MOC Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Zamki są w silnikach 2t, w 4t nie ma zamków i po rozebraniu nie ustawisz ich jak były. Nie we wszystkich ale w 4t tez sa zamki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 wedle mojej teorii pierścienie i tak sie obracają w czasie pracy Zdecydujcie się w końcu czy chcecie teorii dziwnych czy praktycznych porad. cytat:"dobrze jest przy tym uzyc starego zaworu celem prostopadlego montazu gniazda w glowicy.' a dlaczego starego ? który ma zużytą przylgnię i jest krzywy. Zrobienie narzędzia do oprawiania gniazda trwa kilka minut i będziemy pewni symetrycznego osadzenia. Wykorzystanie maksymalnej różnicy temperatur jest standardem ale nie przewiduje poprawek - gniazdo należy oprawić w swoje miejsce błyskawicznie i nie ma czasu na poprawki. Z współczesnych silników jedynie firma Ducati sprzedaje wymienne nad wymiarowe gniazda zaworowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Nie chcesz uzywac starego uzyj nowego, tylko ja nie widze sensu aby niszczyc nowy zawor. Lepiej jest uzyc zawor uzywany w dobrym stanie, jest to na pewno tansze jednorazowe rozwiazanie a nizeli placenie dodatkowo za wykonanie urzadzenia do obsadzania zaworow, ktorymi dysponuja warsztaty zajmujce sie naprawa i regenercja glowic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Nie chcesz uzywac starego uzyj nowego, tylko ja nie widze sensu aby niszczyc nowy zawor. Lepiej jest uzyc zawor uzywany w dobrym stanie, jest to na pewno tansze jednorazowe rozwiazanie a nizeli placenie dodatkowo za wykonanie urzadzenia do obsadzania zaworow, ktorymi dysponuja warsztaty zajmujce sie naprawa i regenercja glowic. dobra rozpoczniemy dyskusję na temat zamontowania nowego gniazda zaworowego o temperaturze -70 stopni w głowicę o temperaturze +300 stopni przy pomocy zaworu. Czekam cierpliwie abyś opisał nawet łopatologicznie w punktach cały proces wymiany. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Nie jest to prosta operacja ale dla doswiadczonego mechanika nie stanowi problemu. Najwazniejsze jest ustawienie gniazda w swietle otoworu glowicy i jego szybki montaz, przy takiej roznicy temperatur nie ma z tym wiekszego problemu, robilem to przy mniejszej roznicy temperatur i gniazdo osadzalo sie w swoim miejscu bez zadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Wot i znalazłem pasowanie gniazda zaworowego. Wynosi ono: 0,003-0,004 średnicy zewnętrznej. Czy ktos wie może gdzie można kupić materiał na gniazda zaworowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 MOze idiotyczne ale zapytam, do suzuki DR 600 :icon_question: Strasznie luzne to pasowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 no takie wartości wyczytałem w mądrej książce pod tytułem " Tłokowe silniki spalinowe" autorstwa Jana A.Wajand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Prawde powiadasz, na stronie 388 jest takie zdanie, z tym ze nalezaloby je przyjac jako wartosc akademicka :icon_rolleyes: Na ten przyklad w mercedesie wynosi ono od 0.08-0.10, dla gniazd wykonanych z brazu z kolei wcisk montazowy wynosi 0.18 – 0.22, a dla gniazd wykonanych z zeliwa stosuje się wcisk rzedu 0.30 – podane wartości sa rzecz jasna w milimetrach :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Wczoraj zawiozłem głowice do zakładu i powiedzieli że da rade to zrobić mam nadzieje że dziś będe miał zawór, zawioze im i może w tym tygodniu będe miał głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 tylko jeden zawór wymieniasz? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Nie jestem fachowcem, w zakładzie powiedzieli mi że ten zawór jest do wymiany, a jeżeli reszta trzyma i jest ok to nie widze powodów wymiany innych. Chyba że sie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jezeli reszta jaest sprawdzona i wszystko ok to nie ma sensu wymieniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Dzisiaj dostałem zawór jutro zawioze i możliwe że będe miał głowice, więc mam pytanie jak ustawić rozrząd w DRce? Na zębatce wałka rozrządu nie dopatrzyłem sie żadnych znaków, natomiast zaznaczyłem sobie na zębatce 2 kreski poziomo równo z płaszczyzną głowicy gdy wał był w GMP(oczko kontrolne T), lecz chciałbym mieć 100% Pewności że ustawie to prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dzisiaj odebrałem głowice tak wygląda: http://yfrog.com/711001568j http://yfrog.com/721001564j Dotarte zawory, nowe uszczelniacze złożyłem i kompresja jak dzwon myśle że jutro odpale :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.