Nitomen Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 w mojej starej kawie tez przykrecalem mostki na czuja i nic sie nie dzialo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 w mojej starej kawie tez przykrecalem mostki na czuja i nic sie nie dzialo. Wszystko do czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Spoko, ten czas szybko nadchodzi. U mnie złe dokręcenie objawiło się bardzo bardzo szybko. Przynajmniej nie ma strachu, ze ni z tego ni z owego walnie głowica przy 10'000 w środku lasu :banghead: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Podepnę się może pod temat. Otóż proszę, aby ktoś rozwiał moje wątpliwości. W manualu wyczytałem, że płyn hamulcowy powinien być specyfikacji DOT 5.1. Na pokrywce pompy hamulcowej napisane jest, aby używać tylko DOT 4. Ktoś coś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Podepnę się może pod temat. Otóż proszę, aby ktoś rozwiał moje wątpliwości. W manualu wyczytałem, że płyn hamulcowy powinien być specyfikacji DOT 5.1. Na pokrywce pompy hamulcowej napisane jest, aby używać tylko DOT 4. Ktoś coś wie? Ja od zawsze przelewam DOT 4. Nie jestem pewien ale wyższe numery dot oznaczają że płyn ma mniejszą rozszerzalność pod wpływem ciepła. Im wyższy numer tym mniejsze niebezpieczeństwo że przy długim hamowaniu płyn spuchnie i sam zablokuje koło. Ale to tylko moje przypuszczenia bo pewny nie jestem. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 i ciężej zagotowac płyn dot5. Zalejcie na sezon dot4 i zlejcie po sezonie do sloiczka, i później samo zrobić z dot5. Widać różnice, bo sam sprawdzałem niedowierzając kumplowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Odnośnie płynu DOT też jest tu skucha. Należy lać to co na dekielku zbiorniczka a nie co w manualu. Kumpel zalal DOT 5.1 i tyle widział uszczelke pod dekielkiem :icon_rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Wniosek, że producent układu hamulcowego lepiej wiedział co lać :bigrazz: Tylko jak miałbym mieć instrukcję do wszystkiego oddzielnie w zależności od producenta to strach pomyśleć ile byłoby tomów poezji warsztatowej :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Pomiędzy DOT5 a DOT5.1 jest kolosalna różnica. Większa niż pomiędzy DOT4 a DOT5.1 ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.