Adam M. Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Wolne obroty by falowaly / byly za wysokie przy nieszczelnych kruccach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanilla Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Zasyfiony filtr powietrza nie spowodutniego zbytniego ograniczenia przeływu tegoż, zdławiając nieco moc? edit.. jednak to chyba nie to =] Edytowane 6 Maja 2010 przez Vanilla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Luzy nie były sprawdzane chyba od nowosci. teraz mam 42 tys., ale tego juz raczej sam nie zrobię. Obroty nie faluja wiec moze to nie króćce. Myślałem zeby je ewentualnie przesmarować czarnym silikonem żeby te pęknięcia wyrównać >? Musze jeszcze sprawdzic ten tps.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Luzy do sprawdzenia. Króćce sprawdzisz psikając WD 40 na króćce, obroty wzrosną jeśli są popękane. Króćców nie silikonujemy, to jak wycieranie du*y szkłem. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Luzy do sprawdzenia. Króćce sprawdzisz psikając WD 40 na króćce, obroty wzrosną jeśli są popękane. Króćców nie silikonujemy, to jak wycieranie du*y szkłem. czesto cytowane przez Piotra podcieranie dupy szklem z reguly dotyczy niszczenia motocykla na wlasne zyczenie, akurat silikonowanie kroccy oprocz utraty estetyki nic wiecej negatywnego nie wniesie a przynajmniej da pewnosc ze wina lezy po ich stronie i czas rozgladac sie za nowymi... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Ale bylby jakis problem z obrotami przy nieszczelnych kroccach, a wcale nie jestem pewien czy silnik bylby od razu slabszy w srednim zakresie obrotow ( tzn czy byloby to wyczowalne przez kierowce ). Natomiast 42 tys bez regulacji zaworow wskazuje ze tam mogly sie zmniejszyc luzy i stad slabszy silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Luzy do sprawdzenia w pierwszej kolejnosci, ja bym jeszcze sprawdzil cisnienia na garnkach i zrobil synchro gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 wiec tak: Tez w pierwszej chwili podejrzewałem sprzęgło - po tym jak nie chciał mi "iść na gume" Chociaż nie ma takie objawy ze obroty rosną- a nie prędkość- czyli jakoś nie bardzo mozna stwierdzić ze cos sie ślizga, wiec chyba to nie tarcze... Piszecie o TPS- a co to jest ? TPS- to czujnik położenia przepustnicy, ale jeśli by nawalał to na zegarze obrotomierza miałbyś pokazany komunikat w sekwencji ruchów wskazówki- już dokładnie nie pamiętam ale to było chyba: aktualna prędkość obrotów- 7 tys obr/min - 0 tys obr/min i tak w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.