ukasz Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Jak w temacie... kranik mi cieknie... cieknie spod pokrętła. Pokrętło od drugiej strony wyłożone jest taką jakby gumą z odpowiednim profilem, aby paliwo mogło się przelewać tam gdzie powinno w odpowiedniej pozycji. Na brzegach też taka jakby guma... stwardniała, albo taka już była, nie wiem jakie materiały się stosuje do kontaktu z benzyną. Od zewnętrznej strony była cienka metalowa uszczelka okrągła i druga, cienka jakby-gumowa, też cała stwardniała. A metalowa po wyciągnięciu okazała się cała pogięta. No i w zasadzie sprzęt gotowy do jazdy tylko ten kranik głupi... uszczelek samych ani tym bardziej zestawu naprawczego nigdzie kupić się do XBRki nie da, muszę coś zakombinować... dwa pytania: - czym mogę spróbować "odświeżyć" uszczelki po wewnętrznej stronie pokrętła?? Te, które bezpośrednio uszczelniają otworki dolotowe paliwa? Wydaje mi się, że one w pierwszym rzędzie będą odpowiedzialne za wszystko? Tych wewnętrznych sam nijak nie dorobię bo za skomplikowany kształt mają. - z jakiego materiału można wykonać uszczelkę albo ogólnie czym uszczelnić ten badziew, żeby nie ciekł? Utrudnieniem niestety jest fakt, że pokrętło się kręci :bigrazz: Generalnie za wszelkie sugestie wielkie dzięki :bigrazz: pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Miałem kiedyś podobny problem kupiłem nowe gumowe uszczelki po jednym dniu puchły i zonk. Zrobiłem uszczelkę ze skóry, ale trochę przeciekała. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jaki to kranik? na dwie rurki czy na jedną? przykręcany na dwie śruby, czy centrycznie? ma jakieś specjalne pokrętło? Dobierz coś od innego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jak możesz cyknij fotkę tego elementu, który przepuszcza - może uda nam się pomóc w doborze zamiennika. W YBR jest chyba podobny kranik do tych w SR i XS, więc może coś od nich podpasuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Tak właśnie. Poka fotki kranika. Raczej nie projektowali osobnego kranika dla danego modelu motocykla, przeważnie kraniki są używanie w kilku modelach moto na przestrzeni wielu lat. Np. GSX-R750W z `93 roku ma taki sam kranik jak Bandit 600 z 2004 roku. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jeśli cena cię nie przeraża, to zawsze możesz kupić całość: http://www.cmsnl.com/products/cock-assy-fuel_16950mk6770/ lub http://www.lawnmowerpros.com/detail.asp?id=16950-MK6-770 Ew. po numerze katalogowym 16950-MK6-770 odnaleźć inne motocykle w których stosowali tego pitoka. Z tego co na szybko wyszukałem wynika, że taki sam był w GB500 '89 i CBX z 1982r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 GB500 to jest to samo co XBR tylko że stylistycznie na CR zrobiona. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.