bobber kuba Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Witam co myślicie o takim pomyśle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 ja tam uwazam to za bardzo dobry pomysl . ale nie zapomnij o siodle na sprezynach ;p widze ze Ciebie rowniez kreca bobbery :biggrin: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber kuba Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 ja tam uwazam to za bardzo dobry pomysl . ale nie zapomnij o siodle na sprezynach ;p widze ze Ciebie rowniez kreca bobbery :biggrin: :crossy: siedzenie jest i przednie zawieszenie typu springer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Ale po co przerabiać, przecież ta rama wyglada jak sztywna. Na nasze Polskie dziury zastanowiłbym się czy robić sztywny tył. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 tyl sztywny fajnie sie prezentuje.. a co do polskich drog to konforu sie nie straci jesli bedzie siedzenie na sprezynach... opony koniecznie balony z bialymi paskami :D (lecz w polsce chyba ciezko dostac) a wogole to w jakim stylu chcesz przerabiac motor czy tylko rama?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber kuba Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Wiec zakres prac dosyc spory sztywny tył wybebeszenie wiekszosci plastikow zmiana wiazki elektrycznej wymiana całego oświetlenia przod na sprezynach jesli idzie o opony to 5.00-16 wiec szerokie pozostaje kolor może byc kazdy byle byl to czarny i usuniecie licznika z baku .Mysle jeszcze o kulisie na baku i jak na mym avatarze kick starter dodaje to smaku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 tyl sztywny fajnie sie prezentuje.. a co do polskich drog to konforu sie nie straci jesli bedzie siedzenie na sprezynach... Jeździłeś kiedyś na sztywnym tyle? Już pal licho komfort, ale własności jezdne dla takiego motocykla to nieznane pojęcie. W zakręcie na byle wyboju tył ucieknie, a hamowanie tyłem na zwiniętym asfalcie przed np. skrzyżowaniem uczyni z każdego bardzo religijnego człowieka :) W żadnym wypadku nie odradzam, ale konsekwencji takiej zmiany jest więcej niż tylko spadek komfortu. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Jeździłeś kiedyś na sztywnym tyle? Już pal licho komfort, ale własności jezdne dla takiego motocykla to nieznane pojęcie. W zakręcie na byle wyboju tył ucieknie, a hamowanie tyłem na zwiniętym asfalcie przed np. skrzyżowaniem uczyni z każdego bardzo religijnego człowieka :) W żadnym wypadku nie odradzam, ale konsekwencji takiej zmiany jest więcej niż tylko spadek komfortu. .....................................................własności jezdne to dla Plastików....... jak ktoś ma ochotę na twardziela to niech zasuwa ,nie róbmy Siary ---80-130km da sie ogarnąć KOCHANYM VNem800,,, JAK KTO CHCE TO SĄ KANAPY....................................................POZDRO...........bodzio61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Jeździłeś kiedyś na sztywnym tyle? Już pal licho komfort, ale własności jezdne dla takiego motocykla to nieznane pojęcie. W zakręcie na byle wyboju tył ucieknie, a hamowanie tyłem na zwiniętym asfalcie przed np. skrzyżowaniem uczyni z każdego bardzo religijnego człowieka :) W żadnym wypadku nie odradzam, ale konsekwencji takiej zmiany jest więcej niż tylko spadek komfortu. to nie motor zeby nim swirowac. wlasciwosci jezdne zostaw dla plastikow jak kolega wyzej pisal. te motory maja wygladac. maja dobrze sie prezentowac. nikt takim motorem nie bedzie 200 km/h zapierd*lal ze na zakrecie wyleci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 rama na sztywną - a wahacz to ?????? rozumiem że ramę zrobisz nową od podstaw i rozwiążesz inaczej mocowanie silnika który kręci się na 7 tys. ja bym zostawił ten amotyzator - dałbym jedynie progresywny - krótszy - i go ukrył to w końcu imitacja Softaila saluti Vulcanowcy klaus było kiedyś vn800, vn 1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.