Adrian220 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam posiadam Aprilie RS 50, 1998r. Ma ona założony cylinder 80ccm. Problem polega na tym, że nie wkręca się na pełne obroty. Np na 3 biegu max obroty to 9500, na 4 9000, na 5 ok. 8500. A powinna się wkręcać normalnie do 12000 rpm. Po wizycie u mechanika dowiedziałem się, że ma ona gaźnik do wymiany (nie da się go wyregulować) i po jego wymianie powinno wszystko działać jak należy. Aktualnie ma ona gaźnik 21mm a oryginalny to chyba 19mm i przez to może dostawać za dużą dawkę paliwa. I pytanie do Was, czy wymiana gaźnika na mniejszy coś da? Czy można to naprawić w jakiś jeszcze inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Ja przed wymianą gaźnika próbowałbym się nim trochę pobawić... Spróbuj wymienić świecę, może to coś pomoże. Dawkę paliwa możesz trochę zmniejszyć... A jakie masz przełożenie? Może jest po prostu za słaby żeby na najwyższych biegać ciągnąć dalej ;) Wydech oryginalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alfa164 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Sprawdź dolot powietrza. Możliwe, że ma za bogatą mieszankę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian220 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) Wydech nie wiem czy oryginalny, motocykl kupiłem już z takim wydechem: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprili...95,372575%27%29 A jak tą dawkę paliwa zmniejszyć? Edytowane 28 Lutego 2010 przez Adrian220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Podaj pełną nazwę gaźnika, oraz kolor świecy, zapewne masz za dużą dawkę paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian220 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) Gaźnik to chyba dellorto 21, a kolor świecy zobacze może jutro to napiszę. taki: http://moto.allegro.pl/item939873531_yamah...ellorto_21.html Jak na takim gaźniku zmniejszyć dawkę paliwa? Edytowane 28 Lutego 2010 przez Adrian220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Gaźnik to chyba dellorto 21, a kolor świecy zobacze może jutro to napiszę. taki: http://moto.allegro.pl/item939873531_yamah...ellorto_21.html Jak na takim gaźniku zmniejszyć dawkę paliwa? Poprostu musisz się pobawic w mechanika i próbować wyregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Bawić to się można w doktora z dziewczyną, skoro mechanik powiedział ze gaźnik jest do dupy to trzeba go wymienić;] Bo niby jak się bawić gaźnikiem który kompletnie na regulacje nie reaguje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) Hmm no to ciekawe co piszesz, bo mi mechanik stwierdził (a siedzi w tym długo) przy okazji wymiany łańucha rozrządu że mam korbę do wymiany, a gdy potem zmieniałem tłok z cylindrem okazało się że korba jest w stanie idealnym... tak samo jak wszystko inne oprócz tłoka :cool: Ale z gaźnikiem może mieć racje, piszę tylko jako przestroga że nie zawsze warto ślepo ufać mechanikom :P Edytowane 1 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) Hmm no to ciekawe co piszesz, bo mi mechanik stwierdził (a siedzi w tym długo) przy okazji wymiany łańucha rozrządu że mam korbę do wymiany, a gdy potem zmieniałem tłok z cylindrem okazało się że korba jest w stanie idealnym... tak samo jak wszystko inne oprócz tłoka :cool: Ale z gaźnikiem może mieć racje, piszę tylko jako przestroga że nie zawsze warto ślepo ufać mechanikom :P Mechanik który wykonuje swoją pracę bo to jego pasja a osoba która jest nastawiona tylko na zysk to róźnica :bigrazz: Edytowane 1 Marca 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.