Gość Marsinus Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 a któż to wymyślił? wystarczy, że sami będziecie pisać w wydzielonych wątkach: jeden dla kwestii motocyklowych/ technicznych, drugi na imprezy/ spotkania - i po problemie. z tym, że jak znam życie szanse są marne: jedna osoba w jednym poście pisze o szybie, o sprzedaży, o wiośnie i dupie marynie - post nie nadaje się nigdzie, jego kontynuowanie robi burdel, a ewentualne usunięcie śmiecia wywołuje wściekłą awanturę autoraoddzielna strona: proszę bardzo, tylko zauważcie, że póki spotkaliście się tu przypadkiem, w zasadzie dlatego że to największe forum motocyklowe w kraju. w innym miejscu, nie tak dużym i znanym, szybko zabranie napływu nowej krwi proponuję tak: postaram się za chwilę wydzielić z wątku ostatnie dyskusje o spotkaniu i przenieść do nowego tematu, ALE dalej porządku i rozdziału między obydwoma przestrzegacie już sami. a jak będzie dość duża ilość aktywnych osób, to nie jest wcale powiedziane że nie powstanie subforumjsz jeszua rozumiem Twoja zdanie jesteś modem i taka twoja rola, jednak zawsze pozostaną jakieś ale... Zgadza się, że to największe forum tyle, że ludziska ciągną w swoją stronę czy to RSV czy VTX i nic na to nie poradzisz i dlatego piszemy wszystko w temacie użytkowników Yamaha Venture a nie na ogólnym. Co zaś do odszukiwania w sieci nie tak dużych i znanych to uważam że się mylisz - przykład forum www.yamaha-dragstar.pl ledwie 1500 użytkowników, a powstało z niczego, mało tego ludziska poprzesiadali się na inne maszyny, a jednak dalej siedzą na tym forum, więc dużo i mnogo nie znaczy wcale najlepiej. A co do wściekłych reakcji to hmm mieliśmy 36 stron pitolenia, a teraz mamy 31 bez żadnego ostrzeżenia czy słowa wyjaśnienia, więc czemu się dziwisz? Jak masz swój swojski bałagan a tu wjeżdża Ci mamusia lub teściowa i robi porządek to zadowolonyś z tego faktu? Poruszaliśmy zresztą ten wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Tutaj jest oryginalna nowa szyba, sądzę że w dobrej cenie http://allegro.pl/show_item.php?item=2183390251 Cytuj --pozdrawiamArtur Wojtkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 (edytowane) Widzę,że duzo sie dzieje :biggrin: Dużo nowych pomysłów. Dużo nowych wątków i większe zamieszanieTa więc; Maniek próbój kleić bedzie o wiele taniej a w ostateczności zakup nowe. Ponieważ nie ma tem temperatur wysokich po sklejeniu wzmocnij czarną taśmą klejącą. Szyba - proponuje kupić drugą aby mieć dwie na zamianę. Krótsza jest super ale na trasie tak jak mówi Maniek - łeb urywa po godzinie i pi*dzi jak w kieleckim. Szybę kupiłem w firmie MGG na google wygląda jak oryginał i skrócili mi na zamówienie o 16 cm i dałem 190 zł. Rozmiar oryginalny kosztuje 250 zł. Wykonanie super. A teraz temat opony: kolega pisze, że śmignał na dunlopie 2500 tyś. i opona prawie zużyta - widocznie zależy to od nawierzchni i stylu jazdy bo mam dunlopa z tyłu na którym zrobiłem 2000 a po bokach mam jeszcze wąsy a opona wyglada prawie jak nowa i ja z dunlopa zadowolony bardzo jestem. Edytowane 4 Marca 2012 przez forrest2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 ...po przejechaniu jakiś 2500km bieżnik mi się kończy... Jak tylko przeczytałem ten tekst od razu na myśl przychodzi mi źle założona opona. W odwrotnym kierunku niż strzałka. To aż wydaje się nieprawdopodobne żeby tak szybko zużyła się nowa opona. No chyba że jeszcze była zleżała lub źle przechowywana. Jaka jest data na oponie? Cytuj --pozdrawiamArtur Wojtkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 (edytowane) Ostatnio mój kolega miał podobny przypadek.Tylna opona skończyła się po ok 4 tyś km.Jaka przyczyna? Opona mimo dobrego rozmiaru była przeznaczona na przód a nie na tył.Błąd był sklepu który oponę wysyłał,a montażysta nie zwrócił na to uwagi.Każda opona jest opisana ,po za kierunkiem trzeba zwrócić uwagę na nośność. Edytowane 4 Marca 2012 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sahib Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam,Od paru tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Ventury :laugh:Wcześniej jeździłem na DS 650 Classic, ale, szukałem czegoś poważniejszego. Póki co, trochę przeraża mnie wielkość i masa Ventury, ale, mam nadzieję, że będzie łatwa do ogarnięcia na drodze.Mam nadzieję, że w razie pytań bądź wątpliwości, będę mógł znaleźć pomoc na Forum.Obecnie jestem użytkownikiem Forum Drag Star (nick: PrzemekN) i bardzo sobie chwalę udział w takiej społeczności.Sezon już niedługo na serio się zacznie - do zobaczenia w trasie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witamy Sahib, będziemy pomagać w miarę możliwości. Po to żeśmy się tu Wszyscy zebrali :biggrin: Sądzę że ogarniesz jazdę tym motorem, ponieważ ja powoli ogarniam a jest to mój pierwszy motocykl od ponad dwudziestu lat. I niezmiernie się cieszę że jesteś z Zielonki a nie np. z Suwałk :biggrin: Dlaczego nie zarejestrowałeś się tutaj pod tym samym nickiem? Cytuj --pozdrawiamArtur Wojtkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sahib Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Próbowałem się zarejestrować pod nickiem PrzemekN, ale, okazało się, że jest już zajęty..Próbowałem też z różnymi kombinacjami mojego imienia, ale, Przemek jest chyba zbyt popularne :)Też się cieszę, że nie mieszkam gdzieś strasznie daleko - poprzedniego Drag Stara serwisowałem w Lubinie - a to PRAWIE przedmieścia Legnicy :biggrin: Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł rozpocząć sezon i wyjechać Venturką w trasę :biggrin:Ale, póki co, czeka mnie jeszcze trochę kosmetyki sprzętu... i przygotowań kondycyjnych - póki co, masa Ventury budzi mój respekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witamy tak trzymaj jest nas coraz więcej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marsinus Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 sahib miło widzieć kolejnego dragstarowicza :biggrin: Zaprawa kondycyjna wskazana zwłaszcza na nogi i ręce choć kręgosłup też warto wzmocnić :laugh: Ponadto polecam oglądanie filmów instruktażowych o podnoszeniu motocykla. A tak poważnie to jak już masz doświadczenie na dragu (też się przesiadłem z 650) to pozostaje tylko uważać przy wolnych prędkościach i typowych błędach np. zatrzymanie na skręconym kole bo ten motor takich błędów nie wybacza. Gratuluję zakupu i do zobaczenia tu, tam lub na trasie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sahib Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Dzięki za powitanie :biggrin:Co to treningu kondycyjnego, to póki co, ćwiczę ręce.. Niedawno miałem wypadek, mam uszkodzone kolano i chodzę o kulach.. Za dwa tygodnie powinienem zdjąć ortezę i wtedy zacznę na poważnie rehabilitację i trening kondycyjny :biggrin: Mam nadzieję, że do maja już będę gotowy, żeby zmierzyć się z Królewską Gwiazdą na trasie :)Teraz namiętnie oglądam filmy szkoleniowe z technik jazdy ciężkimi maszynami - dobrze, że jest youtube.A co do podnoszenia motocykla - kiedyś zaliczyłem glebę parkingową moim Drag Starem - miałem taki poziom adrenaliny, że od razu postawiłem go na koła i ruszyłem w dalszą drogę :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marsinus Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Hehe adrenalina robi swoje ale Dragstar to piórko ;) Póki co to się rehabilituj i wzmacniaj.3maj się i do miłego :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Próbowałem się zarejestrować pod nickiem PrzemekN, ale, okazało się, że jest już zajęty..Próbowałem też z różnymi kombinacjami mojego imienia, ale, Przemek jest chyba zbyt popularne :)Też się cieszę, że nie mieszkam gdzieś strasznie daleko - poprzedniego Drag Stara serwisowałem w Lubinie - a to PRAWIE przedmieścia Legnicy :biggrin: Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł rozpocząć sezon i wyjechać Venturką w trasę :biggrin:Ale, póki co, czeka mnie jeszcze trochę kosmetyki sprzętu... i przygotowań kondycyjnych - póki co, masa Ventury budzi mój respekt A gdzie kolego w Lubinie serwisowales draga? W serwisie Yamahy czy gdzies indziej? Jakie opinie? Cytuj --pozdrawiamArtur Wojtkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek6 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 maniek, " co możecie mi poiwedzieć o tej części czy sklejać czy też kupić nową" - ta część to kawalek sluzacy tylko i wylacznie ekologii, mozna ta całą ekologie (sporo rurek i pudełek) wywalic, o 3kg lzejszy motocykl. Jest to opisane (wywalanie) na amerykanskim forum. Artur pewnie Ci to znajdzie. on jest mistrzem w grzebaniu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sahib Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 A gdzie kolego w Lubinie serwisowales draga? W serwisie Yamahy czy gdzies indziej? Jakie opinie? Serwisowałem w serwisie Yamahy (niedaleko od centrum handlowego Cuprum Arena).Mam same pozytywne doświadczenia - wyjątkowo miła obsługa, profesjonalnie zaopiekowano się moją Gwiazdą.Na dodatek, dostałem fajny rabat na kaski, kurtkę i rękawice. A cena za części i serwis była całkiem znośna. Generalnie - polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.