Skocz do zawartości

Posiadacze Mean Streak'ów - i my się połączmy


telemis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Większość szyb mocowanych jest do kiery. Miałem w innym moto mocowanie do kiery i nie narzekałem.

Niewątpliwym plusem mocowania do lag jest mniejszy opór przy manewrach na większej prędkości. Nie musisz pokonywać oporu powietrza na kierownicy, bo masz to oparte na konstrukcji (przez główkę do ramy motoru) i wydaje mi się, że jest łatwiej. Ale jak pisałem - to chodzi o większe prędkości, przy spokojnej jeździe nie ma to żadnego znaczenia.

Drgania szyby wynikają z zastosowanego wytłumienia - podkładek gumowych - długości samych mocowań (im dłuższe tym większe drgania)no i oczywiście od kształtu samej szyby, jej pochylenia itd.

Trudno tu coś radzić. Generalnie jak montujesz szybę to musisz poszukać złotego środka: z jednej strony jej wielkość a z drugiej takie usztywnienie, żeby można było "normalnie" się poruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj byłem z zamiarem kupna opon do mean streaka... sprzeadawca zachwalał mi opony schinko (chyba jakoś tat to się pisze).

Czy ktoś jeździ na tych oponach?? Co byście polecali do tego moto aby opony zachowywały się odpowiednio na suchym jak i na mokrym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jeździ na tych oponach??

 

nie wiem, czy dowiesz się wiele więcej, niż w dziale co, jak kupić - jest co najmniej jeden wątek z informacjami. przy okazji sugeruję zapoznać się z tematem pozbieranym z różnych pytań o oponach do choppera/ cruisera*

jsz

 

* - tak, zaraz się dowiem, że akurat ten jest wyjątkowy. wszystkie są, tylko jakby coś, to wychodzi że pasuje im głównie 1 model opon :icon_razz:

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam wszystkich w Nowym Roku 2012 i życzę wszystkim aby sezon motocyklowy w tym roku był jak najdłuższy:)

 

A teraz może trochę odświeżymy ten temat bo posiadacze MS chyba zapadli w sen zimowy:)

 

Przymierzam się właśnie do kompleksowego przeglądy przed sezonem (moto ma na dzień dzisiejszy nakręcone ok.11000km) i będę go robił w serwisie Kawasaki w Białymstoku. Chcę zrobić kompleksowy przegląd (czyli wymienić wszystkie płyny oraz opony na nowe). Decyzja odnośnie opon jeszcze nie została podjęta: zastanawiam się miedzy Dunlop Roadsmart(podobno mają przód 130) , metzeler Me 880 oraz standardowo montowane Dunlopy D220(zalecane do tego modelu i jak narazie chyba mój faworyt- jesli producent je zaleca może warto się zdać na jego sugestie:) ).

 

Dodatkowo poprzedni właściciel po sprowadzeniu z USA tego motocykla wymontował z niego Power Commandera III i zastanawiam się na ponownym jego założeniem (nie potrzebuje aż tak bardzo więcej mocy, bardziej chodzi mi o to ,że moto ma założone akcesoryjne wydechy Vince&Hines i podobno montaż PCIII dostroi prace silnika do tych wydechów)... co o tym sądzicie??

 

Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie to szukam jakiegoś bagażnika do tego moto (nie chcę oparcia tylko sam bagażnik), znalazłem jeden, cena nawet spora ale wydaje mi się Ok (link poniżej)

http://www.technika-motocyklowa.pl/bagaznik-tylny-fehling-kawasaki-vn-15001600-mean-streak-p-5271.html

 

Problem tylko w tym,że nie mogę skontaktować się z żadną firmą która ma to w ofercie... czy ma ktoś może jakieś inne opcje w tym temacie?? pytałem się o bagażnik pod zamówienie ale cena ponad 600 zł trochę mnie powaliła:)

 

ps. mam nadzieję,że przed sezonem ten temat troszkę się rozkręci:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie.

Wszystkiego najlepszego w nowym 2012 roku.

To mój pierwszy wpis na forum, po za powitaniem.

Chcę dołączyć to tego zacnego drona i będąc tuż, tuż przed zakończeniem negocjacji związanych z zakupem kawy VN 1500MS z 2003 roku.

Mam prośbę o info na kilka pytań:

-czy różnią się modele w/w pomiłdzy rokiem 2002 a 2003?

-jak zachowuje się na trasach rzędu800-1000 km?

-czy i jaka jest różnica między w/w modelem a kawą1600MS Special Edition?

Za info z góry serdecznie dziekuję pozdrawiam.

 

Jeszcze jedno pytanie.

Co może być powodem zdarcia lewej strony przedniej opony?

Luzu na główce nie ma, widelce niby proste -jeszcze nie mierzyłem bo na dobrą sprawę nie wiem do jakiego punktu w moto się odnieść jako baza?Dzięki za odpowiedzi bo robi się gorąco przed zakupem.

Myślę, że jak wszystko klepnę to zapytam o moto z fotami i lokalizacją , może ktoś będzie znał ten motocykl.

Pozdrawiam.

 

mac82- pod Wrocławiem jest koleżka, który poleruje głównie aluminium. Wycina również różne rzeczy z kwasówki może z nim pogadasz? Gdzieś miałem namiary więc jeżeli uznasz temat za interesujący to poszukam tego kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hej VIB bagażnik juz kupiłem u naszych zachodnich sasiadów... bagażnik fehling-a który na ten rok został juz wycofany z oferty i w Polsce praktycznie nie mogłem go dostać:( zależało mi na czymś delikatnym co nie będzie zbyt mocno zmieniało lini motocykla.

 

Jeśli chodzi o różnice między rokiem 2002, a 2003 nie widzę żadnych różnic natomiast w przypadku VN 1600 Special Edition to już inny silnik i unikalne malowanie i chyba innych róznić nie widać (podobno moto 1600 są lepsze ale ja na swojego 1500 nie mogę narzekać, mam ambitny plan nabić na nim 50kkm więc zoabczymy jak się będzie sprawował przy wyższym stanie kilometrów na liczniku).

 

W przypadku opon i zawieszenia nie jestem ekspertem ale na twoim miejscu zacząłbym od wymiany oleju w zawieszeniu i wtedy będziesz wiedział czy to coś poprawiło, ja przed sezonem robię kompleksowy przegląd więc myślę że w Twoim przypadku to też dobre rozwiązanie.

 

Ja nadal mam problem z doborem opon do tego motocykla, zastanawiam się nad zakupem tego samego zestawu opon które były fabrycznie, opini na tym forum również niewiele więc mam mały orzech do zgryzienia w tym temacie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mac82-dzięki za info.

Jeżeli mogę to: czy robiłeś na nim dłuższą trasę a jeżeli tak to jak moto i jak Ty , po niej?

Przymierzam się do kupna 1500MS lub 1600MS ta druga niestety droższa alecały czas mało wiedzy prócz superlatyw sprzedających o wyjątkowości egzemplarza.

Z góry dzięki.

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o to czy kawa ma być 1500 czy 1600 to ja bardziej zwracałbym uwagę na stan niż na silnik. Mówią że różnice sa między tymi dwoma modelami (nie miałem okazji jeździć 1600) ale według mnie w normalnym uzytkowaniu sa raczej mało zauważalne:)

 

Jesli chodzi o trasy to maksymalnie w ciągu dnia zrobiłem 500 km i przyznam sie,że ja i moje cztery litery czuliśmy się Ok, brakowalo mi tylko spacerówek aby podczas takiej jazdy rozprostować sobie co jakiś czas nogi (jazda w kilka moto ok.100 km/h), tak samo nie ma problemu w przypadku bardziej dynamicznej jazdy(piątkowe letnie przesilenie dorgowe i trasa w obie strony ok.450-480 km z predkością która starałem się utrzymywać na poziomie 150-160km/h) też nie mialem żadnych problemów, swobodne wyprzedzenie na piątym biegu, jak potrzebujesz wyprzedzić jeszcze bardziej dynamicznie redukujesz w dół i po sprawie. Piekną sprawą są wydechy Vince&Hines, one w 50% zdecydowały o zakupie tego moto, na trasie na początku trochę przeszkadzały ale już się przyzwyczaiłem i teraz jest ok (z tego dźwięku zrobię sobie chyba dzwonek do telefonu:) )

 

Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z moto, wcześniej miałem marauder-a i różnica między komfortem jazdy jest dla mnie mocno wyczuwalna (mam ponad 100kg i 1,85cm wzrostu), motor pomimo tego że waży ponad 300kg jest dla idealny. Najważniejsze to dopasować się do moto, ja na mean strek-u czuję się idealnie i mam zamiar spędzić na nim kilka milych lat i przejechać troche km:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedż. Jężeli Cię zamęczam to odpuść - ale czy na tych 500km wiozłeś z sobą druge cztery litery i , jeżeli tak to jaka była jej ocena tego-chyba nie za wygodnego -siedzenia.

SZkoda, że tych motocykli nie jest za wiele i ciężko się przymierzyć a jeszcze gorzej porównać silniki 1500 z 1600. Ale Twoje pochlebne opinie o moto na pewno b.poważnie wezmę pod uwagę.

Jeżdzisz z szybą czy bez?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnego problemu, jak mam czas to mogę pisać:) może rozkręci się trochę bardziej temat tego ciekawego motocykla:)

 

Jeśli chodzi o jeżdzenie już w parze to powiem szczerze,że nie jeździłem tym moto z pasażerem (moja żona była w ciąży więc jazda we dwoje na dłuższe wypady, a raczej na jakiekolwiek nie wchodziła w grę:) ) ale poprzedni właściciel jeździł z pasażerka i według ich opini wygoda siedzenia pasażera jest mizerna. Gdyby zależało ci na wypadach we dwoje warto pomyśleć o akcesoryjnym siedzeniu lub chociaż dodać do standardowego siedzenia oparcie, myśle ze to znacznie wplynie na wygodę pasażera. Już po sylwetce i samym siedzeniu widać że moto zostało stworzone do jazdy solo z okazjonalnym korzystaniem z dodatkowego miejsca dla plecaczka;)

 

Bardzo rzadko spotykam na zlocie czy gdziekolwiek indziej ten model ale jak dla mnie to jest jego atut (jadąc na jakikolwiek zlot stoi masa VTX-ów a MS jest tylko mój:) Na pewno są mocniejsze maszyny w tej klasie, na pewno lepiej hamują, prowadza się itp. ale ten w pewnym sensie jest niepowtarzalny i ma coś w sobie. Gdy pierwszy raz sie nim przejchałem stwierdziłem krótko " kiedy to będzie mój moto" i tak się stało i jak mam być szczery nie żaluje zakupu. Jeśli chodzi o akcesoria itp. szukam wszystkiego na ebay-u bo w Polsce z uwagi na niewielką ilość tych motocykli jest troszkę problemu z akcesoriami czy innymi bardziej poważnymi częściami ale żyjemy w dobie internetu więc to już przestaje być większym problemem. Kompletny przegląd w serwisie Kawasaki to koszt. ok 700 zł z częsciami, wiec ja stawiam swój moto na pierwszy przegląd so serwisu po zakupie aby mieć pewność że wszystko jest z maszyną w jak najlepszym porządku.

 

Na Twoim miejscu podjechałbym do sprzedającego, przymierzył się i jeśli aura pozwoli przejechał, jeśli moto będzie mialo akcesryjne wydechy to gwarantuje na 99,9% że już z niego nie zejdziesz:) Gdybyśmy mieszkali bliżej siebie to zaprosiłbym do siebie...ale odległość jest dosyć spora więc poszukaj kogoś w bliższej okolicy (może na tym forum odezwie się ktoś z Twoich okolic) bo najważniejsze jest to jak Ty się czujesz na tym moto, a nie to co piszą inni:)

 

ps. na początku chciałem zakupić szybę do tego moto (poprzedni miał szybę i się do niej przyzwyczaiłem) ale po czasie stwierdzam,że szyba trochę "zabija" wszelkiego rodzaju odczucia podczas jazdy i teraz już zrezygnowałem z jej montażu i zakupu. Wszystko jest kwestia przyzwyczajenia, a ja już z szybą nie mógłbym jeżdzić (przejchałem się jakiś czas temu moto z szybą i było to dla mnie trochę przeżycie "sterylne"). Jeśli będziesz miał szybę od początku to ok, ale jeśli nie to na początek pojeździj trochę bez szyby i sam zdecyduj czy jest Ci potrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzięki za tak obszerny opis-fajnie. Miło się czyta o tym czymś, które i ja czuję po obejrzeniu MS -też mi się bardzo podoba. Przyznam Ci się ,że mam upatrzonego, który ma szybę, sakwy , tylne oparcie i zrobiony jest na choppera. Rok 2003 najechane 15000km ale na to po poczytaniu różnych forów nie należy raczej patrzeć. Moto jest pod Częstochową i chyba się lada moment tam wybiorę. Opony są do wymiany więc 1500zeta do wydania ale muszę go zobaczyć, posłuchać i...

Chcę poprosić o pomoc ludzi z warsztatu, który naprawia, obmierza motocykle i właściciele są motocyklistami-mam nadzieję, że to dobry pomysł. Ja sam bardziej bym patrzył na to czy się ładnie prezentuje bo nie mam obycia z takimi motocyklami. Ma orginalne wydechy-na które zwróciłeś uwagę. Nigdzie tego-co by nie powiedzieć -logicznego wnioskowania, nie wyczytałem,ale coś w tym jest.

Najbardziej podoba mi się wersja czarno-czerwona, która moim zdaniem jest najpiękniejsza ale niestety i droższa.Chociaż kusi, oj kusi... Nie wiem czy nie podeprę się jakimś niewielkim kredytem aby po wszystkim nie żałować, że z niewielką różnicą mogłem go mieć.

Powiem ci , że miotam się jak w ukropie ale może coś z tego wyjdzie pozytywnego.

Jeszcze raz dzięki za wskazówki. Gdybyś miał jeszcze jakieś sugestie będę wdzięczny.

Zaglądam tu codziennie. Zastanawiam się czy poprosić kogoś z okolic Częstochowy o ewentualne info na temat sprzedającego ale jesteś pierwszym, który się odezwał...reszta jeszcze drzemie -zima i mają do tego święte prawo.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Odnośnie jazdy w parze na tym moto - to moja połowica była w stanie przeżyć tylko 50 km. :icon_twisted:

Umówmy się, że ten "trójkącik" :icon_razz: robiący za tylną kanapkę jest tylko dodatkiem estetycznym.

Jazda solo jest extra i nawet 500km nie stwarza problemów. :biggrin: :buttrock:

Warunki trakcyjne były opisywane wcześniej, więc nie będę się powtarzał.

Generalnie moto daje dużą satysfakcję z jazdy i wygląda (po małych przeróbkach) super. :lalag:

Co do akcesoryjnych wydechów waham się już II sezon i jeszcze się nie zdecydowałem. Póki co rozwierciłem trochę oryginalne tłumiki i jest trochę głośniejszy a jeszcze nie ogłuszający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Misiek5 dzieki za info. Sprzedający dokłada prostokątną kanapkę ale ona może być zakładana tylko wtedy , kiedy będę miał w planie jazdę z plecaczkiem, bo zaa ładnie nie wygląda. Ate 50km to dobry argument aby plecaczka sie pozbyć,he.he

Chyba w przyszłym tygodniu przywiozę moto, wtedy będą miał więcej pytań.

Oglądałem inny moto i zauważyłem, że po jeżdzie -ok 15-20min- powtórne odpalenie odbywało się albo z gaśnięciem albo z e słyszalnym kaszlem-czy to przy silnikach 1500MS może mieć miejsce, czy jest o jakaś dysfunkcja ?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vin, nie jest normalnym jak moto nie chce odpalić po 15 min jazdy (to może być wina świec - ale nic pewnego). Pamiętaj, że to moto ma 4 świece - po 2 na cylinder.

 

goman - moto poobijane, chromy przytarte, złamana kiera, wgięty bak - to nie jest tragedia jeżeli masz możliwości (umiesz sam ewentualnie masz dojście do jakiegoś dobrego warsztatu) coś z tym zrobić. Istotne jest czy jest prosty ( rama czy nie jest skrzywiona). Z tym też da się coś zrobić - pytanie - czy warto? Zawsze w takiej sytuacji musisz rozważyć koszt zakupu+koszty naprawy. Jeżeli kalkulacja jest niekorzystna - nie ma sensu się pakować. Jak ograniczają cię finanse i umiesz - bierzesz - zaznaczam, że w takim przypadku rama musi być prosta i silnik i przeniesienie napędu bez zarzutu. Musisz też wiedzieć, że do tych moto nie ma za dużo części. Nie są tak powszechne i może być problem. Tutaj własny interes :) wymieniałem kierę w swoim i mam na zbyciu oryginalną - ale to tylko dygresja.

Tak czy inaczej - jeśli się zdecydujesz - weź ze sobą kogoś kto naprawdę się na tym zna i jest w stanie oszacować koszty napraw. Wtedy będziesz wiedział wszystko i zrobisz co uważasz.

Nie wiem czy ci pomogłem, ale ja bym tak zrobił.

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...