Skocz do zawartości

jak wyregulować gazniki w czterocylindrówce


karoca
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podstawowym narzędziem będzie tu wakuometr. Sugeruję jednak podjechać na regulację, tam zsynchronizują gaźniki profesjonalnie, a i ustawią skład mieszanki na najbardziej odpowiedni, poprzez różne narzędzia, jak np. analizator spalin, którego w swoim przydomowym warsztacie na pewno nie posiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowym narzędziem będzie tu wakuometr. Sugeruję jednak podjechać na regulację, tam zsynchronizują gaźniki profesjonalnie, a i ustawią skład mieszanki na najbardziej odpowiedni, poprzez różne narzędzia, jak np. analizator spalin, którego w swoim przydomowym warsztacie na pewno nie posiadasz.

Pierwsze słyszę żeby ustawiali skład mieszanki opierając się o odczyt z analizatora spalin. To dobre wyposażenie mają;]

Ściągnij serwisówke tam jest dokładnie napisane jak to zrobić.

Edytowane przez Szymon_R6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem że motor pracował nierówno ,gdy dostałem się do gazników po zdjęciu filtra na wolnych obrotach zasłaniałem mu poszczególne gazniki ,na dwuch skrajnych gdy zasłoniłem cały gaznik silnik przygasał ,a na dwuch środkowych nie było różnicy no może niewielka prawie niezauważalna, troszkę pokręciłem śróbkami od przepustnic i teraz jak przysłaniam gazniki niema prawie różnicy w pracy silnika ,

czy idę w dobrym kierunku???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę pokręciłem śróbkami od przepustnic

zrobiłeś "synchro" bez wakuometra :D

 

skład mieszanki reguluje sie innym sposobem, roznie to bywa, zalezy gdzie masz srubke regulacji skladu mieszanki, sklad mieszanki przewaznie reguluje sie za pomoca świecy "color tune"

a synchronizacje za pomoca wakuometra.

Edytowane przez Szynka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem że motor pracował nierówno ,gdy dostałem się do gazników po zdjęciu filtra na wolnych obrotach zasłaniałem mu poszczególne gazniki ,na dwuch skrajnych gdy zasłoniłem cały gaznik silnik przygasał ,a na dwuch środkowych nie było różnicy no może niewielka prawie niezauważalna, troszkę pokręciłem śróbkami od przepustnic i teraz jak przysłaniam gazniki niema prawie różnicy w pracy silnika ,

czy idę w dobrym kierunku???????

 

Tak , kierunek masz dobry aby zniszczyć swój silnik a winą obarczysz forum bo gdzieś wyczytałeś o regulacjach gaźników w przydomowym garażu.

Cały temat nadaje się tylko do kosza.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę żeby ustawiali skład mieszanki opierając się o odczyt z analizatora spalin. To dobre wyposażenie mają;]

 

Jeszcze wiele rzeczy uslyszysz w zyciu o ktorych nie miales pojecia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...