Skocz do zawartości

Yamaha yz 450 z 2006r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zabrałem sie za wymianę zestawu naprawczego w tylnym wachaczu a dokładnie tulejek przegubów to jest takie kolanko od dołu wachacza razem skrecone z amortyzatorem i wachaczem w yamaha yz 450 z 2006 są tam takie dość długie sruby jedna trzymie wahacz razem z silnikiem (bardzo długa a druga trzymie to kolanko z wachaczem troszke krótsza) i mam problem z wibicem tego jest to tak zapieczone ze normalnie juz nic nie pomaga nawet 5 kg młot:) nie wiem czy można to grzac palnikiem bo jest to niby wahacz aluminium moze ktoś spotkał sie z takim przypadkiem proszę o pomoc z góry dziekuje

Edytowane przez cinek_426
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak w ruch poszedł już młotek 5kg to jest nie dobrze, szczerze to jestem mocno zaskoczony, bo sie z z takim przypadkiem nie spotkałem, nawet w starszych motocyklach. A tu raptem 3 lata, aż nie chce się wierzyć że to zapieczenie. Grzanie to słaby pomysł, może po prostu połóż motocykl na boku i lej odrdzewiacz, jedna noc na każdą stronę.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz problem, jedyne co możesz robić to lać tam odrdzewiacze i próbować wybijać tę śrubę. Spróbuj z jednej strony nałożyć klucz i obracać ją a z drugiej walić młotem. Z młotkiem też uważaj żebyś nie rozbił jej ani nie uszkodził wahacza. Też miałem kiedys taki problem z tą długą śrubą co łączy wahacz z silnikiem, nawet na prasie nie mogliśmy jej wybic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz problem, jedyne co możesz robić to lać tam odrdzewiacze i próbować wybijać tę śrubę. Spróbuj z jednej strony nałożyć klucz i obracać ją a z drugiej walić młotem. Z młotkiem też uważaj żebyś nie rozbił jej ani nie uszkodził wahacza. Też miałem kiedys taki problem z tą długą śrubą co łączy wahacz z silnikiem, nawet na prasie nie mogliśmy jej wybic.

To jak prasa ci nie pomogła to jak ją wybiłeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec sruby zabezpieczony nakretka przed rozbiciem gwintu, lejesz odrdzewiacz i krecac lbem sruby z drugiej strony walisz w nia mlotem.

U mnie poszlo po 4 dniach walenia ( w innym moto ).

Bylem zaskoczony jak niewielka ilosc rdzy powierzchniowej powoduje ta sytuacje.

Odtej pory cala srube smaruje porzadnym wodoodpornym smarem stalym przed wlozeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruba 'chwyciła' tuleje znajdujące się w wahaczu, na nic Ci się nie zda wd40, walenie młotem, grzanie palnikiem itp. Miałem identyczny problem w 426 wyciąłem śruby szlifierką kupiłem nowe i po kłopocie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruba 'chwyciła' tuleje znajdujące się w wahaczu, na nic Ci się nie zda wd40, walenie młotem, grzanie palnikiem itp. Miałem identyczny problem w 426 wyciąłem śruby szlifierką kupiłem nowe i po kłopocie.

pozdrawiam

I tak tez własnie zrobiłem szlifierka poszła w ruch tylko ze wyciołem tą krótszą śube za tą wiekszą sie narazie nie biore nie ma tam jeszcze luzu wiec nie bede sie z tym bawił dziekuje wszytkim za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...