Skocz do zawartości

Yamaha Royal Venture, wątek użytkowników


maciejka 750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko do Dyzia77.

Ze zdjęć które mi wysłałeś wynika że mamy prawdopodobnie takie same lightbary. Proszę spójrz na te zdjęcia i powiedz

mi czy są takie same. Jeden z lightbarów mam wgnieciony, na początku chciałem go naprawić, najpierw blacharsko i pochromować na nowo ale od wczoraj zmieniłem zdanie jak rozebrałem jedna lampę i okazało się ze szkło w niej jest jednocześnie zarówką. W stanach takie żarówki/wkłady są po kilkanaście dolców ale w Polsce już około 100 zł.

Spotkałem na Allegro bardzo podobne lampy, np. te http://allegro.pl/lampa-lightbar-chromowana-4-5-cala-z-daszkiem-i1979499874.html albo te http://allegro.pl/lampa-lightbar-chromowana-4-5-cala-z-daszkiem-i1984425646.html

Kryterium mam takie żeby były duże jak te co mam, żeby były na zwykłą europejską żarówkę, miały dolne mocowanie, kable przez śrubę i były idealnie okrągłe. I właśnie są na Allegro podobne do moich, co sądzicie? A poniżej moje lampy:

 

 

 

lightbar2.jpg

lightbar3.jpg

lightbar4.jpg

lightbar5.jpg

lightbar7.jpg

lightbar8.jpg

lightbar18.jpg

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Yamasze miałem podobne do tych z Allegro ale coś dużo mniej płaciłem.Może dlatego ze bez daszka.Oryginalny daszek się da przełożyć.Miałem też inne szkło,bardziej prążkowane tzw.przeciwmgielne.Te szkła z aukcji bardzo oślepiają.Lampy te są na żarówkę H3 55W ale można znaleźć trochę słabsze np H3 35W .Też dobrze świecą a mniej prądu pobierają.Wkłady do amerykańskich lamp kupowałem po 70 zł.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak są takie same i też mam jeden wgnieciony – właściwie zarysowaną krawędź ramki trzymającej szkło. Wyczyściłem zabezpieczyłem i teraz trzeba się przyjrzeć.

Artur, jak dla mnie, to te za 140,- są OK., po co przepłacać.

Ja u siebie zostawiłem oryginalne, ponieważ i tak jeżdżę na mijania.

Natomiast chcę założyć na dół ledowe lampy, miałem takie w Shadowce i z daleka zajebiście było je widać.

Zwróć uwagę, że lampy mamy założone razem z światłem mijania. Z bliska wygląda to pięknie, ale z daleka kierowca widzi jedną lampę. Jak założysz coś niżej, to powstaje trójkąt. Kierowca z przeciwka już daleka widzi, że ma doczynienia z motorem dużym i ciężkim. Lightbary masz spięte ze światłami drogowymi – czyli masz możliwość mrugnąć światłami itd.

W lampach ledowych robię dookoła ring – jako pozycje, a następnie środek jako światła do jazdy dziennej.

 

Ja mam takie lampy, które przerobię na ledowe:

http://allegro.pl/halogeny-biale-homologacja-chrom-lightbary-i1970580808.html

Edytowane przez Dyzio77

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Widzę, że sezon zimowy rozpoczęty i debata się rozkręca.

 

Jak tam z zakładaniem strony dla Royalistów? Działamy coś w tym temacie?

 

Z innej beczki, czy ma ktoś serwisówkę do Royalstara obojętnie Venture czy Tour Deluxa z 2006 roku?

 

Miałem elegancką ściągniętą ze strony venturers ale coś się stało i mam komunikat, że plik uszkodzony i doopa nawet jak ściągnę na nowo to ciągle ten sam błąd mi wyskakuje.

 

A i jeszcze kiedyś założyłem osobny temat dotyczący ciśnienia, a właściwie jego braku w zawieszeniu zarówno przednim jak i tylnym. Pompuję pompką ręczną i słyszę tylko syk a po sprawdzeniu manometr wskazuje null :(

 

Będę wdzięczny za wsparcie.

 

Z przykrością stwierdzam, że moje prośby to wołanie na puszczy :blink:

 

Czyżby nie pozostało mi nic innego jak szukać pomocy gdzie indziej :icon_question: :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Yamasze miałem podobne do tych z Allegro ale coś dużo mniej płaciłem.Może dlatego ze bez daszka.Oryginalny daszek się da przełożyć.Miałem też inne szkło,bardziej prążkowane tzw.przeciwmgielne.Te szkła z aukcji bardzo oślepiają.Lampy te są na żarówkę H3 55W ale można znaleźć trochę słabsze np H3 35W .Też dobrze świecą a mniej prądu pobierają.Wkłady do amerykańskich lamp kupowałem po 70 zł.

 

No widzisz piter 1600, jak spali się wkład lampy to 70 zł w plecy, jest to połowa nowej lampy z europejską żarówką. Poruszyłeś ważny temat, poboru prądu. Te dodatkowe 110 W to duże obciążenie dla alternatora i akumulatora. Ale mam pole manewru poprzez wymianę żarówki. Nie jeździłem nocą tym motorem i nie wiem jakie zadanie spełniają lightbary. Czy doświetlają faktycznie drogę czy jest to raczej element ozdobny? Co do daszka to faktycznie on robi cenę, oddzielnie na aukcjach tego Pana są po 50-60 zł. Moje daszki są całe, trochę podrdzewiały od spodu ale dało się to pastą do chromu spolerować tak że są prawie jak nowe. Są na aukcji te same wersje lamp bez daszków i takie chyba kupię.

 

Z przykrością stwierdzam, że moje prośby to wołanie na puszczy :blink:

 

Czyżby nie pozostało mi nic innego jak szukać pomocy gdzie indziej :icon_question: :sad:

 

Cześć Marsinus. Jeśli nikt nie odpisał to może nie miał z tymi problemami do czynienia.

Pytasz o uciekające ciśnienie z zawieszenia. Na Allegro widziałem uszczelniacze zawieszenia,

jeśli występuje tak licznie na aukcjach taka część zamienna to może znaczyć że jest to

powszechny problem i trzeba wymienić uszczelniacze. Ja kompletnie nie miałem nic do czynienia

w tym temacie ale tylko się domyślam. Najpierw sprawdziłbym wentylki, pewnie są takie jak

w samochodzie, tu może być przyczyna. Da się tym motocyklem podjechać do jakiegoś mechanika?

 

Co do stronki dla Royalowców. Jakoś tak wyszło że tu na forum spotkałem ludzi którzy mają

takie jak ja motocykle, że są Wszyscy aktywni w tym temacie. W zasadzie w dwóch tematach

"audio w venture" i "venture" piszemy o Wszystkim. Przepraszam za to administrację serwisu

ale tak jest nam wygodniej, tu żeśmy się skupili i niech tak zostanie. Jeszcze coś, nie chciałbym

żeby po utworzeniu nowego forum nie odwiedziali nas tacy ludzie jak "piter 1600" co to nie ma w tej

chwili Royala tylko Harleya ale ma dużo do powiedzenia w tym temacie i się udziela. Osobiście wolałbym pozostać tutaj.

 

Co do serwisówki - masz na myśli instrukcję obsługi czy schematy motocykla z wszystkimi numerami

częśći ? Sądzę że masz problem gdzieś w komputerze. Powiedz co konkretnie potrzebujesz a poszukam.

 

Tak są takie same i też mam jeden wgnieciony – właściwie zarysowaną krawędź ramki trzymającej szkło. Wyczyściłem zabezpieczyłem i teraz trzeba się przyjrzeć.

Artur, jak dla mnie, to te za 140,- są OK., po co przepłacać.

Ja u siebie zostawiłem oryginalne, ponieważ i tak jeżdżę na mijania.

Natomiast chcę założyć na dół ledowe lampy, miałem takie w Shadowce i z daleka zajebiście było je widać.

Zwróć uwagę, że lampy mamy założone razem z światłem mijania. Z bliska wygląda to pięknie, ale z daleka kierowca widzi jedną lampę. Jak założysz coś niżej, to powstaje trójkąt. Kierowca z przeciwka już daleka widzi, że ma doczynienia z motorem dużym i ciężkim. Lightbary masz spięte ze światłami drogowymi – czyli masz możliwość mrugnąć światłami itd.

W lampach ledowych robię dookoła ring – jako pozycje, a następnie środek jako światła do jazdy dziennej.

 

Ja mam takie lampy, które przerobię na ledowe:

http://allegro.pl/halogeny-biale-homologacja-chrom-lightbary-i1970580808.html

 

Pewnie kupię takie jak te za 140 zł tyle że bez daszków bo moje są całe. Wyjdzie pewnie trochę taniej. U mnie po przekręceniu kluczyka zapalają się od razu wszystkie lampy, czyli lightbary i lampa główna. Nie mogę/potrafię wyłączyć lightbarów. Mogę tylko zmieniać światła mijania/drogowe i to wszystko. Bardzo mi to przeszkadza ponieważ czasami chcę przekręcić zapłon i od razu wszystko się pali. A prądu to czerpie jak elektrownia ;-) Czyli u Ciebie jest tak że lightbary masz z drogowymi? Jak przekręcisz zapłon to się nie palą?

 

Tak są takie same i też mam jeden wgnieciony – właściwie zarysowaną krawędź ramki trzymającej szkło.

 

Może mi zostanie taka ramka, zobaczę co kupię. Jeśli mi zostanie to mogę Ci odstąpić.

Edytowane przez II Artur II

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednio jeździłem Yamahą Road Star 1600.Przez trzy sezony zrobiłem ponad 50 tyś km.Sam to moto serwisowałem i ubierałem bo kupiłem sprowadzonego ze stanów golasa.Na początku light-bary maiłem podłączone na stałe ze światłem mijania,potem założyłem zestaw wyłączników na zbiorniczku płynu hamulcowego ,z których jeden był używany do włączania świateł dodatkowych.Drugi do podświetlenia ledowego silnika. http://www.wmw.com.pl/produkty/265a5fabdd17b90273ae59bbccc887cf.jpg . W HD-ku light-bary są montowane fabrycznie z wyłącznikiem .

 

Jeśli chodzi o pompowane zawieszenie to mam tylko tył .Nie wolno tego pompować kompresorem tylko ręczną pompką.Prawdopodobnie ktoś użył kompresora i coś wywaliło.Trzeba sprawdzić szczelność układu .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Szkoda, że dopiero teraz Piter napisał o pompowaniu ręcznym. :icon_eek: Kilka dni temu pompowałem, ale kompresorem. Naładowałem 1 atmosferę i było dobrze. Zrobiłem to tylko dlatego, że kolega mówił, że jak jedzie za mną to koła nie mam w osi. Tak jakby szło w lewo. Myślałem, że może lagi mają nierówne ciśnienie i tak to wygląda?

Teraz jest po równo, ale nie mam jak sprawdzić, czy coś lepiej, przez wzgląd na pogodę.

Trochę mnie tym wystraszył, , bo nawet myślałem, że jest krzywy, ale po puszczeniu kiery trzyma się w pionie.

Co do light-barów to mam żarówkę h3 55 w. Zakupiłem żarówki na allegro ledowe. Jak dostanę to pzrerobie to jak w HD. Przekręcam stacyjkę i będą się paliły razem z lampą główną.

Teraz to się włącza na spodzie owiewki nad gniazdem zapalniczki. Trochę dostęp do doopy.

Dla informacji do Artura- zrobiłem intrcom i znalazłem wyłącznik na ptt, cb radia. Jak będzie chwila to wstawię fotkę.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do stronki dla Royalowców. Jakoś tak wyszło że tu na forum spotkałem ludzi którzy mają

takie jak ja motocykle, że są Wszyscy aktywni w tym temacie. W zasadzie w dwóch tematach

"audio w venture" i "venture" piszemy o Wszystkim. Jeszcze coś, nie chciałbym

żeby po utworzeniu nowego forum nie odwiedziali nas tacy ludzie jak "piter 1600" co to nie ma w tej

chwili Royala tylko Harleya ale ma dużo do powiedzenia w tym temacie i się udziela. Osobiście wolałbym pozostać tutaj.

 

No w końcu jakiś odzew :buttrock:

Jeśli chodzi o stronę Royalowców to myślę nad jej założeniem żeby właśnie nadać temu wszystkiemu o czym tu piszemy jakiś ład, porządek i strukturę.

 

Wywodzę się, że tak to nazwę z forum yamaha-dragstar.pl i jak dla mnie super sprawa. Forum czyste jasne i przejrzyste dużo informacji praktycznych i technicznych sprawdzonych zarówno w teorii jak i praktyce. Niestety nie ma tam możliwości rozbudowania forum o inne Stary :mellow: Podstawowa sprawa jak dla mnie to brak jakiejkolwiek ortodoksji. To, że ktoś ma HD czy WSK nie ma żadnego znaczenia jeśli chce się wypowiadać w sprawie Ventury bo ma taką wiedzę.

I tylko ukłon, za to, że mu się chce podzielić swoją wiedzą z innymi.

Sądzę, że można by zacząć od Royal Stara, a może kiedyś z czasem dopracować się forum dla wszystkich maszyn serii star? Niestety wiedzę o zakładaniu stron www posiadam żadną więc liczyłem na czyjeś wsparcie w tej dziedzinie ale skoro go brak to popróbuję sam ;)

 

W kwestii zawieszenia to motocykl jeździ bez problemów ale nie lubię jak mi coś w moto nie działa nawet jeśli wydaje się niepotrzebne. Nie słyszałem o uszczelniaczach do zawieszenia ale skoro są to z nich skorzystam. Jeśli zaś chodzi o mechaników to w tym temacie większość to wróżbici, a nie o to mi chodzi. Dlatego szukam tej informacji na forum.

Podobnie zresztą jak z serwisówką. Miałem do rocznika 2006 i wszystko było git ale pewnego pięknego razu wyskoczył błąd i doopa. Nie działa na kilku kompach bo srawdzałem w pracy.

Na dodatek link, który miałem ze strony venturersów też przestał działać  Tam miałem wszystkie schematy. Jakich narzędzi użyc i np. jakiego momentu. Nie wiem jak z numerami części bo się tym za bardzo nie interesowałem i nie zwróciłem uwagi.

Mam User Manual ale tam są tylko podstawy żeby wejść „głębiej” potrzebna mi typowa serwisówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przykrością stwierdzam, że moje prośby to wołanie na puszczy :blink:

 

Czyżby nie pozostało mi nic innego jak szukać pomocy gdzie indziej :icon_question: :sad:

 

Artur zamieścił serwisówkę, taką jaką miał.

Jeżeli chodzi o problem z tylnym zawieszeniem, to ja najpierw jeździłem na pustym, potem podjechałem na stację paliw i skorzystałem z kompresora.

Co jakiś czas trzeba kontrolować ciśnienie i tyle.

Może po prostu jesteś pierwszy, który ma taki problem.

 

Co do stronki dla Royalowców. Jakoś tak wyszło że tu na forum spotkałem ludzi którzy mają

takie jak ja motocykle, że są Wszyscy aktywni w tym temacie. W zasadzie w dwóch tematach

"audio w venture" i "venture" piszemy o Wszystkim. Przepraszam za to administrację serwisu

ale tak jest nam wygodniej, tu żeśmy się skupili i niech tak zostanie. Jeszcze coś, nie chciałbym

żeby po utworzeniu nowego forum nie odwiedziali nas tacy ludzie jak "piter 1600" co to nie ma w tej

chwili Royala tylko Harleya ale ma dużo do powiedzenia w tym temacie i się udziela. Osobiście wolałbym pozostać tutaj.

Ja odwiedzałem Forum Royalowców http://www.royalstar.com.pl/, nawet wpisywałem coś księdze gości, ale strona przestała działać. Do rejestracji na tym Forum (FM) namówił mnie Maciejka.

 

Pewnie kupię takie jak te za 140 zł tyle że bez daszków bo moje są całe. Wyjdzie pewnie trochę taniej. U mnie po przekręceniu kluczyka zapalają się od razu wszystkie lampy, czyli lightbary i lampa główna. Nie mogę/potrafię wyłączyć lightbarów. Mogę tylko zmieniać światła mijania/drogowe i to wszystko. Bardzo mi to przeszkadza ponieważ czasami chcę przekręcić zapłon i od razu wszystko się pali. A prądu to czerpie jak elektrownia ;-) Czyli u Ciebie jest tak że lightbary masz z drogowymi? Jak przekręcisz zapłon to się nie palą?

Może mi zostanie taka ramka, zobaczę co kupię. Jeśli mi zostanie to mogę Ci odstąpić.

Ja mam koło gniazda zapalniczki mały przycisk, do włączania i wyłączania lightbarów.

Podpięte są pod drogowe, u Maciejki też tak jest, podobno fabrycznie.

Jak chcesz zmienić podłączenie, to zdejmij owiewkę i przepnij przewód, złączki do lightbarów znajdziesz po lewej stronie motocykla – właśnie na wysokości gniazda zapalniczki.

Popatrz na zdjęcia, które Ci wysłałem, i zobacz co się kiedy pali :)

W poprzednich motocyklach też miałem żarówki 35W zamiast 55W.

Na metalową ramkę się piszę – jak Ci będzie zbędna.

Edytowane przez Dyzio77

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do świateł ,ja mam w okolicach gniazda zapalniczki, na wewnętrzej stronie owiewki wyłącznik .lighbary palą sie z długimi lub mogę wyłączyć tak przyszło ze stanów

używałem w nocy żądnej rewelacji, raczej należy je traktować jako ozdoba, bo światła dają tyle co maluch na prądnicy

no to razem napisaliśmy jacy my zgodni

 

ide lulu dobranoc

Edytowane przez maciejka 750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam panowie, że sprawdziłem swoje moto w nocy i byłem zaskoczony bardzo dobrą jakością oświetlenia reflektora. Super widać wszystko i odszedłem chwilowo od zamiaru pilnego montowania lightbarów bo gówna lampa daje czadu. Nie mniej jednak sądzę, że lightbary poprawiają bezpieczeństwo bo z daleka piesi widzą 3 lampy i nie wciskają sie na przejscia dla pieszych bo widzą, że jedzie cos dużego. Pozatym podnoszą walory estetyczne moto i kiedyś trzeba będzie je sobie sprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i okazało się że też mam wyłącznik lightbarów koło zapalniczki :-) Widziałem go wcześniej ale myślałem że to jest jakiś automatyczny bezpiecznik od gniazda zapalniczki, teraz już wiem że to wyłącznik lightbarów. Jeśli tak to działa to wolę żeby tak zostało, czyli podpięte pod światła mijania.

 

Piter 1600 - ten wyłącznik co miałeś to był z ledowym podświetleniem? Bo występują czarne, chromowane, z przełącznikami płaskimi i takimi wystającymi oraz różnym podświetleniem. Gdzieś widziałem takie jak te z Twojeku linka.

 

Marsinus - sprawdź wentylki, może one przepuszczają. To najtańsze i najprostsze rozwiązanie. Co do forum powiem Ci że nie oferuję swojej pomocy z braku czasu. Fajnie by było jakby tematy były poukładane bo w tej chwili piszemy w tych dwóch tematach dosłownie o wszystkim. Ale jak przeniesiesz to co już zostało napisane na inne forum? Weź pod uwagę jeszcze fakt że są już takie fora tematyczne np. to http://www.yamaha-forum.pl/index.php i niewiele na nim wątków. A jak wpiszesz w google "forum yamaha royal star venture" to na pierwszym miejscu jest link do Forum Motocyklistów i do tych tematów w których piszemy. W ten sposób łatwo tu trafić i mogą tu zaglądać osoby posiadające takie same motocykle. Fajnie by było żeby administracja tego forum wrzuciła te tematy do jednego worka. Żeby było jeszcze łatwiej osobom zainteresowanym znaleźć te tematy. Ty Marsinus masz Royal Stara Tour Deluxa, łączy nas wiele ale jednak w większości problemów bardziej pomogą mi Ci którzy mają Ventury. Chyba wiesz o co chodzi.

Co do serwisówki to ja czegoś takiego nie posiadam. Mam tylko schematy jak motocykl jest zbudowany, do najmniejszej śrubki z oznaczeniem ich numerów katalogowych. Nic tam nie ma na temat momentów dokręcania śrub i jakich narzędzi użyć. Chętnie sam bym coś takiego chciał mieć.

 

Dla informacji do Artura- zrobiłem intrcom i znalazłem wyłącznik na ptt, cb radia. Jak będzie chwila to wstawię fotkę.

 

Zrobiłeś ten przycisk co mi go brakuje na tym zdjęciu?

galeczka.jpg

A powinien wyglądać tak:

przycisk%20interkomu.jpg

Edytowane przez II Artur II

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam panowie, że sprawdziłem swoje moto w nocy i byłem zaskoczony bardzo dobrą jakością oświetlenia reflektora. Super widać wszystko i odszedłem chwilowo od zamiaru pilnego montowania lightbarów bo gówna lampa daje czadu. Nie mniej jednak sądzę, że lightbary poprawiają bezpieczeństwo bo z daleka piesi widzą 3 lampy i nie wciskają sie na przejscia dla pieszych bo widzą, że jedzie cos dużego. Pozatym podnoszą walory estetyczne moto i kiedyś trzeba będzie je sobie sprawić.

 

Witam w klubie, też byłem miło zaskoczony, ale wstawiłem BiXenon - teraz jest żar w gaciach...

Miedzy innymi dla tego nie spinałem się na lightbary, a chce na dole założyć ledowe.

Pozwolę się nie zgodzić z Twoją teorią "...piesi z daleka widzą 3 lampy..." - z daleka to widać jedno wielkie światło. Sprawdź sam, postaw moto, przy moto Kogoś do pilnowania i odjedź kawałek dalej. Poza tym nie pieszych bym się tu obawiał...

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do lampy to jestem również miło zaskoczony. Światło nie ma równego z tym co miałem. Problemem jest tylko to, że jak oglądam wasze motorki to lampa jakoś siedzi centralnie w tej chromowanej obudowie. U mnie to lampa jest trochę skręcona w prawo( jak patrzymy od czoła). Może mam takie wrażenie? Jak natomiast świecą na drodzę to nie testowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest lekko skosem...

Ale podjedź na Stacje Kontroli Pojazdów - Oni mają przyrząd i Ci sprawdzą.

Po jednej stronie lamy masz regulację (pokrętłem) góra/dół, a po drugiej śrubokrętem krzyżakowym lewo/prawo.

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...