karoca Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 witam wszystkich ,odpaliłem swoją yamahę i chciałym wyregulować gazniki ,czy jest to bardzo skomplikowane,można zrobić to samemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Podstawowym narzędziem będzie tu wakuometr. Sugeruję jednak podjechać na regulację, tam zsynchronizują gaźniki profesjonalnie, a i ustawią skład mieszanki na najbardziej odpowiedni, poprzez różne narzędzia, jak np. analizator spalin, którego w swoim przydomowym warsztacie na pewno nie posiadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 (edytowane) Podstawowym narzędziem będzie tu wakuometr. Sugeruję jednak podjechać na regulację, tam zsynchronizują gaźniki profesjonalnie, a i ustawią skład mieszanki na najbardziej odpowiedni, poprzez różne narzędzia, jak np. analizator spalin, którego w swoim przydomowym warsztacie na pewno nie posiadasz. Pierwsze słyszę żeby ustawiali skład mieszanki opierając się o odczyt z analizatora spalin. To dobre wyposażenie mają;] Ściągnij serwisówke tam jest dokładnie napisane jak to zrobić. Edytowane 24 Marca 2010 przez Szymon_R6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karoca Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 powiem że motor pracował nierówno ,gdy dostałem się do gazników po zdjęciu filtra na wolnych obrotach zasłaniałem mu poszczególne gazniki ,na dwuch skrajnych gdy zasłoniłem cały gaznik silnik przygasał ,a na dwuch środkowych nie było różnicy no może niewielka prawie niezauważalna, troszkę pokręciłem śróbkami od przepustnic i teraz jak przysłaniam gazniki niema prawie różnicy w pracy silnika , czy idę w dobrym kierunku??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 (edytowane) troszkę pokręciłem śróbkami od przepustnic zrobiłeś "synchro" bez wakuometra :D skład mieszanki reguluje sie innym sposobem, roznie to bywa, zalezy gdzie masz srubke regulacji skladu mieszanki, sklad mieszanki przewaznie reguluje sie za pomoca świecy "color tune" a synchronizacje za pomoca wakuometra. Edytowane 25 Marca 2010 przez Szynka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 powiem że motor pracował nierówno ,gdy dostałem się do gazników po zdjęciu filtra na wolnych obrotach zasłaniałem mu poszczególne gazniki ,na dwuch skrajnych gdy zasłoniłem cały gaznik silnik przygasał ,a na dwuch środkowych nie było różnicy no może niewielka prawie niezauważalna, troszkę pokręciłem śróbkami od przepustnic i teraz jak przysłaniam gazniki niema prawie różnicy w pracy silnika , czy idę w dobrym kierunku??????? Tak , kierunek masz dobry aby zniszczyć swój silnik a winą obarczysz forum bo gdzieś wyczytałeś o regulacjach gaźników w przydomowym garażu. Cały temat nadaje się tylko do kosza. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Pierwsze słyszę żeby ustawiali skład mieszanki opierając się o odczyt z analizatora spalin. To dobre wyposażenie mają;] Jeszcze wiele rzeczy uslyszysz w zyciu o ktorych nie miales pojecia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 nie masz pojecia o tym co robisz. oddaj motocykl do kogos kto ma wiedze i narzedzia. temat jak dla mnie do zamkniecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi