agent 303 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Serwis był 10 tyś kilometrów temu . Wiem właśnie że to może być tylko chwilowe uspokojenie. Po wymianie oleju i przejechaniu kawałek okazuje się że zapach jest właściwie taki sam. Po prostu olej który pracuje ma inny zapach i może się wydawać że coś się dzieje. olej wąchało już kilka osób które nie jeden silnik rozebrali i mówią że wszystko jest w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 jak serwis byl 10tys temu to ustaw sobie zawory bo 750 ma niby co 12 ale szybko je gubi i to za dlugi przebieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 co 12 tyś wystarczy zresztą miałem okazje być pare razy u mechanika i nie wyłapał jakiś złych dzwięków że tak to ujmę. zresztą tu nie chodzi mi o zawory..;. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 na pri w duzej ilosci motocykli przelewa sie paliwo czesto po paru latach uzytkowania poprostu nie trzymaja zaworki ktore nalezalo by wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 zaworki kranika ? jakoś przeglądałem części do bandita ale nie widziałem takich zestawów naprawczych tylko inne używane kraniki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Jeżeli chodzi o kranik to nie kupuj zestawu naprawczego do niego bo zapłacisz około 60-80zł. Wykręć go i wymień oringi w sklepie z uszczelkami (oringami) z gumy technicznej odpornej na oleje, smary itp. Wyniesie cię to jakieś 5zł. Wymieniałem te oringi jak mi kranik puszczał, jak też uszczelkę między bakiem a kranikiem i tyle zapłaciłem do GSX 750. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Witam,wymieniałem w silniku olej jakieś 200-300 km temu, a w chwili obecnej po wyjęciu bagnetu i powąchaniu go czuć go paliwem, ale nie jestem pewien czy to spaliny czy samo paliwo, można to jakoś rozpoznać? Rozumiem, że olej jest do wymiany? Co może być powodem, że olej tak zalatuje? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Nieszczelna membrana. Upewnij się, ze to nie jest Twoje złudzenie. Zaznacz poziom oleju i sprawdź czy nie przybywa. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Zdecydowałem na chwilę obecną, że wymienię olej bo trochę boję się o silnik bo zdecydowanie czuć zapach paliwa/spalin. A jeśli to się powtórzy to wtedy będę badał co się dzieje, a membrana wczoraj wyglądała na ładną, zero pęknięć i dobrze leżała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Bo membrana z reguły wygląda ładnie bo to nie jest tak, ze na środku tego co widzisz robi się dziura. Jeśli nie szkoda Ci oleju to zmieniaj ale nie wiem czy membrana nie jest tańsza od kolejnej wymiany oleju. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Wchodzi 1 litr oleju za 35 zł więc to nie tak dużo, a i tak już go chyba muszę wymienić bo nie można jeździć na takim oleju (?). Nowa membrana kosztuje 307 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Zalałem nowym olejem... na niewiele się zdało. Pojechałem do szkoły i wróciłem (jakieś 35 km + rozgrzewka silnika - rano z racji, że zimno, to postała na ssaniu z 7 minut zanim wyszedłem z domu, a po szkole bez ssania jakieś 2-3 minutki i potem spokojna jazda (rano też)). Silnik jeszcze ciepły, ale już olej nie pachnie samym olejem, coś czuć dodatkowo, spaliny, albo benzyna, nie potrafię jeszcze dobrze określić, o ile ostatnio ewidentnie było czuć benzynę, to teraz już taki pewny nie jestem. Jakoś można to sprawdzić? Przeprowadzić jakiś test? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) Podwoiłem przebieg na tym oleju, obecnie jest jakieś 70 km. Po odkręceniu wskaźnika poziomu oleju zapach jest taki jakbym głowę do baku wsadził... Tutaj wrzuciłem zdjęcia i filmik: http://www.r-studio.com.pl/moto/Pytania:1. iglica może się tak ruszać jak na filmiku?2. na pierwszym zdjęciu chciałem pokazać, że tam w środku jest trochę wilgotno, ale wilgotno, a nie mokro; tak jakby trochę oparów tam było3. przy tym pierścieniu, a membranie również jest wilgotno, może tak być?4. takie przytarcie jak na 3 zdjęciu jest w 2 miejscach, ale mam wrażenie, że to jest fabryczne, mam rację?5. na ostatnim zdjęciu widać wilgoć wokół iglicy, a te dziurki są takie, że mają światło do środka (tak jak na pierwszym zdjęciu ją widać i to może to jest źródłem tej wilgoci z 2. pytania?) 6. odkręcając filtr powietrza od strony gaźnika wyraźnie zalatuje zapachem benzyny, stąd moje pytanie, czy tak może być? obudowa filtra połączona jest z blokiem silnika wężykiem wychodzącym z dna obudowy, może opary się skraplają i spływają tym wężykiem do silnika i stąd bierze się ten ogromny smród benzyny w oleju? aczkolwiek jak wsadzę palec do środka wężyka to on nie śmierdzi benzyną, ale jest jakiś taki śliski, wilgotny. Rozebrałem gaźnik. Prawdę powiedziawszy to nie wiem, który to zaworek iglicowy, ale nic tam nie wyglądało na zawieszone/zablokowane/niesprawne bądź niedziałające. Jak robię tak jak tutaj na filmiku: to mi się tak paliwo nie zbiera, a właściwie to ledwie sama iglica robi się wilgotna. Kranik w baku też jest jakby sprawny bo nie wiem (i nie mogę znaleźć) jak wygląda sytuacja z zepsutym kranikiem podciśnieniowym. Obecnie jak trzymam bak tak jak jest na moto, to ta rureczka co nią wypływa paliwo ma mokrą końcówkę i widać paliwo w środku, a jak go wyprostuję do pionu i poziomu, to wtedy paliwo w rureczce się cofa. Jakieś rady? Proszę o pomoc bo mi ręce opadają. Edytowane 12 Maja 2012 przez Rafaeelloo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 a w okienku/ na bagnecie zwiększył się poziom paliwa? Jaki masz kranik paliwa- podcisnieniowy czy zwyczajny ? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Tak, podniósł się, ciężko mi powiedzieć jak dużo bo wlałem zalecaną litrę, ale na pewno podczas sprawdzania poziomu oleju nie przekracza maksymalnej ilości. Kranik jest podciśnieniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.