Siwy_ Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Witam Wróciłem właśnie z przejażdżki i niestety stwierdzam, że motocykl kopci na niebiesko w trakcie zmiany biegu z międzygazem o bieg w dół. Przy ruszaniu i ostrym pałowaniu z odkręconą manetką nic nie dymi, zjawisko wystepuje jedynie w momencie zbicia biegu. Motocykl ma 44tyś. km przelotu, olej półsyntetyk motul. Spotkał sie ktoś z takim zjawiskiem? Czyżby pierścienie olejowe? Motocykl nie dymi na postoju, normalnie odpala i nie brakuje mu mocy, w silniku nic nie stuka, wszystko gra oprócz tego kopcenia które nie daje mi spokoju :evil: Silnik jedynie umie czasami szarpnąć przy ruszaniu rzy ok. 2tyś obr ale to wina moich zasyfionych gaźników które robie w środe. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 To zrób te gaźniki najpierw a później obserwuj czy jakaś zmiana jest. Dymienie to niekoniecznie problem z olejem. A skoro mówisz że gaźniki masz tak czerstwe że silnik szarpie czy coś to musisz się pozbyć tego problemu najpierw. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Uszczelniacze prowadnic padly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Dziękuje Adamie za info. Jaki jest mniejwięcej koszt naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Ja tego nie wiem, nie mieszkam w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 http://allegro.pl/item1018504707_ir_uszcze..._r6_600_06.html 8PLNx20+uszczelka pod głowicą. 250-300PLN.Pozdrawiam~~ pffff x16 zaworów/sorry za pomyłke;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Drugie co mi przychodzi do głowy to za mocno nasączony K&N? Czyscilem go i nasaczałem sprayem i mozliwe ze delikutaśnie przesadziłem? W momencie zbijania biegu i przegazówki silnik ostro zasysa powietrze i moze wysysac nadmiar oleju z filtra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) http://allegro.pl/item1018504707_ir_uszcze..._r6_600_06.html 8PLNx20+uszczelka pod głowicą. 250-300PLN.Pozdrawiam~~ pffff x16 zaworów/sorry za pomyłke;/ A co mają uszczelniacze z uszczelką pod głowicę? I po co ją do tego ściągać... Chyba, że chodzi Ci o uszczelkę pokrywy zaworów, to już zupełnie co innego. Edytowane 4 Maja 2010 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Bo trudno jest rozbierac zawory z glowica na silniku, choc Piotrek chyba probowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Zawodowym mechanikiem nie jestem, ale mam dorobione ustrojstwa, którymi daję sprężone powietrze do cylindra, co by zawór podeprzeć i rozbieram. Stosowałem to zawsze w zabytkowych autach (takie hobby), ale i w motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Zawodowym mechanikiem nie jestem, ale mam dorobione ustrojstwa, którymi daję sprężone powietrze do cylindra, co by zawór podeprzeć i rozbieram. Stosowałem to zawsze w zabytkowych autach (takie hobby), ale i w motocyklach. popieram, da rade Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPRK Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Da radę zdjąć gacie przez głowę.... i co z tego. Może to nie tylko uszczelniacze ale któryś zawór lub prowadnica zaworu? Przy takim kombinowaniu wymieni się uszczelniacze, człowiek nakombinuje jak koń pod górę a dymić nadal będzie. Albo się coś robi dobrze albo wcale. Cytuj Smiert Szpionom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) Ale gdyby to była wina uszczelniaczy to dymił by niezależnie do tego czy motocykl jedzie czy stoi. Jak dla mnie to powinieneś umyć jeszcze raz ten filtr i odpowiednio go nasączyć + czyszczenie gaźników, potem zdaj relacje z efektów. Edytowane 5 Maja 2010 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Dokładnie. Najpierw doprowadź gaźniki do należytego stanu, a jeśli nie przejdzie to będziemy szukać przyczyn trochę głębiej. ;) Przy okazji dobrze ktoś wspomniał, żebyś jeszcze raz ten filtr spróbował nasączyć lecz mniejszą ilością oleju. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Da radę zdjąć gacie przez głowę.... i co z tego. Może to nie tylko uszczelniacze ale któryś zawór lub prowadnica zaworu? Przy takim kombinowaniu wymieni się uszczelniacze, człowiek nakombinuje jak koń pod górę a dymić nadal będzie. Albo się coś robi dobrze albo wcale. jezeli uszczelniacze nie pomoga to mozna drazyc dalej, jezeli to wina zuzycia cylindrow to juz mozna zupelnie odpuscic sobie naprawe tego silnika, jezdzic tak jak teraz lub szukac nowego... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.