zajc Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 :icon_eek: Chetnie dowiem sie jaki to silnik, poza tym wyposazonym w odciecie dawki paliwa, w ktorym spalanie wynosi rowne 0 :bigrazz: :icon_mrgreen: W kazdym wyposazonym w elektroniczny wtrysk paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A zdajesz sobie sprawe ile %-wo takich maszyn porusza sie po naszych drogach... :icon_mrgreen: P.S. Dla wiekszosci 0.5 L w ta czy tamta nie stanowi roznicy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A zdajesz sobie sprawe ile %-wo takich maszyn porusza sie po naszych drogach... :icon_mrgreen: P.S. Dla wiekszosci 0.5 L w ta czy tamta nie stanowi roznicy :wink: 15 lat temu to juz nawet Polonezy mialy wtrysk paliwa. Sadze, ze gaznikowe pojazdy to juz marginalny procent pojazdow na naszych drogach, bo wiekszosc z nich juz rdza zżarła :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 No ja akurat pytam o pojazdy jednosladowe, jak chcesz pogawedzic o samochodach to trzeba zmienic forum albo dzial... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 No ja akurat pytam o pojazdy jednosladowe, jak chcesz pogawedzic o samochodach to trzeba zmienic forum albo dzial... :icon_mrgreen: Jakbyś nie zauważył to połowa postów w tym temacie traktuje o technice jazdy samochodem-zacytowana przez Ciebie moja wypowiedz odnosila sie do ogółu pojazdów na drogach. A wywołał ją KS swoim apelem o ekologie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ...międzygaz pomaga w jeździe, poprawia komfort jazdy, poprawia bezpieczeństwo, Nie wiem, wiec chetnie sie dowiem, w ktorym momencie czy w jaki sposob miedzygaz poprawia bezpieczenstwo. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Nie wiem, wiec chetnie sie dowiem, w ktorym momencie czy w jaki sposob miedzygaz poprawia bezpieczenstwo. :crossy: mniejsze prawdopodobieństwo ,ze przy redukcji zblokuje sie koło... pewnie tu o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Nie wiem, wiec chetnie sie dowiem, w ktorym momencie czy w jaki sposob miedzygaz poprawia bezpieczenstwo. :crossy: Pozwala na lagodniejsza redukcje i szybsze wyprzedzenie pojazdu... :icon_mrgreen: Jakbyś nie zauważył to połowa postów w tym temacie traktuje o technice jazdy samochodem-zacytowana przez Ciebie moja wypowiedz odnosila sie do ogółu pojazdów na drogach. A wywołał ją KS swoim apelem o ekologie :) No wlasnie jakos nie zauwazylem :banghead: Poza tym w samochodzie redukuje biegi wowczas kiedy jazda na aktualnym biegu staje sie uciazliwa dla silnika, bedz tez predkosc samochodu nie pozwala na kontunulowanie jazdy na danym biegu... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 (edytowane) Nie wiem, wiec chetnie sie dowiem, w ktorym momencie czy w jaki sposob miedzygaz poprawia bezpieczenstwo. :crossy: Np jeśli zajdzie konieczność nagłej redukcji w zakręcie, załóżmy przypadek hipotetyczny że jedziesz na moto w złożeniu i przyczepność swoich opon wykorzystujesz na 80 %, i załóżmy że zajdzie potrzeba redukcji w złożeniu. Każda reakcja która doprowadzi do zużycia tej przyczepności do poziomu ponad 100 % prowadzi do uślizgu koła czytaj gleby :bigrazz: (no może nie u wszystkich) Właśnie po przez redukcję w momencie odpuszczania sprzęgła właśnie te 100 % zostanie na chwilę przekroczone w skutek pokonania nagłego momentu hamującego silnikiem, robiąc to z międzygazem doprowadzasz że moment hamujący przenoszony jest koło płynnie więc nie ma nagłego skoku a co za tym idzie nie zerwiesz nagle przyczepności której mogło zostać już nie wiele. Edytowane 7 Lutego 2009 przez enZo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Pozwala na lagodniejsza redukcje i szybsze wyprzedzenie pojazdu... :icon_mrgreen: No wlasnie jakos nie zauwazylem :banghead: Poza tym w samochodzie redukuje biegi wowczas kiedy jazda na aktualnym biegu staje sie uciazliwa dla silnika, bedz tez predkosc samochodu nie pozwala na kontunulowanie jazdy na danym biegu... :icon_mrgreen: No to w pelni nie wykorzystujesz mozliwosci samochodu...bo mozesz wspomoc hamowanie, a czesto w ogole obejsc sie bez dotykania hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Te durne inzyniery, po co oni wogole wymyslili te hamulce, jak to czlek bez nich moglby zyc... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Te durne inzyniery, po co oni wogole wymyslili te hamulce, jak to czlek bez nich moglby zyc... :icon_mrgreen: Swoje braki w technice jazdy(badz lenistwo) nadrabiasz watpliwej jakości ironią. To popularne zjawisko nie tylko na tym forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Zapewne sie nei orientujesz ale jazda weteranami wymaga pewnych umiejetnosci, a fabryczny brak hamulcow wymaga odpowiednich umiejetnosci, ktorych jezdzac nowymi brykami nie opanuje sie... :icon_mrgreen: A moja ironia podyktowana jest rozmowa z ludzmi, ktorzy nie maja pojecia o czym rozmawiaja :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 MOC, napisz raz coś konkretnego i na temat, proszę :D Mądrzysz się, mądrzysz, traktujesz innych jak turbodebili - proszę, podziel się swoją wiedzą a na pewne wielu z nas skorzysta. pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 (edytowane) moja propozycja dla tych którzy uwazaja że międzygaz nie ma znaczenia dla bezpieczeństwa jazdy: niech jadąc dużą vałką albo mocnym singlem zamkną gwałtownie gaz w złożeniu motocykla. juz nie wymagam nawet redukcjii. tu żadne sprzęgło antyhoppingowe nie pomoże. a co do opinii MOC odnośnie umiejętności w jeżdzie weteranami z raczej symbolicznymi hamulcami. mimo potęznych hebli zdarza mi sie zatrzymywać niemal w miejscu wyłącznie dzięki momentowi hamującemu silnika a to wymaga płynnego przechodzenia między biegami a co za tym idzie umiejętnościa stosowania międzygazu. tym bardziej więc w weteranach nie posiadających wydajnych hamulcy taka umiejetność jest konieczościa by sie wogule nimi poruszać. Edytowane 7 Lutego 2009 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.