202 kg (445 lbs) B12: Długość całkowita: 2165 mm (85,2 w) Szerokość: 785 mm (30,9 w) Całkowita wysokość: 1095 mm (43,1 w) Wysokość siedzenia: 835 mm (32,9 w) Ciężar własny: 208 kg (458 lbs) Przetłumaczyłem te dane co są w dwóch artykułach do porównania. Wynika na to że B12 jest większy od B6 :icon_idea: Porównałeś różne roczniki. I strona ma sporo nieścisłości. GSF 600 S Bandit 1997 Overall Length: 2 155 mm (84.8 in) Overall Width: 745 mm (29.3 in) Overall Height: 1 205 mm (47.4 in.) Seat Height : 805 mm (31,7 in) GSF 1200 SA Bandit 1997 Overall Length: 2,105 mm (82.5 in) Overall Width: 790 mm (31.1 in) Overall height: 1,215 mm (47.8 in) Seat height: 835 mm (32.9 in) Ten sam rocznik i niby 600-tka dłuższa. Jeden czort. Rama w pierwszej generacji ta sama (później chyba też). Bandita miałem mniejszego, ale na dużym siedzi się tak samo. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kass Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) Różne roczniki ale raczej ten sam przełom, szukałem poniżej 2000r bo wspomniałeś Vatzeque o starszej generacji i chciałem znaleźć. Tak jak mówisz możliwe że ta sama rama będzie w B6 i B12 ale nawet w tych porównaniach co podałeś widać różnicę że B12 czymś jest większy to chyba nie znaczy że rama jest większa tylko np. zadupek szerszy/dłuższy? coś większe musi być i jeśli tak samo się siedzi to moim zdaniem te minimalne większe rozmiary i większy silnik powinny trochę wpłynąć na wygląd motoru z motocyklistą. Edytowane 24 Maja 2010 przez Kass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.