Skocz do zawartości

Manual KTMa kłamie???


Rekomendowane odpowiedzi

Podepnę się może pod temat.

Otóż proszę, aby ktoś rozwiał moje wątpliwości.

W manualu wyczytałem, że płyn hamulcowy powinien być specyfikacji DOT 5.1.

Na pokrywce pompy hamulcowej napisane jest, aby używać tylko DOT 4.

Ktoś coś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się może pod temat.

Otóż proszę, aby ktoś rozwiał moje wątpliwości.

W manualu wyczytałem, że płyn hamulcowy powinien być specyfikacji DOT 5.1.

Na pokrywce pompy hamulcowej napisane jest, aby używać tylko DOT 4.

Ktoś coś wie?

Ja od zawsze przelewam DOT 4.

 

Nie jestem pewien ale wyższe numery dot oznaczają że płyn ma mniejszą rozszerzalność pod wpływem ciepła. Im wyższy numer tym mniejsze niebezpieczeństwo że przy długim hamowaniu płyn spuchnie i sam zablokuje koło. Ale to tylko moje przypuszczenia bo pewny nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wniosek, że producent układu hamulcowego lepiej wiedział co lać :bigrazz:

 

Tylko jak miałbym mieć instrukcję do wszystkiego oddzielnie w zależności od producenta to strach pomyśleć ile byłoby tomów poezji warsztatowej :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...