shadoworama Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam Mam pytanie Moj motore to suzuki gsxr 750W rocznik 92, chcial bym kupic silnik 94 rocznik czy ktos sie orientuje jak mocowania do ramy z tego rocznika czy podejda do mojego suzuka ? Czy np 96 rocznik wejdzie czy trzeba mocowania przerabiac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 96 rok to już całkiem inne motocykle, tzw.SRAD. Niewiele mają wspólnego ze starym Gixxerem. A czy silnik `94 wejdzie do `92..hmm..sam nie wiem, od niedawno posiadam GSX-R750W `93, reanimuję go i widzę że wiele części od `94-`95 nie pasują do mojego `93. W 1994 roku Gixxery miały sporo zmian, w katalogach widzę że uchwyty silnika mają całkiem inne numery katalogowe czyli pewnie są inne. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gikser Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 96 rok to już całkiem inne motocykle, tzw.SRAD. Niewiele mają wspólnego ze starym Gixxerem. A czy silnik `94 wejdzie do `92..hmm..sam nie wiem, od niedawno posiadam GSX-R750W `93, reanimuję go i widzę że wiele części od `94-`95 nie pasują do mojego `93. W 1994 roku Gixxery miały sporo zmian, w katalogach widzę że uchwyty silnika mają całkiem inne numery katalogowe czyli pewnie są inne. Witam Silnik modelu 94-95 podchodzi bez problemu w ramę 92-93. Fakt różnią się niektóre części ale silnik wchodzi w ramę starszego modelu bez przeróbek.Różnice zauważone przeze mnie to dekle wykonane ze stopu Mg zamiast alu drążone wałki skrzyni biegów pierścienie tłokowe o innej wysokości,dodatkowe mocowanie w głowicy które nie występuje w modelu 92. Tak czy inaczej silniczek nowego modelu wchodzi bez problemowo.Dodam także że nowszy silnik jest trochę lżejszy od starego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadoworama Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Dzieki wam wielkie za odpowiedz :) Niestety mam padniety silnik i musze nowy zakupic mialem na oku wlasnie od 94 ale juz zniknal :( wiec szukam dalej Cos czuje ze trzeba bedzie sciagac z angli. A ze tak moze jeszcze troche temat zmienie moze wiecie gdzie szukac zamiennikow membran gaznika ? W katalogu larssona 150 zl sobie wolaja dzwonilem do jakiegos sklepu powiedzialm mi 130 zl cena jest za sama gumke bez iglicy i tego plastiku co go przytrzymuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Aaatam z Anglii. Z przewozem wyjdzie Cię sporo kasy. Poczekaj kilka dni, pojawi się jakiś na allegro. Ja też właśnie studiuję Allegro w poszukiwaniu części do Gixxera W i co dzień widzę jakieś nowe aukcje z pierdołami. Kwestia odpowiedniej kombinacji liter w wyszukiwaniu. Próbuj GSXR, GSX-R, GSXR 750 W, 750W, GSXR 750, z myślnikiem w GSX-R lub bez niego. itd. Podpowiem Ci tyle że w ta ramę możesz równie łatwo wrzucić silnik z Gixxera 1100. :biggrin: Jakby ktoś z Was miał zbędną szybę owiewki do 750W to chętnie odkupię. Wczoraj zmieniłem uszczelniacze i olej przód, sprawdziłem hamulce, dziś założyłem tarczę z tyłu, kierunki i parę drobiazgów, jutro poskładam w całość i może uda się go oblatać. :biggrin: :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadoworama Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 (edytowane) Własnie zastanawialem sie nad silnikiem 1100 tylko mialem watpliwosci co do mocowan kolega cos mi zaczal mowic ze silnik wiekszy itp ale wedlug mnie te ramy sa dostosowane zarowno jak do 750 i 1100 szli na masowke :) takie jest moje zdanie a jak jest w realu nie wiem. Tylko pytanko czy gazniki te same sa do 1100 ? nie maja jakis innych dysz A co do silnika to na allegro jest 1100 ale od 96 r W angli znalazlem na ebay silnik wychodzi na polskie 1500 zl i jest gwarancja n 28 dni Stal na allegro z 94 silnik 750 ccm ale niestety kasy nie mialem i teraz zniknal juz ... Edytowane 7 Maja 2010 przez shadoworama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gikser Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Własnie zastanawialem sie nad silnikiem 1100 tylko mialem watpliwosci co do mocowan kolega cos mi zaczal mowic ze silnik wiekszy itp ale wedlug mnie te ramy sa dostosowane zarowno jak do 750 i 1100 szli na masowke :) takie jest moje zdanie a jak jest w realu nie wiem. Tylko pytanko czy gazniki te same sa do 1100 ? nie maja jakis innych dysz A co do silnika to na allegro jest 1100 ale od 96 r W angli znalazlem na ebay silnik wychodzi na polskie 1500 zl i jest gwarancja n 28 dni Stal na allegro z 94 silnik 750 ccm ale niestety kasy nie mialem i teraz zniknal juz ... Rama w 1100 jest troszkę inna tzn ma wspawywane dodatkowe wzmocnienia w newralgicznych punktach, gaźniki mają inna średnice gardzieli(są większe).Dodatkowym minusem jest moduł zapłonu,Fakt sprzęt będzie jeździł ale nie tak jak potrzeba gdyż moduł w 1100 ma zupełnie inne mapy zapłonu niż 750,no i oczywiście odcinka zapłonu w 1100 jest zdecydowanie niżej niż 750. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 (edytowane) U mnie w mieście gość ma starego 1100W wygłaskanego i podkręconego do blisko 200KM. :icon_twisted: Nieźle zasuwa ten Gixxer, niejeden cFaniak na nowym plastiku wtopił na starcie spod świateł. :biggrin: Edytowane 8 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadoworama Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Hm to jednak zostane przy silniku 750 ccm nie chce mi sie kombinowac Chce jezdzic wyposzczony od motora jestem :D byle tylko jezdzil kupie silnik potem bede myslal nad reszta. Gurim a w jaki sposob ten suzuk podkrecony ? dysze sportowe ? tlumik przelotowy ? stozek ? czy cos w silniku grzebane ? Z tego co sie orientuje 1100 ccm ma 150 koni znajomy kiedys mial takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 troche wiecej musi miec zmotane by 200KM było dużo dużo wiecej Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Nie mam pojęcie jak go podkręcił. Nie chce podzielić się tajemnicą. Gość jest mechanikiem w jednym z serwisów, lubi grzebać i ulepszać swój sprzęt. Wydech i dolot na pewno ma pomieszany bo słychać z daleka "inny" airbox a wydech to każdy głupi widzi. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadoworama Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 To ladnie go podszlifowal :) A ze tak jeszcze napisze moze znacie jakies zamienniki membran gaznika ? bo za kawalek gumki trzeba dac 130 zl ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 co masz za gaźniki? bo mam na zbyciu keihinowskie membrany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Pewnie BST38SS. Choć mogę się mylić. U mnie takie są w `93. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadoworama Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Znalazlem na gaznikach tylko tyle: MIKUNI CORP 17E0 K1Y8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.