Skocz do zawartości

Posiadacze Mean Streak'ów - i my się połączmy


telemis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw przekręć korek w pozycję do otwarcia i dopiero kluczykiem. Kręcąc korkiem w pewnym momencie wyczujesz, że jest luźniejszy. Po wyjęciu korka sprawdź czy jest dobrze skręcony [śruba od spodu].

Edytowane przez formoto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw przekręć korek w pozycję do otwarcia i dopiero kluczykiem. Kręcąc korkiem w pewnym momencie wyczujesz, że jest luźniejszy. Po wyjęciu korka sprawdź czy jest dobrze skręcony [śruba od spodu].

Niestety w Mean Streaku jest inny rodzaj korka i ta metoda się jej nie tyczy. Tam się nie odkręca korka, tylko kluczyk powinien zwolnić korek, który później odskakuje. Jestem niemal pewien, że u mnie mechanizm kluczyka działa, ale niestety korek trzyma. Zna ktoś jakąś metodę jak zdemontować zamknięty korek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw spróbuj do zamka wprowadzić kilka kropel odrdzewiacza lub rzadkiego oleju typu W-40 i kluczykiem stopniowo rozruszać zamek.

Kluczyk też umoczyć w oleju. Mogą blokować zabrudzenia. Tak miałem w trzyletnim samochodzie. Pomogło.

Gdy nie pomoże:

* wymontować króciec paliwa wychodzący z baku i wylać paliwo

* wymontować bak i odczekać ze dwa dni na słońcu do jego wyschnięcia

* bak odwrócić korkiem do spodu opierając np. na dwóch krańcach stołów, żeby opiłki nie dostawały się do środka

* wiertłem do metalu najpierw cieńszym rozwiercać zamek potem stopniowo grubszym

aż do wyjęcia korka, w przerwach wiercenia odkurzaczem wybrać opiłki

* przepłukać bak denaturatem [ ze 2 litry]

* zakupić nowy korek poskręcać i gotowe

Edytowane przez formoto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw spróbuj do zamka wprowadzić kilka kropel odrdzewiacza lub rzadkiego oleju typu W-40 i kluczykiem stopniowo rozruszać zamek.

Kluczyk też umoczyć w oleju. Mogą blokować zabrudzenia. Tak miałem w trzyletnim samochodzie. Pomogło.

Gdy nie pomoże:

* wymontować króciec paliwa wychodzący z baku i wylać paliwo

* wymontować bak i odczekać ze dwa dni na słońcu do jego wyschnięcia

* bak odwrócić korkiem do spodu opierając np. na dwóch krańcach stołów, żeby opiłki nie dostawały się do środka

* wiertłem do metalu najpierw cieńszym rozwiercać zamek potem stopniowo grubszym

aż do wyjęcia korka, w przerwach wiercenia odkurzaczem wybrać opiłki

* przepłukać bak denaturatem [ ze 2 litry]

* zakupić nowy korek poskręcać i gotowe

Dzięki, za rady, też tak myślałem, ale zakładałem to rozwiązanie jako czarny scenariusz i do tego nie chciałem dopuścić.

Wczoraj około północy skończyłem, udało się bez wymiany korka.

Odrdzewiacz i wd-40 na przemian wprowadzałem od tygodnia, co zaowocowało tym, że kluczyk przekręcał się o te 45st..

Te 45st. wystarcza tylko jak się później okazało do tego, że mechanizm jest odblokowany, ale kluczyk nie robi jeszcze właściwej roboty, tzn nie chowa bolców zwalniających korek, a do tego trzeba ok 90st.

Dzięki za zainteresowanie, jakby co to opiszę później jak to zrobiłem.

Pozdrawiam

Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie kręcenia kluczykiem wlewaj do zamka denaturat, który rozpuszcza nieczystości i wyprowadzi je z baku wraz z paliwem w czasie pracy silnika. Przy okazji usunie wodę jeśli jest w baku. Na 5 l paliwa można wlać 1/2 L denaturatu.

Może być jeszcze tak, że jest wyrobiony kluczyk i nie odmyka do końca. Miałem tak z jednym zamkiem. Otwarłem zapasowym nie używanym. Inna sprawa to rozluźnienie skręcenie zamka śrubą od spodu.

Jeśli nie masz zapasowego kluczyka to idź do klucznika i dorób drugi z zaznaczeniem, żeby

mniej zebrał z nowego. Jeśli to kluczyk to czeka Cię taka sama sytuacja ze stacyjką.

Edytowane przez formoto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zwróciłem uwagi, że wycięło mi część posta poprzedniego.

Już jestem po zabiegu otwarcia i udało się. Walczyłem wczoraj do północy i wygrałem. A procedura wyglądała tak:

-wybicie bolca uchwytu łączącego korek z bakiem

-wyjęcie tego uchwytu mimo blokującego stożka, ale udało się

-przekręcając kluczyk o te 45st i jednocześnie korek w prawo i trochę się mocując z nim udało się go wyjąć

-rozebrałem cały korek i okazało się, że blokuje go jedna zapadka, której się pozbyłem

-czyszczenie, oliwienie, smarowanie, składanie i korek otwiera się bez najmniejszych problemów.

Pozdrawiam

Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć, wreszcie trafiłem na podobnych posiadaczy.

Mam MS 1500 z 2002 i jestem z niej b. zadowolony.

Kapeć na tył wchodzi 190 ale trzeba spuścić powietrze do zakładania i zostaje ok. 10mm luzu.

Jeździ się świetnie, potwierdzam co już napisano o hamulcach i prowadzeniu.

Nie zanotowałem przez 1,5 sezonu apetytu na olej.

Spalanie - przy jeździe bez szaleństw 5 -5,5l - spokojnie 300km na baku.

Ja swoją trochę dostosowałem do gabarytów właściciela (188/100) :icon_twisted:

Kiera robiona na zamówienie (szersza), gmole (grabie) też, przesunięta rejka i sakwy - ale tym razem oryginalne do MS.

Jest teraz bardziej przysadzisty i wygląda na jeszcze dłuższy.

Wiosną postawiliśmy obok siebie moją i Krasnalową i na pierwszy rzut oka - inne motory.

Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę (jeśli dam radę) pomocą.

Na razie nie szukam zmiany - ale gdyby - to miałbym problem co poszukać. Chyba bym zamienił na taki sam ale 1600. Bardzo mi spasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich posiadaczy mean streak:)

 

Od około miesiąca jestem posiadaczem tego motorku i to już jest powoli moto na którym chce mi się jeździć:)

wcześniej miałem VZ800 Marauder ale po ok.4 miesiącach się z nim rozstałem... raz się przejechałem Kawą i już nie chciałem nic innego więcej...

 

Motorek spoko, przyjemnie się jeździ, w trasie po mazurkach z prędkością ok.100km/h spalił 4.8 litra (tyle samo paliła maruda) aczkolwiek do jazdy na krótkich dystansach jest spoko to na dalsze wypady myślę o zakupie szyby i jakichś kuferków:)

Czy możecie polecić jakąś w miarę przystępną cenowo szybę?? tak zeby mozna ja było w miarę szybko zdemontować i założyć (tylko na jakieś dłuższe wyjazdy których raptem mam 2-3 w sezonie) oraz jakies ciekawe kuferki które zbyt mocno nie zepsuja tego moto (też zakładane na wyjazdy).

 

Dodatkowo mam problem, bo czas już zmienić opony (moto jest z 2003 roku, opony fabryczne, przebieg ok.6200mil), chciałbym kupic przód i tył tego samego producenta i serii(seryjnie montowane dunlop-y sa cholernie drogie). Czy możecie coś polecić w tej kwestii?? (Myslałem o michelinach pilot road ale przednie kapcie mają "tylko 120' a w kawie jest 130... ciekawe jak by sprawowała się węższa oponka??

Pomóżcie w tej kwestii... (co sądzicie o oponach leżakowanych...warto???)

 

Mam nadzieję,że trochę rozkręci się temat mean streak-ów... Motor który przykuwa uwagę i nie jeździ ich masa jak VTX;)

Posiadacze Kawy łączcie się:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mac82 nie zakładaj węższej opony na przód bo to pogorszy warunki trakcyjne :icon_evil: - a to moto potrafi jechać dość szybko. Ja mam oryginalny rozmiar z przodu ale tył szerszy i niższy 190/50 i uważam, że zyskał na trakcji i wygląda lepiej. :icon_biggrin: Jest bardziej przysadzisty i wydaje się dłuższy.

Jeśli chodzi o szyby to radzę znaleźć coś co ci odpowiada kształtem i dorobić mocowania. Ja tak zrobiłem bo jedyna oryginalna szyba jaką spotkałem na allegro kosztowała grubo ponad 1000 zł. :banghead: Mocowanie szyby dorobiłem na obejmach do lag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

A czy mógłbyś wrzucić jakieś fotki swojego moto z szybką??

Raczej opony na szerszą nie będę zmieniał, ta na dzień dzisiejszy mi spokojnie wystarczy... więc pozostanę przy standardzie:)

Jedynie co to oponę na przód ciężko mi dobrać... pozostaje Dunlop ale wtedy komplet przód i tył to 1500 zł z portfela:(

 

W spadku dostałem też Power Comandera i zastanawiam się czy po montażu faktycznie czuć przyrost mocy oraz czy znacząco nie obniży to trwałości silnika??

 

Ps. Jaka jest pojemność zbiornika i ile wynosi rezerwa w tym modelu?

 

mac82 nie zakładaj węższej opony na przód bo to pogorszy warunki trakcyjne :icon_evil: - a to moto potrafi jechać dość szybko. Ja mam oryginalny rozmiar z przodu ale tył szerszy i niższy 190/50 i uważam, że zyskał na trakcji i wygląda lepiej. :icon_biggrin: Jest bardziej przysadzisty i wydaje się dłuższy.

Jeśli chodzi o szyby to radzę znaleźć coś co ci odpowiada kształtem i dorobić mocowania. Ja tak zrobiłem bo jedyna oryginalna szyba jaką spotkałem na allegro kosztowała grubo ponad 1000 zł. :banghead: Mocowanie szyby dorobiłem na obejmach do lag.

Edytowane przez mac82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojemność zbiornika to 17l a rezerwa mnie się zapala po przejechaniu 110 -120 mil. Zostaje jeszcze trochę w baku i można bez problemu szukać stacji (ale nie nerwowo).

Jeśli chodzi o foto szyby to coś poniżej.post-27252-0-44614800-1315549722_thumb.jpgpost-27252-0-88621700-1315549672_thumb.jpgpost-27252-0-44063900-1315549612_thumb.jpg

Elementy mocujące wykonane ze stali chromowej. Mocowanie na obejmach do lag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...