TTomek789 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 iskra jest paliwo jest czyli powinien prykać. Może za dużo paliwa i zalewa. A odzywa sie chociaż, zadymi cos z rury Też na początku tak myślałem,że zalewa.A zadymi? jak przyłożę rękę do końcówki tłumika to czuje lekki "powiew" ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 do sprawdzania ciśnienia jest manometr a nie palec, wystarczy 5-6 barów żeby grzebalca wypychało zobacz jak wygląda dostęp do nakrętki od strony prądnicy, do wiertarki nasadkę w odpowiednim rozmiarze, zapłon na ON i wio przy rozruchu +2k rpm musi zagadać Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTomek789 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 zobacz jak wygląda dostęp do nakrętki od strony prądnicy, do wiertarki nasadkę w odpowiednim rozmiarze, zapłon na ON i wio przy rozruchu +2k rpm musi zagadać Nic z tego nie zrozumiałem.Prądnica to cewka od której wychodzi kabel do fajki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) nie, prądnica jest na wale korbowym tu masz foto o co mi chodzi .... http://img532.imageshack.us/i/photo635.jpg/ i film Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTomek789 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) Aha już kapuje.Mam wprawić w ruch wał za pomocą wiertarki.Ok spróbuję.Odezwę się jak mi poszło.Chciałem jeszcze zapytać co to jest? http://img8.imageshack.us/img8/2328/photo635h.jpg Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez TTomek789 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 To jest synsykator od bulgotnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) Po miejscu to wydaje mi się, że filtr paliwa a'la sportowy. Zły przykład...tym bardziej, ze strony moda. próbowałeś może polać go benzyną i rzucić zapaloną zapałką? przy tej metodzie nie ma znaczenie jakiej jest marki i w jakim cyklu pracuje silnik sorry ale nie mogłem się powstrzymać :bigrazz: To jest synsykator od bulgotnicy. Forum techniczne...i odpowiedzi...a Piotr założył ciekawy temat. Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Nie mogłem sie powstrzymać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 próbowałeś może polać go benzyną i rzucić zapaloną zapałką? przy tej metodzie nie ma znaczenie jakiej jest marki i w jakim cyklu pracuje silnik sorry ale nie mogłem się powstrzymać :bigrazz: Popieram. I to jest najszybszy oraz najprostszy sposób na zapalenie skutera. Właściciel nie pisze nic o marca pojazdu i o jego stanie technicznym. Kiedy był robiony przegląd techniczny ( czy od momentu kupna był w ogóle robiony). Wypadało zapytać "Dlaczego nie potrafię uruchomić silnika po dłuższym postoju" Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Po miejscu to wydaje mi się, że filtr paliwa a'la sportowy. to jest gazbox, zapobiega dławieniu/gaśnięciu zaraz po hamowaniu i otwarciu manety na full niezbędne przy wchodzeniu w zakręty , ale w seryjnym mopedzie niepotrzebne :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie. Odstaw ten skuter do lokalnego serwisu, oszczędzisz czasu i pieniędzy, przy grzebaniu coś pomieszasz i i tak będziesz musiał iść do mechanika, a ten wtedy skasuje Cie potrójnie za "rozgrzebany" sprzęt. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.