Iluminat Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Dobra DT125 na początek Ci wystarczy. Jak poprzednicy pisali - w crossa się nie pchaj, bo nawet jak kupisz za tą kasę jakieś padło... to i tak będzie to padłem. Nie napalaj się, tylko pomyśl. Był tutaj kiedyś temat "Ile trzeba mieć kasy, żeby utrzymać crossa", czy jakoś tak. Poszukaj i poczytaj. I radzę też otworzyć słownik ortograficzny, żeby posprawdzać w nim różne "żeczy" pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Nadal źle rozumujesz. Wymienia się co określoną ilość Mh ( Moto godzin ) czyli czasu kiedy motocykl jeździł lub pracował jego silnik. Fizyki nie przeskoczysz, im dłużej silnik pracuje tym bardziej się niszczy. Dalej, DT ma max ok 11 koni ale te które są w polsce to chyba już ledwo zipią 9'cioma :wink: KMX 125 SUCHY ma 110Kg ( do tego dolicz benzynę 1L=1kg plus litr oleju w skrzyni i następny w zbiorniku oraz litr płynu chłodniczego). Hard od kawasaki to KDX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Nigdy nie miałeś moto, tylko jakiegoś quada (zapewne chiński) ale na giełdzie pokazałeś klasę ? abuah weź już przestań i kup sobie tą CRM 125 i starczy ci ;] a musisz dlaczego? jesteś zawodnikiem, masz licencję, taka twoja praca? Widać że jesteś z tych co patrzą tylko na to ile ma coś mocy....przyszłości to ja ci nie wróżę w tym sporcie Jeszcze napiszę o ogarnięcie na giełdzie...co, zrobiłeś po asfalcie rajd na prostej, wróciłeś i się zamknęli ? Pewnie nawet nie wiesz jak taki wyczyn 125 reaguje w pewnych momentach na gaz, co z tego że na na asfalcie ogarniesz R1 jak na torze gówno pokażesz.... to samo cross, tutaj też są kozacy na sx 525 a na torze ich sx 125 można objechać... Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez lionix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Chłopak się napalił na crossa i Amen.. ważne żeby był ŁADNY, pamiętaj ! polecam cr 250. ;] I pozdrów kolegę. To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 I niech jeszcze na etanolu jeździ :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian333 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ciekawe co byś powiedział na temat mojej jazdy gdybyś ją widział a co do mojego quada to miał bym crossa typowego 450 z 2005 r. a oto mój quad ... http://www.allegro.pl/item1003418731_kawas..._gwarancja.html mój jest tylko z 2004r shiningami : a czy możesz mi podać jak ty to napisałeś hard enduro z yamahy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Ten ATV z quadem sportowym ma tyle wspólnego co moja DRera z motocrossem :D A Twoją jazdę bym chętnie zobaczył ;] bo tutaj wychodzą przechwałki jaki to ty nie jesteś kozak a pytasz czy DT czy SX... i nie ogarniasz podstawowych zasad sportów terenowych... w całym moim moto życiu (które jest co prawda niedługie, ale jednak) widziałem wieeeeelu kozaków jak ty, i wiem że to zazwyczaj kolesie którzy kozaczą na łące a jak przychodzi co do czego to się podniecają filmikiem z youtuba gdzie ziomek odpierdala hardcore motocross DT 80 ;] hard enduro z yamahy to YAMAHA WR oczywiście. Od KTM to EXC, suzuki RMX, honda CRF-X, husqvarna to WR, jeszcze husaberg coś robi ( TE chyba) ale tu nie jestem pewien na 100% ja już się nie odzywam bo mi się nie chce dyskutować, wiem po sobie co to za noobienie i napalanie się na crossa, w necie (i na polu) pełno takich ziomków off roadowców miszczuf łąk i prostych Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez lionix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian333 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) ale czy ja gdzieś napisałem że mój quad jest sportowy ?? ja nie mam zamiaru się kłócić itp. ja wiem że jest wielu kozaków itp. wiem czym się różni 30 km w quadzie a crossie (mam też namyśli enduro) i nie szukam gdzieś łagodnego lasku i prostej zalesionej ścieżki tylko jadę tam gdzie ten quad na tej gumie daje sobie rade ... Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez krystian333 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Problem w tym, że Yamaha nie ma czegoś takiego :wink: Podobno ale tylko podobno silnik Yamahy DT125 jest taki sam jak w KTM LC2 i można z niego wykrzesać ok 26-27KM po zdjęciu blokad (blokady dławią do 17 kucy) Jak chcesz typowego Hardziora to właśnie od tego jest CRM i KDX. Polatasz sobie i nie wylądujesz w gipsie (chyba, że masz talent albo jego brak) P.S Panowie czy tylko ja jestem tutaj dobrym gliną ? :icon_mrgreen: No i chyba gość szuka 2T a nie 4 paka. Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez shiningami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ... a KTM sie psuje jak jasna cholera :biggrin: sam bym się takiego 530EXC kupil bo się psuje :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) No jeśli jest tak jak piszesz to dobrze, ja po prostu z autopsji wiem ile jest takich ziomków co się przechwalają a jak przychodzi co do czego to wiadomo.... Ja bym na twoim miejscu nie kupował crossa nie z powodów nie ogarnięcia, bo ja się przesiadłem z DT 80 na DRZ i - problemu, tylko z powodów finansowych, utrzymanie takiego kloca jest spore i nie ma co się oszukiwać... za 4 tysie nie znajdzie się dobrej maszyny, remonty są częste i drogie (zależy jak kto jeździ) Problem w tym, że Yamaha nie ma czegoś takiego :wink: Podobno ale tylko podobno silnik Yamahy DT125 jest taki sam jak w KTM LC2 i można z niego wykrzesać ok 26-27KM po zdjęciu blokad (blokady dławią do 17 kucy) Jak chcesz typowego Hardziora to właśnie od tego jest CRM i KDX. Polatasz sobie i nie wylądujesz w gipsie (chyba, że masz talent albo jego brak) P.S Panowie czy tylko ja jestem tutaj dobrym gliną ? :icon_mrgreen: No i chyba gość szuka 2T a nie 4 paka. Pyta od enduro Yamahy to piszę :] co do CRM to nie jest żaden hadzior tylko bardzo przyjemny dual sport...nadaje się do wielu rzeczy.... A koleżka właśnie chciał polatać sobie na CRM (dosłownie) no i w gipsie wylądował :P Tutaj jest problem tylko finansowy, bo w naszym wieku to można co najwyżej na paliwo zarobić, chyba że ktoś będzie miał farta i znajdzie naprawdę dobrą fuchę...ale to się rzadko zdarza ;] Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez lionix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Daj spokój, ja mam 21 lat i nadal DT80 nie ruszam bo Kawa pochłania szmal :banghead: :icon_mrgreen: No i nie chce się tego rozbierać bo brud, syf, śróbki, olej i łeh paskudztwo :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian333 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 no i oto mi chodziło, porady a nie kłótnie, a czy można z z crossów i enduro wyróżnić jakąś najlepszą markę?? bo widzę że coś hondy wypisujecie i kawasaki a ja słyszałem że najlepsze są yamahy a potem kawasaki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) [offtop]U mnie w garażu od 3 lat stoi MBX 80 rozebrany nie ruszany bo DRZ pochłania cały szmal :D a jest cewka za 30 zł potrzebna ;] i na to nie ma :D to o czym rozmowa [/offtop] HONDA YAMAHA KAWASAKI I SUZUKI to najlepsze marki :D sprzęty podobne bardzo, części do wszystkiego full KMX-najgorszy DT-lepsza od KMX, ale też żal CRM/RX- lepsza zawiecha, silniczek, spoko sprzęty WRE, LC2,- też OK sprzęty jest jeszcze TS od suzuki, ale mało tego, ale podobno dobre maszyny Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez lionix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian333 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 a yz ?? może więcej coś sprzętów podacie ?? z góry thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi