Skocz do zawartości

Yamaha Royal Venture, wątek użytkowników


maciejka 750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ładowarki pobierają bardzo mało prądu ,zwykle poniżej 500mA,więc do 5A jest daleko.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gniazdo "zapalniczki" moze służyć do wielu urzadzeń audio, navi, telefon itd. Natomiast do zasliania ZAPALNICZKI posłuży tylko raz :) bo od sfajczonych przewodów ciężko cokolwiek odpalić. Przewody od gniazda maja bardzo mikry przekrój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja z innej beczki - regulacja zaworów - czy ktoś z Was robił to samemu? Poczytałem trochę tu i tam i wygląda to dla mnie na dość skomplikowaną zabawę do samodzielnego wykonania ponadto konieczny zakup zestawu podkładek, specjalnego narzędzia do wyjęcia podkładek itd. cała zabawa wychodzi dość drogo, taniej jest chyba oddać do warsztatu tylko z drugiej strony nie ufam warsztatom :blush: No i mam rebus :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniek a pytałeś może u Ratki w Mikołowie ile by kosztowało regulacja zaworów

 

 

Hej Panowie pytałem się mojego kolegi który serwisował mi cały czas Draga i jeszcze kilku moim znajomym że spokojnie wyreguluje zaworki w naszych silnikach za jakieś 300 stówki

Pytanie czy to drogo czy nie?

Edytowane przez Dariow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis Yamahy w Bydgoszczy ceni sobie regulację tego typu na 360pln więc jeśli to znajomy to hmm sam musisz sobie odpowiedzieć ;)

 

Z drugiej strony zakup kompletu płytek plus tego "narzędzia" to też wydatek ponad 100$ :huh:

 

Z trzeciej więc strony jak ktoś nie planuje nakręcić następnych 26600 to chyba taniej i prościej jest to zlecić w serwisie :sad:

 

I tu rodzi się znowu pytanie o zaufanie bo mało jest takich, którym można patrzeć na ręce w trakcie roboty :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że zaufam koledze zawsze można zbić cenę o jakąś flaszeczkę i razem po skończonej pracy wypić a i ilość płytek ewentualnych do wymiany mam już w cenie

 

Panowie przymierzam się do założenia alarmu do mojego Royala i pytanko do Was czy ktoś montował i jakiej marki alarm?

I jeszcze drugie pytanie raczej tylko do właścicieli Royali czy zakladaliscie gniazdo zapalniczki i w którym miejscu montowaliscie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

forrest nie chcesz oczyscic garazu i sprzedac oparcia ktore Ci go zagraca ?

 

Dziękuję Jacku za propozycję ale w chwili obecnej nie jestem zdecydowany aby je sprzedać. Nie opisałem działania mojego oparcia precyzyjnie bo opisałem tylko jego wady tj. że z powodu braku regulacji do tyłu "spycha" troszkę na bak. Ma jednak zalety tj. wygląda super i w przypadku bólu pleców po zamontowaniu jazda jest wygodniejsza bo idziesz na kompromis typu "wolę mieć jajka na baku niż mocne boleści korzonków" :laugh: Krótko mówiąc trzeba zrobić aby było ładnie i wygodnie tj. kupić oparcie z regulacją do tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Jacku za propozycję ale w chwili obecnej nie jestem zdecydowany aby je sprzedać. Nie opisałem działania mojego oparcia precyzyjnie bo opisałem tylko jego wady tj. że z powodu braku regulacji do tyłu "spycha" troszkę na bak. Ma jednak zalety tj. wygląda super i w przypadku bólu pleców po zamontowaniu jazda jest wygodniejsza bo idziesz na kompromis typu "wolę mieć jajka na baku niż mocne boleści korzonków" :laugh: Krótko mówiąc trzeba zrobić aby było ładnie i wygodnie tj. kupić oparcie z regulacją do tyłu

 

No to jak kupisz juz takie regulowane to ja chetnie odkupie to "stare" od Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Darku! Sorry, że nie odpisałem. Skrzynka działa, ale ok. 2 razy w tygodniu tylko ją otwieram i dopiero dzisiaj zauważyłem Twojego e-maila. Faktycznie instrukcja do Royala TD nie da się wydrukować. Nie pamiętam z jakiej strony ją ściągnąłem. Prześlę Ci niezwłocznie instrukcje do Ventury z 2007 roku a to podobne maszynki. Serwisówki po polsku nie posiadam. Mam tylko po angielsku, która niedawno otrzymałem od jednego z naszych kolegów z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forrest a ja odpisałem Ci na emaila zanim przeczytałem twojego posta :biggrin:

 

Panowie wiem że było już opisywane jakie ciśnienie powinno być w zawieszeniu fabrycznie i ile max można dobić ale chciałbym się Was zapytać jakie macie ciśnienie w tej chwili i czy jest to dla Was wersja bardziej komfortowa czy raczej sztywniejsza. W związku z tym że nie udało mi się już w tym roku pojeździć i nie wiem jakie cisnienie mi spasuje kazałem przy okazji serwisu zostawić fabryczne czyli 0,0

 

 

Panowie jeżeli ktoś bedzie coś zamawiał z USA przez zimę to chetnie się dołączę żeby podzielic koszty przesyłki :)

 

 

A i piszcie coś bo cisza tu jak w kościele, rozumiem że jak jeździliście to nie było czasu ale teraz jak juz snieżek spadł, aaaaaaa chyba że rozbieracie swoje maszynki na drobne i czyścicie :biggrin: to rozumiem

Edytowane przez Dariow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...