Gość SUCHARUS Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Witam to moj pierwszy post na tym forum.......... ;) ....... no to pierw powiem tak jestem posiadaczem ot takiego motorku jaki jest w temacie :(:( rok produkcji to 77 ale silnik jest z 79r. poniewaz ten co byl skonczyl sie po uzytkowaniu przez poprzedniego wlasciciela (poprzedni wlasciciel zle ustawil rozrzad no i silnik dlugo nie pochodzil) a niedawno kupilem 2 taki motorek i zrobilem przekladke no i mam problem wrrrrrr.......a mianowicie potrzbuje infa na temat przerw jakie powinny byc na przerywaczach bo silnik strasznie zle wchodzi na obroty poprzerywa troche nabierze wiecej obrotow i znowu przerywa......chcialem sam ustawic przerwy ale nie bralem sie za to bo pomyslalem ze jeszcze gozej zrobie (bo ja tak mam) ale probowalem z przerwami na swiecach kombinowalem troche i jest lepiej ale to jeszcze nie to.........no to tyle czekam na pomocz gory dzieki Tu jest moja maszyna juz prawie po zlozeniu........na zdjeciu brakuje obrotomierza bo malowalem go :D:(.....SUCHARUS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Wszystko dobrze. ale co to jest bo niewidac - CB 350, 450 czy jeszcze cos innego??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Sorry, nie spojrzalem do tytulu posta.Przerwa 0.4 mm, ale nie sadze zeby jej ustawienie bylo tu problemem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Jeżeli przerywa na wysokich obrotach przyjrzyj się baczniej przerywaczowi.Czy nie ma luzów na osi obrotu dźwigni przerywacza. Sprawdź izolację tej dźwigni od masy.Stąd może pochodzić większość problemów. Albo dźwignia przy wyższych obrotach zaczyna sobie żyć własnym życiem z powodu luzów, albo może łapać jakieś połączenia z masą podczas tych nieprzewidzianych ruchów.Tak więc najpierw przyjrzyj się przerywaczowi. Potem sprawdź połączenia. Raz spotkałem się z maszyną w której przy wyższych obrotach wibrowały styki w stacyjce i rozłączały zasilanie cewek zapłonowych. Za cholerę nie można tego było wykryć.Potem sprawdź przewody wysokiego napięcia. Zmierz ich opór. Jeżeli w fajkach sa rezystory to powinny one mieć mały opór, jeżeli nie powinny one nieć do 10 kilo omów nie więcej.Na końcu cewki, tyle że bez oscyloskopu nie jesteś w stanie ich zweryfikować. Aha został jeszcze kondensator. Można poobserwować pracę przerywacza. Jeżeli są duże iskry na platynkach to kondensator jest nie sprawny. Jeżeli masz dobry multimetr możesz dokonać pomiarów jego pojemności. Powinna być zgodna z tym co jest napisane na jego obudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 piękna maszyna-klasyczna linia-to mi się podoba kumpel ma dwie podobne maszyny-jedna zrobiona na "militarną" z wyższą kierychą z poprzeczką,druga jako dawca organów (też poszedł rozrząd) o ile mi wiadomo w 79roku robili juz wersje 250N czyli z troszkę innym silnikiem jak są problemy z zapłonem to może by spróbować zastosować elektroniczny (jak np. ostatnio modne do jawy itp) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SUCHARUS Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 dzieki za pomoc:).........cos tam modzilem ........ ale nie wymodzilem nie chcialem zrypac sprawy ustawilem przerywacze ale dalej cos nie tak ......wiec z racji tego ze jescze malo sie znam na tych elektronicznych sprawach to powiozlem maszyne do mechaniora ktory mi wszystko ustawi za grosze a i jak odpalilem przed zawiezieniem to sie wkurzylem bo chyba poszedl napinacz lancuszka rozrzadu czesto to sie rypie w tym modelu wrrrrrrr.....jeszcze nie wiem czy slizgi nie pojda do wymianySUCHARUS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.