Skocz do zawartości

tłumik np od CBR 600 do 2T ??


Digidy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spróbuj założyć tłumik od Stara, a na poważnie to nie masz zielonego pojęcia o zasadzie pracy silnika 2t, poczytaj troche o tych silnikach to może przestaniesz zadawać takie pytania. Jeśli chcesz żeby to jeździło załóż oryginalny wydech.

Już mu w innym temacie podpowiadałem gdzie szukać info na ten temat. Ale dawidmoto woli stukać w klawiaturę.

Edytowane przez piotrek1281
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak u mojej mz 250 mam wydech od wsk 125 to straciła na mocy ?? jeźli tak to ile ?

 

wydech do mz jest niedrogi i łatwo dostępny nie warto kombinować....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MZ zastosowano bardzo ciekawy patent tzn. czas rozrządu wydechu jest mocno wyśrubowany (180 stopni) jak na konstrukcje z lat 70-80 to bardzo dużo. Dzięki temu można np. em 250 podkręcić do 30 KM bez dużego wysiłku;) zmieniając rozrząd pozostałych kanałów, gaźnik(34 mm wystarczą) i wydech. W sumie za 1000zł otrzymujemy w gifcie 10KM. Trwałość nie spada bo moc przenosi się po prostu na dużo wyższe obroty. Jedyna wada tego rozwiązania to utrata elastyczności właściwej tylko dla tego silnika. Obroty użytkowe to 3 do 6 tys. Żaden japończyk wcześniej czy później takich rezultatów nie osiągał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to od czego dyfuzor spasuje bo nikt koło mnie dyfuzora mi nie zrobi a orginalny wydech nie pasuje do przerobionej mz http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ_250/98472

Jaki znowu dyfuzor ???? Już ci chyba tutaj goście mówią setny raz ze oryginalny wydech od mz załóż a jeśli już coś to jego staraj się przerobić pod motocykl. Ale jak to ta MZ z linka to chyba nie warto tam już nic kombinować tylko ją sprzedać zanim się rozpadnie. To nie motocykl do lasu !!! Ludzie czy nie umiecie poszanować starej motoryzacji ?? :evil: pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo chcesz moc albo chcesz lans wybór należy do ciebie :D

 

musisz popytać, jak juz musi być szpanerski i praktyczny to nie wiem czy kolanka z mz nie da sie giąć na gorąco wtedy sobie odpowiednio powyginasz żeby wydech szedł górą a na charakterystykę i moc to nie powinno bardzo wpłynąć

 

To nie motocykl do lasu !!!

 

dokładnie......za słaba skrzynia biegów i sprzęgło wydaje mi sie że więcej wytrzyma mtx80 niż mz przy katowaniu w lesie....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo chcesz moc albo chcesz lans wybór należy do ciebie :D

 

musisz popytać, jak juz musi być szpanerski i praktyczny to nie wiem czy kolanka z mz nie da sie giąć na gorąco wtedy sobie odpowiednio powyginasz żeby wydech szedł górą a na charakterystykę i moc to nie powinno bardzo wpłynąć

dokładnie......za słaba skrzynia biegów i sprzęgło wydaje mi sie że więcej wytrzyma mtx80 niż mz przy katowaniu w lesie....

Wszystko wytrzyma w lesie więcej od Mz nawet WSK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy taki tłumik można założyć do 2T ?

 

http://www.allegro.pl/item1045242639_tlumi..._600_f2_f3.html

 

teraz mam kiepską końcówkę ( za małą) która posypała się i chodzi teraz basowo, ale chciałbym ją zmienić żeby miał lepszy przepływ spalin oraz żeby był trochę cichszy,

 

zdaje sobie sprawę ze nie powinno sie dawać tłumików od 4t ale ciekawi mnie jak będzie chodził na takim, straci moc?

Edytowane przez Digidy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy taki tłumik można założyć do 2T ?

 

http://www.allegro.pl/item1045242639_tlumi..._600_f2_f3.html

 

teraz mam kiepską końcówkę ( za małą) która posypała się i chodzi teraz basowo, ale chciałbym ją zmienić żeby miał lepszy przepływ spalin oraz żeby był trochę cichszy,

 

zdaje sobie sprawę ze nie powinno sie dawać tłumików od 4t ale ciekawi mnie jak będzie chodził na takim, straci moc?

Jak go wybebeszysz i zamiast przegród włożysz rurkę obłożoną watą to będzie się zachowywał jak tłumik od 2T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie na taki tłumik?

 

http://www.allegro.pl/item1054417506_tlumi...y_husqvarn.html

 

tylko ze podejrzewam ze będzie chodzić komarkowo na takim, ??

Jeśli włożysz do niego dziurkowaną rurkę (ale prawdopodobnie ona tam już jest,chyba że ktoś ją usunął) i wypełnisz odpowiednią ilością waty, to dzwięk staje się naprawdę przyjemny. Wyciszałem tym sposobem kilka tłumików i właśnie z takiego "komarkowego" jaki jest na pustym tłumiku zmienia się w metaliczny fajny głos.

PS; Nie wpływa to ujemnie na osiągi,bo średnica przepływu spalin pozostaje taka sama,z tym ze wata pochłania decybele. pozdro

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...