Skocz do zawartości

Nie wkręca się na pełne obroty.


Adrian220
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Aprilie RS 50, 1998r. Ma ona założony cylinder 80ccm. Problem polega na tym, że nie wkręca się na pełne obroty. Np na 3 biegu max obroty to 9500, na 4 9000, na 5 ok. 8500. A powinna się wkręcać normalnie do 12000 rpm. Po wizycie u mechanika dowiedziałem się, że ma ona gaźnik do wymiany (nie da się go wyregulować) i po jego wymianie powinno wszystko działać jak należy. Aktualnie ma ona gaźnik 21mm a oryginalny to chyba 19mm i przez to może dostawać za dużą dawkę paliwa. I pytanie do Was, czy wymiana gaźnika na mniejszy coś da? Czy można to naprawić w jakiś jeszcze inny sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed wymianą gaźnika próbowałbym się nim trochę pobawić...

 

Spróbuj wymienić świecę, może to coś pomoże. Dawkę paliwa możesz trochę zmniejszyć...

A jakie masz przełożenie? Może jest po prostu za słaby żeby na najwyższych biegać ciągnąć dalej ;)

 

Wydech oryginalny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik to chyba dellorto 21, a kolor świecy zobacze może jutro to napiszę.

 

taki: http://moto.allegro.pl/item939873531_yamah...ellorto_21.html

 

Jak na takim gaźniku zmniejszyć dawkę paliwa?

Edytowane przez Adrian220
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik to chyba dellorto 21, a kolor świecy zobacze może jutro to napiszę.

 

taki: http://moto.allegro.pl/item939873531_yamah...ellorto_21.html

 

Jak na takim gaźniku zmniejszyć dawkę paliwa?

 

Poprostu musisz się pobawic w mechanika i próbować wyregulować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no to ciekawe co piszesz, bo mi mechanik stwierdził (a siedzi w tym długo) przy okazji wymiany łańucha rozrządu że mam korbę do wymiany, a gdy potem zmieniałem tłok z cylindrem okazało się że korba jest w stanie idealnym... tak samo jak wszystko inne oprócz tłoka :cool:

 

Ale z gaźnikiem może mieć racje, piszę tylko jako przestroga że nie zawsze warto ślepo ufać mechanikom :P

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no to ciekawe co piszesz, bo mi mechanik stwierdził (a siedzi w tym długo) przy okazji wymiany łańucha rozrządu że mam korbę do wymiany, a gdy potem zmieniałem tłok z cylindrem okazało się że korba jest w stanie idealnym... tak samo jak wszystko inne oprócz tłoka :cool:

 

Ale z gaźnikiem może mieć racje, piszę tylko jako przestroga że nie zawsze warto ślepo ufać mechanikom :P

Mechanik który wykonuje swoją pracę bo to jego pasja a osoba która jest nastawiona tylko na zysk to róźnica :bigrazz:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...