Skocz do zawartości

Cieknący kranik


ukasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie... kranik mi cieknie... cieknie spod pokrętła. Pokrętło od drugiej strony wyłożone jest taką jakby gumą z odpowiednim profilem, aby paliwo mogło się przelewać tam gdzie powinno w odpowiedniej pozycji. Na brzegach też taka jakby guma... stwardniała, albo taka już była, nie wiem jakie materiały się stosuje do kontaktu z benzyną. Od zewnętrznej strony była cienka metalowa uszczelka okrągła i druga, cienka jakby-gumowa, też cała stwardniała. A metalowa po wyciągnięciu okazała się cała pogięta.

No i w zasadzie sprzęt gotowy do jazdy tylko ten kranik głupi... uszczelek samych ani tym bardziej zestawu naprawczego nigdzie kupić się do XBRki nie da, muszę coś zakombinować... dwa pytania:

- czym mogę spróbować "odświeżyć" uszczelki po wewnętrznej stronie pokrętła?? Te, które bezpośrednio uszczelniają otworki dolotowe paliwa? Wydaje mi się, że one w pierwszym rzędzie będą odpowiedzialne za wszystko? Tych wewnętrznych sam nijak nie dorobię bo za skomplikowany kształt mają.

- z jakiego materiału można wykonać uszczelkę albo ogólnie czym uszczelnić ten badziew, żeby nie ciekł? Utrudnieniem niestety jest fakt, że pokrętło się kręci :bigrazz:

 

Generalnie za wszelkie sugestie wielkie dzięki :bigrazz:

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie. Poka fotki kranika. Raczej nie projektowali osobnego kranika dla danego modelu motocykla, przeważnie kraniki są używanie w kilku modelach moto na przestrzeni wielu lat. Np. GSX-R750W z `93 roku ma taki sam kranik jak Bandit 600 z 2004 roku. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli cena cię nie przeraża, to zawsze możesz kupić całość:

http://www.cmsnl.com/products/cock-assy-fuel_16950mk6770/

lub

http://www.lawnmowerpros.com/detail.asp?id=16950-MK6-770

 

Ew. po numerze katalogowym 16950-MK6-770 odnaleźć inne motocykle w których stosowali tego pitoka.

Z tego co na szybko wyszukałem wynika, że taki sam był w GB500 '89 i CBX z 1982r.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GB500 to jest to samo co XBR tylko że stylistycznie na CR zrobiona.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...