Skocz do zawartości

Odcina.... zamknięto temat


Gość josha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panie Dudek. Czy jedynym wyjściem, żeby zamaskować swój brak wiedzy jest zamykanie tematu?.

Moje pytanie brzmiało; " dlaczego przerywa na światłach i czy uszkodzony regulator, może powodować takie objawy". Pańska odpowiedź, dot. tego jak sprawdzić prądnicę, o sprawdzeniu samego regulatora nie wspomniał Pan ani słowem. Następnie zasugerował mi Pan, kupno nowego reglera, sugerując, nie wiem co, bo to jakiś płytki dowcip. Zrozumiałem że być może mnie nie stać, a być może, moto jest mniej warte. Takie dowcipy, proszę zachować na swój prywatny użytek. Tutaj jest forum, a forum jest po to, żeby można wymieniać poglądy, doświadczenia i służyć poradą. Pan tą poradą mi nie posłużył, więc proszę o przywrócenie tematu, dając szanse na wypowiedzenie się ludziom mającym coś do powiedzenia

Pozdrawiam i miłego dnia życzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche to wszystko dziwne.najpierw piszesz do dudka TY,CHŁOPIE,a teraz PANIE. ?

poprostu cos mu sie nie spodobalo ,on ma mozliwosc wyjecia wtyczki Ty nie.i juz.

odpowiedz była czy dobra czy nie nie wiem.pozdrawiam.

nie szarpcie sie za byle co!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche to wszystko dziwne.najpierw piszesz do dudka TY,CHŁOPIE,a teraz PANIE. ?

poprostu cos mu sie nie spodobalo ,on ma mozliwosc wyjecia wtyczki Ty nie.i juz.

odpowiedz była czy dobra czy nie nie wiem.pozdrawiam.

nie szarpcie sie za byle co!

 

Absolutnie, nie było i nie jest moją intencją nikogo obrażać. Daleko mi od tego. Prosiłem tylko o pomoc, ludzi którzy mogą coś wiedzieć w temacie. Bo gdzie jak gdzie, ale tutaj mogłem się jej spodziewać. P. dudek nie udzielił żadnej, jeszcze przy okazji kpiąc. Tak to odebrałem. Poczytałem trochę odpowiedzi, w innych tematach dot. mechaniki P. Dudka, udzielonych innym. Zastanawiam się tylko, czy taka osoba powinna być modem? Ale to nie mój folwark.

Pomijam już fakt, kilkugodzinnego oczekiwania na rejestrację na tym forum. Nie wiem dlaczego to tak długo trwa? Czyżby ktoś kogoś lub czegoś się obawiał? Ale to inny dział. Sorry za OT.

 

 

P.S. Szarpać się nie mam najmniejszego zamiaru. To nie leży w mojej naturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ten zamkniety temat mozna gdzies przeczytac, czy zostal zupelnie usuniety - bo nie moge znalezc - ewentualnie prosze o link

 

 

Temat został przeniesiony wczoraj do oczyszczalni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do zasadniczego tematu, to miałem kiedyś podobny przypadek w Junaku. I okazało się, że winna temu była stacyjka. Po przekroczeniu jakichś tam obrotów, (z czym się wiąże wzrost wibracji) silnik też zaczynał przerywać.

Pomogło wyczyszczenie stacyjki i dogięcie w niej styków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem odpowiedz P.D. i nie wiem o co chodzi zalozycielowi watku. napisal Ci czlowiek, ze musisz sprawdzic funkcjonowanie cewek i jezeli ich praca bedzie prawidlowa wymienic regler - ewentualnie podstawic. jak dla mnie to jest rzeczowa i konkretna odpowiedz, na ktora Ty zaczales sie rzucac. czy watek nalezalo zamknac - nie moja sprawa ale bez podstawienia na 100% sprawnego reglera nie ruszysz dalej.

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Dudek. Czy jedynym wyjściem, żeby zamaskować swój brak wiedzy jest zamykanie tematu?.

Moje pytanie brzmiało; " dlaczego przerywa na światłach i czy uszkodzony regulator, może powodować takie objawy". Pańska odpowiedź, dot. tego jak sprawdzić prądnicę, o sprawdzeniu samego regulatora nie wspomniał Pan ani słowem. Następnie zasugerował mi Pan, kupno nowego reglera, sugerując, nie wiem co, bo to jakiś płytki dowcip. Zrozumiałem że być może mnie nie stać, a być może, moto jest mniej warte. Takie dowcipy, proszę zachować na swój prywatny użytek. Tutaj jest forum, a forum jest po to, żeby można wymieniać poglądy, doświadczenia i służyć poradą. Pan tą poradą mi nie posłużył, więc proszę o przywrócenie tematu, dając szanse na wypowiedzenie się ludziom mającym coś do powiedzenia

Pozdrawiam i miłego dnia życzę

 

 

Czytałem poprzedni temat z uwagą i według mnie otrzymałeś dobre porady. Szczególnie od toowdie'go i Piotra Dudka. Nie wiem na co więcej liczysz. Pojechałeś po Piotrze tak, że na jego miejscu nie poprzestał bym na zamknięciu tematu. Obrażasz się jak dziecko, bo Piotr nie potrafił w magiczny sposób zdalnie naprawić twojego motocykla? To nie jest forum wróżek i wróżbitów.

Czy poszedłeś za którąkolwiek z rad i np. próbowałeś podmiany akumulatora czy reglera? Bo jeśli tak, to warto wspomnieć o wynikach. Samo się nie naprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa okazała się dość prozaiczna.Niestety, P.Dudek, regler nie miał z nią nic wspólnego.Naprowadził mnie Julekkawka. Dzięki.

Regulator zamówiłem kilka dni wstecz. Będzie za ok tydzień.Zadając pytanie na forum, chciałem potwierdzenia lub wykluczenia przerywania zapłonu z tytułu reglera. Z prostej przyczyny, jeżeli to nie regler, to nie tracąc czasu można sprawdzić to i owo. Gdybym posłuchał rady Piotra D. to moto stało by pewnie kolejny tydzień lub dwa.

 

P.S. Wiem, że może jego odpowiedź wynikała z czystej irytacji. Na forum jest wiele "głupich" pytań. Typu, naprawcie mi moto przez internet. Może fakt, że to była niedziela i P. D. miał prawo być zmęczony po całym dniu. Niemniej, jeszcze raz Piotrze Dudku, powtarzam, moim celem nie było obrażanie nikogo. Pana też.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, wielokrotnie sie zdaza ze nawet dokladne opisanie objawow nie gwarantuje ze diagnoza postawiona na forum jest wlasciwa - tak naprawde to tylko przypuszczenie oparte na doswiadczeniach wlasnych diagnozujacego.

Popsute moze byc zupelnie co innego, dlatego czym wiecej glosow tym wieksza mozliwosc trafienia w cel, lub sprawdzenia jak najwiekszej ilosci mozliwych uszkodzen.

Potwierdzac i wykluczac rozne przypuszczenia to musisz ty sam.

Jezeli problem zostal rozwiazany to zamykam.

 

Edit - zalozyciel tematu chcial cos dopisac wioec otwarlem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc po kolei. Silnik, od pewnego czasu na zimno potrzebował coraz dłuższego kręcenia, aż zaskoczył.Stawał się też słabszy, ale zauważyłem tego, ponieważ często go używam,a od czasu do czasu jeżdżę gsx-r1000. Więc pewnie tych różnic nie zauważałem. Po zamknięciu gazu strzelał sobie w rury. Ostatnio, chciałem szybko wyprzedzić i przy ok. 7000r/min zaczął strzelać i odcinać. Ratując się wyłączyłem światła, a on załapał i poszedł.

Po wł. świateł, znów odcinał. Kilka dni wstecz, sprawdziłem ładowanie i okazało się że regler jest uszkodzony. Pomyślałem że to on może być przyczyną. Uszkodzenie reglera, polega na tym że, pow. 3000, ładowanie spada do ok.13V.( Stąd moje pytanie). Wczoraj, po małej rozkmince i sprawdzeniu, czy aby nie puszcza prądu zmiennego (nie puszcza), przypomniałem sobie wizytę we wrześniu ub. roku, w jednym, z polecanych tu warsztatów krakowskich. Była regulacja gaźników,synchro , zawory itp. Przy okazji zostały wymienione przewody wysokiego napięcia. Byłem cały czas przy wykonywaniu obsługi przez mechanika. O ile do poprzednich czynności nie miałem zastrzeżeń, to na montaż kabli w/n zwróciłem mechanikowi uwagę, że może lepiej poluzować cewki, a wtedy łatwiej będzie wcisnąć kable w otwory w cewkach. (tam jest rama i dość trudno to się zakłada, zwłaszcza gruby przewód). Zdjąłem bak, wymontowałem cewki, z nich kable i okazało się że nie były dobrze wciśnięte w cewki. Tam są takie igły, na które należy wcisnąć kable. Kable były wypalone na odcinku ok. 2cm. Odciąłem spalone końce, założyłem prawidłowo i wszystko gra. Moto, ma moc, nie odcina, nie strzela w wydechy. Zimny, zapala dosłownie, po pół obrotu wału.

Piszę to wszystko po to,że może, ktoś ma podobne objawy, (często spotykam na forach, pytanie o strzelanie w wydechy, ciężkie palenie,itp. więc może zanim zaczniemy zmieniać, (podmieniać, pomimo prawidłowych ustawień), cewki, moduły, impulsatory. Regulować po raz setny gaźniki i zawory, warto zacząć od sprawdzenia kabli wysokiego napięcia. Samo sprawdzenie połączeń przewodów elektrycznych nie wystarczy. Myślę też,że oddając moto do serwisu, na typowy przegląd, regulacje, wymiany oleju, warto przy tym być. Choćby po to, żeby poznać choć trochę zasadę działania i obsługi silnika. Teraz pewnie mechanicy na mnie naskoczą, ale uważam też, że czasami warto być upierdliwym (w ramach rozsądku oczywiście) i dopytywać ,jeżeli coś nam się nie podoba.

Wielkie Dzięki wszystkim, którzy starali mi się pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...