Skocz do zawartości

honda 1000rr 1000 rr


bienioq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

Mam problem z przednim hamulcem w 1000rr2005r a mianowicie cały czas się zapowietrza. wystarczy trochę pośmigać i się zapowietrzy. po odkręceniu odpowietrznika wszystko jest ok lecz nie na długo....

może ktoś się z tym spotkał jak temu zaradzić pomocy??? ( czy jakość płynu ma jakieś znaczenie???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie cieknie Ci z cylinderków to masz nieszczelną pompe - więc albo wymieniasz gumki na niej, albo wymieniasz pompe

 

czy będą jakieś oznaki na pompie wycieki czy coś jak to sprawdzić cz pompa jest walnięta???

czy takie gumki można kupić na allegro a może w jakimś sklepie . jak one sie nazywają fachowo bo za bardzo sie na tym nie znam...

pozdr

Edytowane przez bienioq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompę odpowietrzysz związując klamkę na noc trytytką - jak po nocy będzie twardy hebel to masz winowajce

 

pod pompować parę razy i związać klamkę na noc na zaciśnietej o to chodzi????

 

Edytowane przez bienioq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Płyn hamulcowy wymienia się co max. 2 lata , stary płyn ma tendencje do wcześniejszego gotowania się co pogarsza skuteczność hamowania i może prowadzić do zapowietrzania, ponieważ płyn ma właściwości hydroskopijne tzn pochłania wodę z otoczenia która obniża temperaturę wrzenia płynu hamulcowego.

 

2. Po kilku hamowaniach czy od razu po jeździe jest słabszy hamulec ?

 

Mogą być lekko skrzywione tarcze co też będzie powodowało słabszy hamulec (krzywa tarcza odpycha klocki hamulcowe).

 

 

Zacznij od wymiany płynu hamulcowego na nowy DOT4 (np.:Motul RBF600)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Płyn hamulcowy wymienia się co max. 2 lata , stary płyn ma tendencje do wcześniejszego gotowania się co pogarsza skuteczność hamowania i może prowadzić do zapowietrzania, ponieważ płyn ma właściwości hydroskopijne tzn pochłania wodę z otoczenia która obniża temperaturę wrzenia płynu hamulcowego.

 

2. Po kilku hamowaniach czy od razu po jeździe jest słabszy hamulec ?

 

Mogą być lekko skrzywione tarcze co też będzie powodowało słabszy hamulec (krzywa tarcza odpycha klocki hamulcowe).

Zacznij od wymiany płynu hamulcowego na nowy DOT4 (np.:Motul RBF600)

 

 

po kilku hamowaniach się zapowietrzają. z 5 razy można zahamować i koniec. odkręcę odpowietrznik lewy i wszystko jest ok. bez przedniego hamulca to masakra... pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kilku hamowaniach się zapowietrzają. z 5 razy można zahamować i koniec. odkręcę odpowietrznik lewy i wszystko jest ok. bez przedniego hamulca to masakra... pozdr

Rzeczywiście wygląda to na pompę, albo inne miejsce gdzie zasysa powietrze

które wpompowuje do zacisku po kilku hamowaniach i koniec.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście wygląda to na pompę, albo inne miejsce gdzie zasysa powietrze

które wpompowuje do zacisku po kilku hamowaniach i koniec.

 

jest jakiś sposób na sprawdzenie czy to pompa???? żeby na darmo kasy nie wywalać?? (jeśli to pompa gdzieś zasysa powietrza to powinno się zapowietrzyć po kilku naciśnięciach klamki na sucho????))))))?

Edytowane przez bienioq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dosyć nowy motocykl i awaria pompy hamulcowej była by wyjątkowym pechem.

Chyba że ktoś zalewał wcześniej płyn sylikonowy?

Jak wciskasz na postoju to ci się nie zapowietrza?

Jak jeździsz nie czuć że hamulce się przegrzewają?

Zaciskałeś na noc trytytkom tak jak pisał towdie?

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dosyć nowy motocykl i awaria pompy hamulcowej była by wyjątkowym pechem.

Chyba że ktoś zalewał wcześniej płyn sylikonowy?

Jak wciskasz na postoju to ci się nie zapowietrza?

Jak jeździsz nie czuć że hamulce się przegrzewają?

Zaciskałeś na noc trytytkom tak jak pisał towdie?

 

 

na postoju się nie zapowietrzają. tylko podczas jazdy jak się parę razy zahamuje. zaciskałem na noc tzn. na jakieś 17godz i jak i jak zwolniłem trykotke to się nie zapowietrzyły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cebry w ogóle mają te pompy jakieś badziewne. W sc59 po ostrym pogonieniu zawsze hamulec stawał się bardziej miękoszczak. Wkurzało mnie to, jak u kumpla na bandziorze klamka dalej twarda jak skała a u mnie taka guma. Choć trzeba przyznać, że skuteczność hamowania nie spadała, ale trzeba było głębiej cisnąć klamkę - pojawiał się pusty skok. Wymieniłem pompę na brembo rcs19 i jest fantastycznie.

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...