Wojtas Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) Zastanawia mnie, dlaczego falują obroty na biegu jałowym. Wymieniłem świece na irydowe Denso, gaźniki są po czyszczeniu, regulacji i synchronizacji. Motocykl dobrze odpala, ale do czasu osiągnięcia temp 40-50 stopni obroty falują dość mocno w zakresie 1tys obr. kiedy przejadę kilka km, wtedy wzrastają do około 1500 ale nadal falują. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Zauważyłem, że po wykręceniu fajek, kable wysokiego napięcia mają śniedź. Dodam , że chodzi o model rn04 Mam tylko dwa pomysły: -kable wysokiego napięcia -czujnik położenia przepustnicy Czy coś jeszcze może być przyczyną takiego 'wachlowania'? Edytowane 3 Maja 2010 przez Wojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 A czy przed wsadzeniem świec irydowych też tak było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 tak, właśnie to falowanie było powodem zmiany świec, lepiej zaczął zapalać, ale wachlowanie pozostało. Zmierzyłem dziś rezystancję na TPS i jest ok. Przewody wysokiego napięcia z cewki 1-4 są pokryte wewnątrz śniedzią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Jesli synchro i regulacja gaznika OK to kwestia zaplonu: kable WN, swiece etc. Jesli sa zasniedziale to wyczysc lub wymien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 może ciągnie lewe powietrze ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 może ciągnie lewe powietrze ?? pzdr raczej nie ma takiej możliwości, bo już sprawdzałem to pod tym kątem. Sprawdzę jeszcze, czy dysze powietrza nie są zamienione, bo są różne na 1-4 i 2-3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 może ciągnie lewe powietrze ?? pzdr Właśnie kumpel tak miał w moto i jak zatkał dopływ do filtra to pracuje OK. Na razie stara się ustalić skąd mu to lewe powietrze zasysa. Sprawdź jeszcze raz - może coś przeoczyłeś. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 + 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 + 1 To znaczy ze pała z plusem, czy ze plus jeden punkt, czy że na plus pierwszym czymś to lewe powietrze jest łapane :icon_mrgreen: . pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 To znaczy ze ja tez tak uwazam jak poprzednik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.