Sobol Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Troszeczkę z innej bajki, jest R6(2004) odpala, jeździ, ale pracuje na 3 gary. Mechanik stwierdził że sie przytarła, wtryski były czyszczone(były zaolejone) po wykręceniu świec 1 świeca była w oleju. Po wymienieniu dalej to samo. Fakt że olej był zalany sporo ponad stan, ogólnie stało się to w ten sposób że mieliśmy moto ustawkę w niedziele, polataliśmy na kole i Dominik pojechał do domu wszystko było ok, rano w poniedziałek już paliła na 3 gary. Przecież gdyby sie przytarła to ciężko by paliła, i stało by się to podczas jazdy a nie przez noc. :oops: Czyżby pierścień pościł ? i z tąd olej na świecy ? Co z czym idzie 1 gar dlatego nie chodzi ? Kombinowaliśmy wszystko już i nie nie wiadomo co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Wtrysk podaje paliwo, na swiecy jest iskra, przytarcie nie ma nic wspolnego z brakiem zaplonu w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Troszeczkę z innej bajki, jest R6(2004) odpala, jeździ, ale pracuje na 3 gary. Mechanik stwierdził że sie przytarła, wtryski były czyszczone(były zaolejone) po wykręceniu świec 1 świeca była w oleju. Po wymienieniu dalej to samo. Fakt że olej był zalany sporo ponad stan, ogólnie stało się to w ten sposób że mieliśmy moto ustawkę w niedziele, polataliśmy na kole i Dominik pojechał do domu wszystko było ok, rano w poniedziałek już paliła na 3 gary. Przecież gdyby sie przytarła to ciężko by paliła, i stało by się to podczas jazdy a nie przez noc. :oops: Czyżby pierścień pościł ? i z tąd olej na świecy ? Co z czym idzie 1 gar dlatego nie chodzi ? Kombinowaliśmy wszystko już i nie nie wiadomo co robić. Z Twojego opisu wynika że przegrzałeś silnik i w trakcie stygnięcia w nocy złapało pierścienie w tłoku. Druga ewentualność to zerwanie niklasilu na 3 cylindrze a resztki alu zablokowały pierścienia. Wykręcić wszystkie świece i zrobić pomiar kompresji na wszystkich cylindrach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) Pomiar każe kumplowi zrobić jutro, i napisze jak tam wyszło, świece sprawdzał i jest wszystko dobrze, paliwa zalewał pod świece i też nic nie dało. Kiedy motor został odprowadzony do mechanika, nie wiem ile w tym prawdy ale podobno mój mądry ziomek zalał 0,7 oleju za dużo, ale odziwo, filtr powietrza był suchy jak i Airbox, a takim przypadku jeśli wywaliło by olej do odmy to filtr nie był by suchy, tym bardziej airbox . Wiec nie wiem czy mechanik dał ciała, celowo czy nie celowo. Edytowane 5 Maja 2010 przez Sobol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Moze poprostu swieca padla i iskry nie ma, sprawdzales :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Tak, była iskra ale profilaktycznie wsadził nową świece. Dziwi mnie fakt że ta r6 jeździ, na 3 garach zrobiła jakies 70 km, że albo padnie całkiem albo jej przejdzie i nic dalej tak samo jak było. Jakiej kompresji sie spodziewać tzn jaka powinna być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Wtrysk paliwo podaje :icon_question: Sprawdz w serwisowce jaka jest nominalna kompresja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Mechanik powiedział że wtryski były czyszczone, były zaolejone, po czyszczeniu założył sprawdził i działają jak należy, ale nie wiem w tej chwili w co wierzyć. Paliwo z zbiornika też znikło, pod zarzutem że był syf w baku. Dziwne dziwne i jeszcze raz dziwne. Nie bardzo mi sie to wszystko zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 No a co z tym sprezaniem ??? Nie kombinuj tylko mierz, albo ten mechanik niech ja zmierzy. Nawet jak nie wiesz jaka powinna byc to jak roznica miedzy cylindrami bedzie ponad 20% to silnik do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
los0 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 A ja się tak z ciekawości zapytam: Jaki jest orientacyjny koszt remontu takiej r6? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 z 1500-2000 na drugi silnik :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.