MARIO.STAR Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wiatam wszystkich...mam problem ze sprzęgłem w Royal Star slizgało sie wiec wymieniłem tarcze na nowe firmy EBC i dalej to samo, zmienilismy olej na 20W40 i dalej to samo praktycznie gorzej maszyna ma przejechane 21tys mil. Co może być problemem czy wymiana plytek sprzegłowych metalowych cos zmieni? te ktore sa nie sa zbytnio zużyte ? Jesli ktos może doradzić proszę o informację. [email protected] tel 600974868 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wiatam wszystkich...mam problem ze sprzęgłem w Royal Star slizgało sie wiec wymieniłem tarcze na nowe firmy EBC i dalej to samo, zmienilismy olej na 20W40 i dalej to samo praktycznie gorzej maszyna ma przejechane 21tys mil. Co może być problemem czy wymiana plytek sprzegłowych metalowych cos zmieni? te ktore sa nie sa zbytnio zużyte ? Jesli ktos może doradzić proszę o informację. [email protected] tel 600974868 Jeżeli spaliłeś sprzęgło to należy wymienić cały pakiet czyli tarcze + przekładki metalowe a dodatkowo sprężyny lub jeżeli masz centralną też podlega wymianie. Po złożeniu na nowych częściach nie ma prawa ślizgać. Wymienić należy wszystkie łącznie z tą najgłębiej schowaną i zabezpieczoną cienutkim drutem na obwodzie zabieraka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Sprężyny też trzeba wymienić a korzystając z okazji zapytam Piotr Dudek czy prawda to że przed wymianą sprzęgła tarcze trzeba moczyć w oleju ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Tarcze trzeba moczyć w oleju przed montażem. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Cytat(Privat @ 26.04.2010 - 22:01) 1619812[/snapback]Sprężyny też trzeba wymienić a korzystając z okazji zapytam Piotr Dudek czy prawda to że przed wymianą sprzęgła tarcze trzeba moczyć w oleju ??? piter 1600 już odpowiedział a ja dodam że powinien to być nowy olej a stary bez względu na przebieg nadaje się do utylizacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Tarcze trzeba moczyć w oleju przed montażem. No właśnie a jakie są objawy nie moczenia - może nie objawy a skutki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 No właśnie a jakie są objawy nie moczenia - może nie objawy a skutki Szybkie i bolesne spalenie kolejnych tarcz :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 To już ostatnie pytanie ile mają się moczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO.STAR Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jeżeli spaliłeś sprzęgło to należy wymienić cały pakiet czyli tarcze + przekładki metalowe a dodatkowo sprężyny lub jeżeli masz centralną też podlega wymianie. Po złożeniu na nowych częściach nie ma prawa ślizgać. Wymienić należy wszystkie łącznie z tą najgłębiej schowaną i zabezpieczoną cienutkim drutem na obwodzie zabieraka. Wielkie dzieki za porady ,zrobiliśmy wszystko dokładnie tak pisałeś i jest ok!!!!! maszyna ciągnie rewelacyjnie!!! zalalismy ja tez olejem 20W40 tak jak radziłeś ,byc może to że stare siadły był fakt że zalałem je olejem 10W40 skoro fabrycznie radza by był olej 20W40 to chyba cos w tym jest... Jeszcze raz dzięki za cenne rady... Pozdro Mario Bytów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 To już ostatnie pytanie ile mają się moczyć Rok od Twojego posta Privat a ty dalej nie zrobiłeś sprzęgła łobuzie! Przypuszczam, że czekasz aż ktoś odpowie Ci na pytanie. :icon_biggrin: Ja proponuję abyś zostawił tarcze na noc w nowym oleju i na następny dzień zajął się montażem. Pozdrawiam gorąco i do zobaczenia na trasie! (mam nadzieje, że wreszcie je wymienisz :biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal876 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Może ktoś podpowie jak wymienić płyn w sprzęgle w Y Royal Star z 2006 r. ?Czy robi się to tak jak z płynem hamulcowym ; i gdzie szukać odpowietrznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Może ktoś podpowie jak wymienić płyn w sprzęgle w Y Royal Star z 2006 r. ?Czy robi się to tak jak z płynem hamulcowym ; i gdzie szukać odpowietrznika? Odpowietrznik masz na cylinderku wycisku sprzęgła a wymiana podobnie jak w hamulcu przednim.Uważaj tylko aby nie zapowietrzyć układu bo odpowietrzanie nie jest zbyt proste. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal876 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Gdzie szukać tego cylinderka wycisku sprzęgła.W instrukcji z tłumaczenia zrozumiałem, że trzeba odkręcić pokrywę tylnego cylindra i tam jest odpowietrzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Pomiędzy pompą a cylinderkiem masz przewód ciśnieniowy.Wiesz gdzie masz pompę sprzęgła?Jeżeli tak to podążaj za przewodem a znajdziesz Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYS69 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Trochę z opóźnieniem, ale może komuś się przyda.Jeżeli chodzi o wymianę płynu w sprzęgle, to należy znaleźć gumowydekielek po lewej stronie silnika na dole cylindrów. Pod dekielkiem znajduje sięodpowietrznik taki jak przy hamulcach. Na kierownicy odkręcasz dekielek odzbiorniczka płynu , ale wcześniej połóż pod zbiorniczkiem szmatki,gdyż płyn rozpuszcza lakier!!!!!Jak odkręcisz dekielek, założysz wężyk na odpowietrznik i gopoluzujesz, to pompuj płyn klamką powoli, gdyż płyn będzie pryskał.Najlepiej położyć dekielek i zdejmować go tylko podczas uzupełnianiapłynu. Ilość płynu jest nieznana, dlatego ja kupiłem płyn jasny ipompowałem tyle razy (4 lub 5 zbiorniczków) aż wylatywał jasny. Niedopuszczaj aby pompka zaciągała powietrze bo zapowietrzysz i znowu trzebapompować.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.