Skocz do zawartości

RS 125 strzela w wydech....


kamilp7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zapalilem dzis moja RS 125, postala i sie rozgrzala temperatura byla jakies 60 stopni dalem gazu na postoju zeby ja przegazowac. Pierw tak do max 6 tys obr.. potem dalem do oporu i wskazowka zatrzymala sie na 9 tys.. pusilem gaz ona strzelila w wydech i zgasla. Potem bylo mi ja ciezko zapalic. Jak krecilem rozrusznikiem to strzelala dalej. Wkoncu zapalila ale za bardzo nei chodzila. Poczekalem chwile i zapalilem i chodzi normalnie wkreca sie na obroty i jest dobrze. Ale czego to moze byc przyczyna ze strzelala w wydech ? mam za bogata meiszanke i sie nei przepala, trafia w wydech tam sie podpala i strzela ?

 

Dodam jeszcze ze mam odblokowany modul wydech spotrowy arrow, gaznik 28mm dellorto i jest zablokowany na filtrze powietrza. Dysza glowna to 115. Mam zamiar zdjac blokade z filtra, zmienic dysze na 125 i iglice na srodkowy zabek dac. I dodam jeszcze ze temperature jaka teraz mam to -2 stopnie.

Edytowane przez kamilp7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogła się zalać podczas odpalania. Potem nadmiar niespalonego paliwa dostał się do tłumika. Po rozgrzaniu układu wylotowego doszło do zapłonu zalegających oparów co Ci przydusiło silnik. Fala spalonej mieszanki poszła w stronę cylindra i dlatego zgasła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam odblokowany modul wydech spotrowy arrow, gaznik 28mm dellorto i jest zablokowany na filtrze powietrza. Dysza glowna to 115.

 

 

zalało świecę , zbyt bogata mieszanka

amen

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zastanawia mnie bo ktos tak wczesniej jezdzil... a ja jakos nie moge.. ale w weekend zaczne ogarniac to wszystko. Wiec nie mam sie czym martwic. No juz myslalem ze cos powazniejszego moglo sie stac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysza 115 do rs 125? jeszcze po takich zmianach? w taki sposob mozesz sobie szybko silnik zajechac? Zbyt mala dawka paliwa grozi przegrzaniem silnika czyli zatarciem, glownie na dluugich prostych i wysokich obrotach czyli to co lubi 2t. Sprawdzone na paru motocyklach.

 

Zaczal bym od odblokowania filtra powietrza, dobrania odpowiedniej dyszy i wyregulowaniu dobrze gaznika.

 

Motocykla nie rozgrzewaj bez obciazenia tylko wsiadz na niego, zrob sobie rundke w okol komina i jak dostanie odpowiednia temp to go przegon.

 

Sprawdz na innej swiecy.

 

 

Enduromaster ale zobacz ze dysze 110 montuje sie w 80ccm

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swieca jest zawsze zalana. Wczoraj zamowilem dysze 125 i 130. Zdejmuje blokade z filtra powietrza i powinno byc dobrze.

 

Ale cos mi sie wydaje ze jest cos z plywakiem. Bo ciagle ja zalewa. Na wysokich jest spoko. Ale na nikich juz nie. Apka ma przejechane od nowosci 6800 km.

Wiecie moze jak sprawdzic czy z plywakiem jest wszystko dobrze ?

A z tego co wiem to przy moich przerobkach dysza powinna byc conajmnej 125 a max 132.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciagnij sobie serwisowke i bedizesz dokladnie wiedzial jaki musisz miec poziom paliwa, chyba ze mozesz juz miec zaworek zuzyty w co watpie jesli jest to orgianlny przebieg.

Wiem ze w starszych apkach dysza powinna byc w okolicach 140-150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swieca jest zawsze zalana. Wczoraj zamowilem dysze 125 i 130. Zdejmuje blokade z filtra powietrza i powinno byc dobrze.

 

Ale cos mi sie wydaje ze jest cos z plywakiem. Bo ciagle ja zalewa. Na wysokich jest spoko. Ale na nikich juz nie. Apka ma przejechane od nowosci 6800 km.

Wiecie moze jak sprawdzic czy z plywakiem jest wszystko dobrze ?

A z tego co wiem to przy moich przerobkach dysza powinna byc conajmnej 125 a max 132.

 

Jesli chcesz sie bawic ze zmiana dysz to rob na ustawieniach docelowych - czyli zdejmij ta blokade etc i dopiero potem.

Zaworek zeby sprawdzic - podlaczasz rurke na samym dole komory plywakowej, przystawiasz do komory i odkrecasz srube. Poziom paliwa w rurce = poziomowi w komorze plywakowej. Musi byc doplyw paliwa caly czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg jest orginalny... bo gosciu sie wywalil i postawil w garazu i stala tak od 2002 roku az do dzis dnia :P

 

Tylko ja nie mam jak tego wezyka podlaczyc. Bo w moim gazniku nie ma tak jak mowisz.

To jak teraz sprawdzic czy mam dobry pozom `?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wiec tak, odblokowalem filtr powietrza, zmienilem swiece i dysze wstawilem 125.

Srobka od regulacji musi byc bardzo wykrecona zeby dobrze szla na niskich obrotach.

Zawleczka na iglicy na ostatnim zabku od dolu.

 

I na niskich obrotach idzie dobrze na wysokich tez. Ale jak wykrece swiece to jest cala czarna i mokra. NIe wiem co zrobic zeby to wyregulowac dobrze. Jak dam iglice o zabek wyzej to na niskich nie idzie. Moze mam za duza dysze jeszcze ?`ale czytalem ze rs 125 z takimi modyfikacjami powinna miec dysze conajmnije 125. zeby jej nie zatrzec.

 

I narazie mieszanke sam robie 1:50 z olejem Motul 510, moze to przez ten olej ? bo to jest polsyntetyk.

Edytowane przez kamilp7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak iglica zrobie tak jak mowisz to po dodaniu gazu zgasnie odrazu

 

A dzis ja zapalilem ugrzala sie do 50 stopni dalem lekko gazu i ja zalalo. Od tej pory probowalem z 5 swiecami 2x czyscilem gaznik, zalalem nowe paliwo, probowalem z filterm powietrza jak i bez, obnizylem poziom paliwa a ja dalej zalewa :/

 

Ja juz nie wiem co to moze byc. Wczoraj chodzila dobrze a dzis? w ogule nie dziala. Juz mnie to dobija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem plywak i nie jest.

Jak nalecialo benzyny to trzeba mocno w rorke dmuchnac zeby cos przepuscil zaworek. Poziom probowalem ustawic i ustawiem na mniej. Swiece jaka teraz mam to BR9EG moze powinienem zalozyc BR10ES ?

Moze to byc tak ze to przez swiece nie chce palic ?

 

A jak zdejme wydech i bez dotykania gazu krece rozrusznikiem widac pozadna chmurke paliwa. Jak dodam gazu to sie nie zmienia. Od czego moze ja zalewac ? Sprawdzilem tez stan membran i sa w porzadku.

 

Ten silnik ma najechane tylko 6800 km i sa z nim takie jaja... az nie wierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...