piotrek1281 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) Spróbuj założyć tłumik od Stara, a na poważnie to nie masz zielonego pojęcia o zasadzie pracy silnika 2t, poczytaj troche o tych silnikach to może przestaniesz zadawać takie pytania. Jeśli chcesz żeby to jeździło załóż oryginalny wydech. Już mu w innym temacie podpowiadałem gdzie szukać info na ten temat. Ale dawidmoto woli stukać w klawiaturę. Edytowane 23 Maja 2010 przez piotrek1281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 jak u mojej mz 250 mam wydech od wsk 125 to straciła na mocy ?? jeźli tak to ile ? wydech do mz jest niedrogi i łatwo dostępny nie warto kombinować.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 ja jurz taką mz kupiłem z wydechem od wsk czyli co zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 W MZ zastosowano bardzo ciekawy patent tzn. czas rozrządu wydechu jest mocno wyśrubowany (180 stopni) jak na konstrukcje z lat 70-80 to bardzo dużo. Dzięki temu można np. em 250 podkręcić do 30 KM bez dużego wysiłku;) zmieniając rozrząd pozostałych kanałów, gaźnik(34 mm wystarczą) i wydech. W sumie za 1000zł otrzymujemy w gifcie 10KM. Trwałość nie spada bo moc przenosi się po prostu na dużo wyższe obroty. Jedyna wada tego rozwiązania to utrata elastyczności właściwej tylko dla tego silnika. Obroty użytkowe to 3 do 6 tys. Żaden japończyk wcześniej czy później takich rezultatów nie osiągał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 to od czego dyfuzor spasuje bo nikt koło mnie dyfuzora mi nie zrobi a orginalny wydech nie pasuje do przerobionej mz http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ_250/98472 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 to od czego dyfuzor spasuje bo nikt koło mnie dyfuzora mi nie zrobi a orginalny wydech nie pasuje do przerobionej mz http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ_250/98472 Jaki znowu dyfuzor ???? Już ci chyba tutaj goście mówią setny raz ze oryginalny wydech od mz załóż a jeśli już coś to jego staraj się przerobić pod motocykl. Ale jak to ta MZ z linka to chyba nie warto tam już nic kombinować tylko ją sprzedać zanim się rozpadnie. To nie motocykl do lasu !!! Ludzie czy nie umiecie poszanować starej motoryzacji ?? :evil: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 albo chcesz moc albo chcesz lans wybór należy do ciebie :D musisz popytać, jak juz musi być szpanerski i praktyczny to nie wiem czy kolanka z mz nie da sie giąć na gorąco wtedy sobie odpowiednio powyginasz żeby wydech szedł górą a na charakterystykę i moc to nie powinno bardzo wpłynąć To nie motocykl do lasu !!! dokładnie......za słaba skrzynia biegów i sprzęgło wydaje mi sie że więcej wytrzyma mtx80 niż mz przy katowaniu w lesie.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 albo chcesz moc albo chcesz lans wybór należy do ciebie :D musisz popytać, jak juz musi być szpanerski i praktyczny to nie wiem czy kolanka z mz nie da sie giąć na gorąco wtedy sobie odpowiednio powyginasz żeby wydech szedł górą a na charakterystykę i moc to nie powinno bardzo wpłynąć dokładnie......za słaba skrzynia biegów i sprzęgło wydaje mi sie że więcej wytrzyma mtx80 niż mz przy katowaniu w lesie.... Wszystko wytrzyma w lesie więcej od Mz nawet WSK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) czy taki tłumik można założyć do 2T ? http://www.allegro.pl/item1045242639_tlumi..._600_f2_f3.html teraz mam kiepską końcówkę ( za małą) która posypała się i chodzi teraz basowo, ale chciałbym ją zmienić żeby miał lepszy przepływ spalin oraz żeby był trochę cichszy, zdaje sobie sprawę ze nie powinno sie dawać tłumików od 4t ale ciekawi mnie jak będzie chodził na takim, straci moc? Edytowane 26 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 czy taki tłumik można założyć do 2T ? http://www.allegro.pl/item1045242639_tlumi..._600_f2_f3.html teraz mam kiepską końcówkę ( za małą) która posypała się i chodzi teraz basowo, ale chciałbym ją zmienić żeby miał lepszy przepływ spalin oraz żeby był trochę cichszy, zdaje sobie sprawę ze nie powinno sie dawać tłumików od 4t ale ciekawi mnie jak będzie chodził na takim, straci moc? Jak go wybebeszysz i zamiast przegród włożysz rurkę obłożoną watą to będzie się zachowywał jak tłumik od 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 a co powiecie na taki tłumik? http://www.allegro.pl/item1054417506_tlumi...y_husqvarn.html tylko ze podejrzewam ze będzie chodzić komarkowo na takim, ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) a co powiecie na taki tłumik? http://www.allegro.pl/item1054417506_tlumi...y_husqvarn.html tylko ze podejrzewam ze będzie chodzić komarkowo na takim, ?? Jeśli włożysz do niego dziurkowaną rurkę (ale prawdopodobnie ona tam już jest,chyba że ktoś ją usunął) i wypełnisz odpowiednią ilością waty, to dzwięk staje się naprawdę przyjemny. Wyciszałem tym sposobem kilka tłumików i właśnie z takiego "komarkowego" jaki jest na pustym tłumiku zmienia się w metaliczny fajny głos. PS; Nie wpływa to ujemnie na osiągi,bo średnica przepływu spalin pozostaje taka sama,z tym ze wata pochłania decybele. pozdro Edytowane 26 Maja 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) a to sie da tak wkadać rurki bez spawania i ciecia tłumika? jak chce mieć głośniejszy klakson to można drugi dołożyć?? da to coś? Edytowane 27 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 a to sie da tak wkadać rurki bez spawania i ciecia tłumika? jak chce mieć głośniejszy klakson to można drugi dołożyć?? da to coś? Od dużego fiata załóż będzie głośny że hej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 a to sie da tak wkadać rurki bez spawania i ciecia tłumika? jak chce mieć głośniejszy klakson to można drugi dołożyć?? da to coś? Tłumik ma otwieraną jedną stronę, albo na nitach, albo na srubach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.