Gość Saul Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 może antyhopping nie zadziałał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszte Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) panas - luss... nie wszyscy wszystko wiedzą od razu, pewnie masa ludzi jest która nie zdaje sobie sprawy z tego ,że nowe opony mogą być zabójcze;) ja też o tym usłyszałem dopiero rok temu;] ale warto o tym wspominać.... Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez eszte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintajoo Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Nie wiem jak jest teraz ale jak 15 lat temu zmieniało się opony na nowe to "przecieraliśmy" je papierem ściernym drobnym i nie nowym. Robiłem to ja i wszyscy z którymi się "ścigałem" Czy słuszna to była droga nie wiem. Musiał by wypowiedzieć się jakiś specjalista od dzisiejszych opon. Edit:sorry nie zauważyłem że jest 2 strona a powyżej pisaliście o tym samym Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez Mintajoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devnull Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) w instrukcji do motocykla jest caly dzial o docieraniu, i jezdzie nowym moto, tam tez jest (powinno byc) info o oponach i o tym ze sa pokryte substancja ktora jest sliska , jesli to nowe moto to sprzedawaca tez ci to powinien powiedziec, jesli nie powiedzial to daj znac kto to bedziemy omijac szerokim lukiem byl kiedys dokument o gosciu ktory wyczyscil czoperek i niestety wyczyscil tez opony jakism srodkiem do opon samochodowych niestety zginol potem na pierwszym ostrzejszym zakrecie :( Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez devnull Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Koledzy mają rację, mowa oponka cię "wywróciła" Pamiętam jak ja w jajku założyłem nowy tylni kapeć, cudem uniknąłem gleby. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 mi kazali nowe kapcie przetrzeć szmatką nasączoną acetonem i było git pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 może antyhopping nie zadziałał :) A Ty wiesz co to jest antyhopping? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Szczerze mówiąc nie spotkałem się nigdy z ostrzeżeniem ze strony mechanika (czyt. wulkanizatora, serwisanta motocyklowego), odnośnie zachowania szczególnej ostrożności po wymianie opon na nowe ze względu na fakt, iż są nowe!! A ja się spotkałem :icon_biggrin: Jak odbierałem swoje moto z salonu to sprzedawca poinformował mnie, żeby na początku uważał na śliskie gumy i przez pierwsze 200-300 km jeździł ostrożnie :lalag: A tak na marginesie - przecież wystarczy się popatrzeć na nowe motocykle w salonie a także na nowe gumy na półkach - wszystkie się świecą jak psu jaja. Wyglądają niemal jak plastikowe :wink: A po przejechaniu paruset km ich wygląd zupełnie jest inny - są matowe i lekko przytarte - mówię o czole bieżnika. Mówisz, że przejeździłeś już trochę na różnych motocyklach i jak odbierałeś swój nowy nabytek to nie zwróciłeś uwagi na opony świecące się jak lustra :icon_rolleyes: Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez goramo Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) niech ktoś mnie poprawi jak źle mówię, jak ktoś ma praktykę i umiejętności to nigdy sie nie wywróci na nowych oponach, no chyba że da w palnik i jednocześnie bedzie skręcał to wtedy moja cagiva jedzie bokiem jak supermoto (na starych oponach szerokość - 130 ) Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Każdy popełnia błędy więc i doświadczony motocyklista może się czasem zapomnieć. Co do nowej gumki to ja teraz przecieram ją papierem ściernym wodnym i czuję się pewniej - psychicznie.Tak czy siak przy nowej gumie nie szaleje przez chwilkę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Mnie przy wymianie opon poinformowali, zebym jechal bardzo ostroznie (ale wyjezdzalem w deszczu w 350km trase). Mimo wszystko jak glupi raz w winklu lekkim odkrecilem i cudem utrzymalem maszyne. Potem cala droge spokojnie, a w domku aceton + papier scierny (nie wiem na ile to pomoglo, a na ile pozniejsze smiganie na mocno rozgrzanych gumach). Zastanawia mnie czemu wulkanizatorzy od razu nie przecieraja tych opon? Powinni z automatu do kompletu opon dostawac srodek do zmywania tej warstwy przeciw utlenianiu. Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 A no pewnie dlatego, że w Polsce jeszcze nie mamy profesjonalnych warsztatów. A co za tym idzie mechaników. Wszystko to co jest działa na zasadzie, jedna pani, drugiej pani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 a czy nie lepiej na jakim utwardzonej drodze gruntowej zrobić mały dołek ? :crossy: i sie ładnie dotrze, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Ja się tylko dziwię, że przejechałeś te 'ileś' kilometrów przed glebą i nie wyczułeś, że moto lekko tańczy / prowadzi się niepewnie. Nauczka na przyszłość jest. Niewiedzą bym się nie martwił. Masa osób nie pamięta o nowych gumach. Ten brak wyczucia, że wcześniej nić nie zauważyłem by mi jednak przeszkadzał : D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 a czy nie lepiej na jakim utwardzonej drodze gruntowej zrobić mały dołek ? :crossy: i sie ładnie dotrze, eeeee szkoda gumy, a poza tym to tylko na środku by ci się wytarła - czyli dalej babola byś wywinął na winklu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.