zonq Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Nie słuchaj ich, usiądź bokiem i nawet 200 pociągniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pe_wee Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ja mam golasa bo tak chciałem. Bo mi się podoba i w ogóle naj, naj, naj. Jak przeszkadza Ci pęd powietrza to kup sporta i po problemie. Albo nie wyjeżdżaj poza drogi krajowe stosując się do ograniczeń prędkości. Trzeba byś twardym i przyjmować wiatr na klatę! :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 W sumie dobry pomysl z tym siadaniem tylem do przodu. Nie dosc, ze wiatra w plecy latwiej zniesc to przeciez ogolnie wiadomo, ze jak wieje w plecy to mozna szybciej jechac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Żyjąc w świecie kurierów moto różne patenty widywałem w kwestii owiewek. Włącznie z płaską "owiewką" wyciętą ze znaku drogowego i przytwierdzoną do kierownicy. :eek: :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Żyjąc w świecie kurierów moto różne patenty widywałem w kwestii owiewek. Włącznie z płaską "owiewką" wyciętą ze znaku drogowego i przytwierdzoną do kierownicy. :eek: :banghead: taka cykająca gilotyna dla odminany (zamiast struny od fortepianu) :icon_mrgreen: pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1210 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Handlarz Cię oszukał i musisz mieć kręcony licznik, 500-tka tyle nie wyciąga :bigrazz: No nie wiem czy tyle nie wyciąga w danych technicznych piszą że prędkość max to 185km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam, od niedawna jestem posiadaczem Hondy CBF 500 i mam pytanie jak jeżdzić aby zmiejszyć opór powietrza ? Dziś się przejechałem 160km/h i myślałem że mnie zdmuchnie z tego motocykla. Macie może jakieś rady może dokupić szybke do moto czy to coś zmieni ? 1. Sprzedac i kupic sporta. 2. zalozyc szybkę, kupic xr1000, i smigac w takiej pozycji http://www.motorcyclenews.com/upload/21059...si%20france.jpg Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Do tej pozycji to akurat lepiej R1 kupić - będzie bliżej oryginału:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Nie słuchaj ich, usiądź bokiem i nawet 200 pociągniesz. Nosem przez rurkę na jednym wdechu... :wink: Szybka Puig (lub odpowiednik) to dobre rozwiązanie. Wiatr nie wieje od jajek, ale dopiero od ramion. Znaczą poprawę konfortu daje też aerodynamiczny kask (niestety, to już są te z górnej półki)... Tak samo jak inaczej odczuwa się szarpanie wiatru w dopasowanej skórze, a inaczej w luźniejszym tex-ie który swoje dokłada. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam. I to jest cały urok jazdy golasem ! Jeszcze tego nie doceniłeś? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) Witam. I to jest cały urok jazdy golasem ! Jeszcze tego nie doceniłeś? :icon_twisted: DEEM Masz jakąś szybkę czy jeżdzisz bez.? Ile bez szyby na cb-ie idzie jechać? A co sądzicie o tej owiewce? http://allegro.pl/item963516356_puig_owiew...na_up_down.html Edytowane 18 Marca 2010 przez Marek HONDA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam. Ja jeżdże bez . A pojechać można dużo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 jechałem cb 500 180km/h, oczywiście przyklejony do baku, bez szybki i to jest piękne! (mam nadzieję, że cotlet tego nie czyta :icon_razz: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) Ja swojej "laluni" założyłem dużą szybę mocowaną do lag i przestało mnie "zrywać" z motoru przy 160 km/h. Jednak w wyniku turbulencji całkiem przyzwoity kask trzeszczy w czasie szybkiej jazdy jak by miał pęknąć ale "dynia" nie lata. Przy moim wzroście 192 cm żeby było całkiem miodzio to musiałbym mieć szybę jak drzwi do szafy. :icon_mrgreen: Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez marrio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 OK. To musze sie do tego przyzwyczaić, to była moja druga jazda na tym motocyklu i myślałem że tej prędkości nie będzie się tak odczuwać . Lepiej się zastanów czy taka prędkość w trakcie drugiej jazdy na moto to taki dobry pomysł. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.