lukasz_vip Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Kolega ma Z1000 z 2003. Kolega kupił to rok temu i od zakupu po pewnym czasie wyszło, że licznik przebiegu oszukuje. Prędkościomierz dobrze wskazuje a licznik przebiegu zaniża tj. przebieg z Zeta*1,75 daje normalny rzeczywisty przebieg. Moto ma zmienioną zębatkę na prędkość i więcej modyfikacji nie było robionych. Kto wie w czym może leżeć przyczyna? Czujnik w Kawie daje implusy zarówno dla prędkościomierza i przebiegu, więc czemu taka różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A jak kumpel wciśnie na prostej tylny hebel i zblokuje koło to prędkość na blacie jest ZERO więc jak inna zębata to i inne wskazania. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 To kolega niech się cieszy, przy sprzedaży będzie miał niski przebieg. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zmiana opony ze 190 na 180 już daje niezłe przekłamanie przy dłuższych dystansach. Jak ktoś śmiga na torówkach (nie tirówkach) to wie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A jak kumpel wciśnie na prostej tylny hebel i zblokuje koło to prędkość na blacie jest ZERO więc jak inna zębata to i inne wskazania. pzdr No to jak wytłumaczysz, że przebieg i prędkość są różne? Bo skoro jedno jest złe to i drugie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A jak mierzyliście prędkość? GPS to chyba jedyna, w miarę dokładna metoda. Metody porównawcze z innymi pojazdami można o kant d... rozbić. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Z innymi motocyklami było mierzone. W najbliższym czasie będzie jeszcze test porównawczy z R1 od 0 do 200 czy się zgadzają prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Jak ktoś jedzie 60 a ty 61 to różnicy praktycznie nie ma , ale na trasie 300 km zrobi się różnica spora. No chyba ze są dwa różne urządzenia, które podają dane - nie wiem tego. Mogło by tak być gdyby np prędkość była sczytywana z np zębatki wałka zdawczego, a przebieg ze ślimaka przy przednim kole. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Powód jest zapewne taki że motocykl ma fabrycznie przebieg wyskalowany w milach. Czyli jest z rynku USA, Anglia. prędkość przeskoczyła na KM/h ale przebieg pozostał w milach. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Powód jest zapewne taki że motocykl ma fabrycznie przebieg wyskalowany w milach. Czyli jest z rynku USA, Anglia. prędkość przeskoczyła na KM/h ale przebieg pozostał w milach. Nie no chyba to nie to, bo w Z jest cały elektroniczny i od razu się wsio zmienia samo. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Różnica była taka: myśmy mieli na licznikach po 90km a kumpel miał już 60km i wtedy wyszło na jaw, że coś nie teges z tym licznikiem. Wtedy po testach wyszło, że skala to coś około 1,75xprzebieg aby dało rzeczywisty przebieg. Myśmy myśleli na początku, że liczy mu w milach a tutaj zonk bo w km. Więc nie wiem o co kaman. Zobaczymy jeszcze te prędkości porównując dwa motocykle jednocześnie jadące koło siebie i może wtedy jakaś mała różnica wyjdzie. Ja podejrzewam tą zębatkę i myślę, że to będzie główny powód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 chcę się tylko upewnić, czy po przełączeniu prędkościomierza na mile przebieg tez się proporcjonalnie zmniejsza? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 90km to 56mil. Masz przyczynę licznik przebiegu pozostał w milach. W Kawkach zmienia się osobno prędkościomierz i licznik przebiegu, albo jest błąd w oprogramowaniu zegara ewentualnie producent nie przewidział zmiany tego parametru w tym roczniku. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Nie wydaje mi się, by była taka róznica po zmianie zębatki. Stawiam na mile :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLL Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Dzisiaj sprawdzałem z tym tylnym heblem i przy zblokowaniu koła tylnego prędkościomierz przeskakuje na " 0 ". Zmieniając mile na km zmienia się zarówno przebieg jak i prędkościomierz i oczywiście skala temperatury też, także to odpada. Zresztą nawet przeliczając to co mi wychodzi przelicznikiem na mile to i tak nie pasuje. Na 99% to wina zębatki tylnej bo ma o 3 lub 2 zęby mniej niż powinno być. Mnie tylko męczy pytanie czy istnieje jakiś sposób żeby usunąć ten błąd licznika nie zmieniając zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.