kopi800 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Czołem, ostatnio wymieniłem w swojej CBR 1100XX zestaw napędowy, założyłem łańcuch DID VM 530 i zębatki Sunstar - oryginalny wymiar. Niestety muszę stwierdzić, że nowy zestaw pracuje znacznie głośniej niż stary. Obecnie mam przejechane ok. 1000 km na nowym zestawie i nie wiem, czy coś jest nie tak. Może ktoś miał podobny przypadek? Kopi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Fabryczna,Hondy przednia zabatka ma wygluszajace gumy , natomiast Sunstar oraz zdecydowana wiekszosc zamiennikow natomiast nie,to cala przyczyna glosniejszej pracy. Tak na marginesie VM to zbyt malo trwaly lancuch do tego modelu,530 zvm2 wytrzyma zdecydowanie dluzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Tak samo miałem w Varadero. Brak gumy tłumiącej na zębatce zdawczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPRK Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Sprawdź czy łańcuch jest dobrze naciągnięty. Cytuj Smiert Szpionom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopi800 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Fabryczna,Hondy przednia zabatka ma wygluszajace gumy , natomiast Sunstar oraz zdecydowana wiekszosc zamiennikow natomiast nie,to cala przyczyna glosniejszej pracy. Tak na marginesie VM to zbyt malo trwaly lancuch do tego modelu,530 zvm2 wytrzyma zdecydowanie dluzej. Dzięki za info., przy okazji: VM 530 - to łańcuch montowany oryginalnie. Dlaczego uważasz, że jest za słaby? Kopi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) Dzięki za info., przy okazji: VM 530 - to łańcuch montowany oryginalnie. Dlaczego uważasz, że jest za słaby? Kopi tu nie chodzi o to, że jest za słaby - tylko, że się szybciej zużyje. zvm2 jest mocniejszy - wytrzyma dłużej (co przy momencie xx'a ma znaczenie) pzdr Edytowane 13 Maja 2010 przez rahu Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Dzięki za info., przy okazji: VM 530 - to łańcuch montowany oryginalnie. Dlaczego uważasz, że jest za słaby? Kopi VM 530 nie jest lancuchem orginalnym.Jezeli motocykl mial D.I.D fabrycznie ( moze tez miec RK) to byl to 50ZVS,lancuch zblizony do zvm/zvm2 aczkolwiek rozniacy sie nieco srednica poszczegolnych czesci. Jezeli kupiles moto uzywane i faktycznie mialo ono VM530 to po prostu znaczy ze lancuch juz byl zmieniany. Lancuch VM ma wystarczejaca wytrzymalosc mechaniczna,tzn. nie peknie,itd ale z moich doswiadczen wynika ze w motocyklu o porownywalnym ciezarze i mocy do XX wytrzyma moze 60% tego co ZVM2,mowa o przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Lancuch VM ma wystarczejaca wytrzymalosc mechaniczna,tzn. nie peknie,itd ale z moich doswiadczen wynika ze w motocyklu o porownywalnym ciezarze i mocy do XX wytrzyma moze 60% tego co ZVM2,mowa o przebiegu. 60% to sporo - na ile klocków przy normalnym użytkowniu powinien wystarczyć. Tak mniej więcej. Nie mówi o sielankowej jeździe, ale i nie o kattingu - raczej szybka turystyka i długie dystanse. DO tej pory udało mi się zrobić 22 tys (i jeszcze miał zapas) na jednym łańcuchu (gsx600f '98 - oryginał) i jeszcze chwile by wytrzymał, ale moto się zgruzowało całkowicie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman600 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) Cześć Mam identyczne odczucia, po wymianie na nowy napęd (sunstar+ did 530vm) w mojej Cbr f2 słychać dość głośno pracę łańcucha na zębatce zdawczej. Jeśli mówicie,że to z braku jakiś gum wytłumiających to czy ma to wpływ na prace napędu w sensie żywotność? Pozdrawiam, Daniel dodam jeszcze,że gdy przepycham moto do przodu to jest w miarę cicho ale podczas przepychania w tył jest bardzo glośno Edytowane 14 Maja 2010 przez Shaman600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopi800 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 VM 530 nie jest lancuchem orginalnym.Jezeli motocykl mial D.I.D fabrycznie ( moze tez miec RK) to byl to 50ZVS,lancuch zblizony do zvm/zvm2 aczkolwiek rozniacy sie nieco srednica poszczegolnych czesci. Jezeli kupiles moto uzywane i faktycznie mialo ono VM530 to po prostu znaczy ze lancuch juz byl zmieniany. Lancuch VM ma wystarczejaca wytrzymalosc mechaniczna,tzn. nie peknie,itd ale z moich doswiadczen wynika ze w motocyklu o porownywalnym ciezarze i mocy do XX wytrzyma moze 60% tego co ZVM2,mowa o przebiegu. Dzięki za wyjaśnienie, motocykl kupiłem w Niemczech od pierwszego właściciela z oryginalnym przebiegiem i oryginalny łańcuch wytrzymał 36 tys. km; poza tym to był RK - aż nie chciało mi się wierzyć, ponieważ dotychczas byłem przekonany, że Honda montuje tylko DID. Według katalogu LARSSON (tak powiedzieli mi w sklepie) właśnie DID VM 530 to odpowiednik oryginału a ZVM2 530 to łańcuch hiperwzmocniony. Ale nawet jeśli ten obecnie założony VM wytrzyma tylko 60 % to i tak wychodzi ok. 20 tys. km - dla mnie zadowalająco! pozdrawiam Kopi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 A ma ktoś fotkę jak wygląda oryginalna hondowska zębatka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.