Skocz do zawartości

przerobka 250 ??!!


Domieniek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jestem bratem wlasciciela konta... 8)

 

 

 

Witam

 

Tak mnie ostatnio wzielo aby znow sobie zakupic MZ, tym razem 250 ponieważ już miałem 251 i jest troche dla mnie mala (183cm wzrostu). Wyglad 250 nie za bardzo mi podchodzi i tak sobie pomyslalem ze bym ja przerobil tzn. bak, kolo tylne, boczki od MZ 251. A tak wogole czy ktos wie czy 250 była by wyzsza po przerobce ( mniejsze kolo z tylu 16’) Wiem ze 250 jest wygodniejsza jeżeli chodzi o jazde w dwie osoby, ale czy komfort jazdy tez jest lepszy? Bo slyszalem ze niektorzy sadza ze w 251 kierowca czuje się jak by siedzial na przednim kole, a jak jest w 250?? Wiem ze 250 jest dluzsza o 13 cm ale czy po przerobce będzie to odczowalne?? 251 miałem wiec wiem jak się nia jezdzi, ale jak by się jezdzilo na 250 ??

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda nie jezdzilem na 251,ale mam 250 i moim zdaniem jazda na niej jest wygodna,(wzrost tez mam 183 ) i jedyna wada ktora delikatnie mnie irytuje -to zbyt wysoko polozone podnozki dla kierowcy!

 

a cala reszta jest tylko przyjemnoscia ;) :mrgreen: :idea: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 250 można wrąbac na tył oponke 130 , jeszcze taka wejdzie, jest jeszcze troszke miejsca między kołem a obudową od łańcucha, motor wygląda wtedy zabójczo, no i jeździ sie bardziej komfortowo. Ja mam podniesiony tył i powiem że wcale nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz!!!!! Z Tego Co napisałes By wyszła Mz 251!!!!1 Tylko by było siedzenie inne!!!!

A tak to to samo wiec Po co ta przeróbka??? Jak chcez zeby była wyrzsza to nie zmieniaj KOla Tylnego bo sie mniejsza wtedy zrobi :( !!!!!

 

PozdrawiaM vETERANOS! ;)

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam uniesiony tyl w swojej eci 250 laczek z tylu zalozylem 110 Dunlopa z przodu 100 Metzelera w zakretach trzyma sie za**biscie , z a to na deszczu gorzej bo mam je troszke za mocno napompowane.

co do przerubki to wydaje mi sie ze bak 251 do 250 bedzie ciut zakrotki...a dlaczego chcesz zakladac kolo 16 do tylu w 250 :?: :!: -przecież one maja 18 calowe kola-musialbys wtedy zmienic zebatki (bo skrzynie chyba sa te same)

 

wedlug mnie 250 jest ladniejsza od 251 dlatego nie jestem za przerobkami 250 na 251

- bezczeszczenie motocykla :twisted:

 

ale kazdy robijak uwaza

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem bratem wlasciciela konta... 8)

 

 

 

Witam

 

Tak mnie ostatnio wzielo aby znow sobie zakupic MZ' date=' tym razem 250 ponieważ już miałem 251 i jest troche dla mnie mala (183cm wzrostu). Wyglad 250 nie za bardzo mi podchodzi i tak sobie pomyslalem ze bym ja przerobil tzn. bak, kolo tylne, boczki od MZ 251. A tak wogole czy ktos wie czy 250 była by wyzsza po przerobce ( mniejsze kolo z tylu 16’) Wiem ze 250 jest wygodniejsza jeżeli chodzi o jazde w dwie osoby, ale czy komfort jazdy tez jest lepszy? Bo slyszalem ze niektorzy sadza ze w 251 kierowca czuje się jak by siedzial na przednim kole, a jak jest w 250?? Wiem ze 250 jest dluzsza o 13 cm ale czy po przerobce będzie to odczowalne?? 251 miałem wiec wiem jak się nia jezdzi, ale jak by się jezdzilo na 250 ??[/quote']

 

Witam...co do przeróbki mz 250 na 251 to widziałem kiedyś takiego sprzeta na allegro była to 250 z boczkami i bakiem od 251 ..kanape miała chyba od jakiejś japonii i wyglądało to całkiem całkiem, nie powiem nawet mi sie podobał ten pomysł...a co do wzrostu to mam 185 i nieczuje żadnego dyskompfortu podczas jazdy 251...chociaż faktycznie na 251 siedzie sie jakby nad przednim kołem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tyl dalbym kolo 16 wg. mnie lepiej by sie prezentowala no i moze zmiescila by sie guma o wymiarach 1309016 , a jezeli chodzi o zebatke to zobaczyly bym jak by sie jezdzilo na tej co jest (19 zebow) a jak by bylo kiepsko to bym zalozyl zebatke od 251 ( 21 zebow)

pozdrawiam

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

251 ma ten + że ma wyprofilowany bak i kolana dobrze leżą.

Poza tym, rzeczywiście - krótka, siedzisz na budzikach, ponadto etz 250 jest dłuższa =o wiele lepsza na zakręty.

Poza tym siodło dłuższe, nie musisz sie cisnąć (kiedy jedziesz z kolegą 8O )

Nie wiem, jak jest ze spalaniem (251 jest trochę lżejsza), ale przy takiej samej prędkości 251 ma wyższe o ok. 150 obroty niż etz 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...