Skocz do zawartości

Rama vn 800


bobber kuba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale po co przerabiać, przecież ta rama wyglada jak sztywna. Na nasze Polskie dziury zastanowiłbym się czy robić sztywny tył.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyl sztywny fajnie sie prezentuje.. a co do polskich drog to konforu sie nie straci jesli bedzie siedzenie na sprezynach...

 

opony koniecznie balony z bialymi paskami :D (lecz w polsce chyba ciezko dostac)

 

a wogole to w jakim stylu chcesz przerabiac motor czy tylko rama??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec zakres prac dosyc spory sztywny tył wybebeszenie wiekszosci plastikow zmiana wiazki elektrycznej wymiana całego oświetlenia przod na sprezynach jesli idzie o opony to 5.00-16 wiec szerokie pozostaje kolor może byc kazdy byle byl to czarny i usuniecie licznika z baku .Mysle jeszcze o kulisie na baku i jak na mym avatarze kick starter dodaje to smaku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyl sztywny fajnie sie prezentuje.. a co do polskich drog to konforu sie nie straci jesli bedzie siedzenie na sprezynach...

Jeździłeś kiedyś na sztywnym tyle? Już pal licho komfort, ale własności jezdne dla takiego motocykla to nieznane pojęcie. W zakręcie na byle wyboju tył ucieknie, a hamowanie tyłem na zwiniętym asfalcie przed np. skrzyżowaniem uczyni z każdego bardzo religijnego człowieka :)

W żadnym wypadku nie odradzam, ale konsekwencji takiej zmiany jest więcej niż tylko spadek komfortu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłeś kiedyś na sztywnym tyle? Już pal licho komfort, ale własności jezdne dla takiego motocykla to nieznane pojęcie. W zakręcie na byle wyboju tył ucieknie, a hamowanie tyłem na zwiniętym asfalcie przed np. skrzyżowaniem uczyni z każdego bardzo religijnego człowieka :)

W żadnym wypadku nie odradzam, ale konsekwencji takiej zmiany jest więcej niż tylko spadek komfortu.

.....................................................własności jezdne to dla Plastików....... jak ktoś ma ochotę na twardziela to niech zasuwa ,nie róbmy Siary ---80-130km da sie ogarnąć KOCHANYM VNem800,,, JAK KTO CHCE TO SĄ KANAPY....................................................POZDRO...........bodzio61.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłeś kiedyś na sztywnym tyle? Już pal licho komfort, ale własności jezdne dla takiego motocykla to nieznane pojęcie. W zakręcie na byle wyboju tył ucieknie, a hamowanie tyłem na zwiniętym asfalcie przed np. skrzyżowaniem uczyni z każdego bardzo religijnego człowieka :)

W żadnym wypadku nie odradzam, ale konsekwencji takiej zmiany jest więcej niż tylko spadek komfortu.

 

 

to nie motor zeby nim swirowac. wlasciwosci jezdne zostaw dla plastikow jak kolega wyzej pisal. te motory maja wygladac. maja dobrze sie prezentowac. nikt takim motorem nie bedzie 200 km/h zapierd*lal ze na zakrecie wyleci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rama na sztywną - a wahacz to ??????

rozumiem że ramę zrobisz nową od podstaw

i rozwiążesz inaczej mocowanie silnika który kręci się na 7 tys.

 

ja bym zostawił ten amotyzator - dałbym jedynie progresywny - krótszy - i go ukrył

 

to w końcu imitacja Softaila

 

saluti Vulcanowcy

klaus

było kiedyś vn800, vn 1500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...