lionix Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) NO TAK ! Albo jestem ślepy albo głupi Ale widzę dobrze... Więc prośba do moda: o usunięcie postu,bo sam nie mogę :< Nie zauważyłem dopisków po pytaniach Ludzie, cytujcie :icon_mrgreen: ee a tak w ogóle to napisałem to samo (?) Edytowane 1 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Wiesz jak rano przeglądałem temat to nie było w nim żadnych odpowiedzi .... Teraz dopiero zauważyłem ze coś ktoś napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) cześć, dziękuje Wam za wszystkie odpowiedzi, zrobiłem zdjęcie gaźnika, zauważyłem, że jak odłączyłem wężyk który wcześniej był odłączony to paliwo przestało ciec przez kanalik, (wężyk ten podłączyłem po drugiej stronie gaźnika bo tak pasowało ale widocznie bez tego powinno się jeździć) mam takie pytanie odnośnie gaźnika bo pokręciłem tą śrubkę ze sprężynką bo chciałem zmniejszyć paliwo ale okazało się ze teraz go rozregulowałem, pali normalnie ale strasznie dużo paliwa spala, chciałbym mu zmniejszyć paliwa a zwiększyć powietrze, jak kończy mu sie paliwo to wtedy robi się bardziej żwawy powinienem śrubkę wykręcać czy wkręcać? http://zapodaj.net/6ad755c6a477.jpg.html dzieki Edytowane 2 Marca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Króciec dolotowy masz kolego najpierw do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Króciec dolotowy masz kolego najpierw do wymiany. on jest tylko z zewnątrz popękany, jest szczelny, a cos takiego można dostać? bo wlasnie musze jechac po linke od gazu bo ta co jest jest już na zdychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Nastaw początkowy znajdziesz w serwisówce. Tak na szybko i bez serwisówki ja bym zaczął od 1,5 obr śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) wyczytałem ze sruba ze sprężynka jest od wolnych obrotów, http://zapodaj.net/6ad755c6a477.jpg.html która śrubka reguluje powietrze, strasznie dużo pali az ciezko mi uwiezyc ze moze tyle taki motor palic, jak mu zmniejszyc dawke ?? Edytowane 2 Marca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) czesc, co może być przyczyną ze silnik sam sie wkręca na maksymalne obroty - przez jakiś czas jest ok a nagle obroty rosną ?? na pewno to nie kwestia linki gazu, czy to możliwe ze łapie lewe powietrze przez króciec dolotowy i dlatego tak gazuje? gdzie cos takiego można dostać?? Edytowane 3 Marca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Kręciłeś śrubką w gaźniku i chyba rozregulowałeś go, lub poszedł simer od strony magneta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Kręciłeś śrubką w gaźniku i chyba rozregulowałeś go, lub poszedł simer od strony magneta.. wyregulowałem mniej więcej tak jak było wcześniej i jest ok, teraz właśnie chodzi normalnie do czasu aż nagle wkreca się na obroty, nawet podczas jazdy, ten króciec wykręciłem, nie zauważyłem zeby był na wylot dziurawy ( ma tylko malutkie pęknięcia na zewnątrz) ale kleje go właśnie na wszelki wypadek żeby mieć pewność ze jest szczelny można ten simer od strony magneta jakoś sprawdzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 wyregulowałem mniej więcej tak jak było wcześniej i jest ok, teraz właśnie chodzi normalnie do czasu aż nagle wkreca się na obroty, nawet podczas jazdy, ten króciec wykręciłem, nie zauważyłem zeby był na wylot dziurawy ( ma tylko malutkie pęknięcia na zewnątrz) ale kleje go właśnie na wszelki wypadek żeby mieć pewność ze jest szczelny można ten simer od strony magneta jakoś sprawdzić ? Odpal moto i psiknij dezodorantem w okolicach króćca to się dowiesz czy szczelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) witam, jest mi bardzo głupio bo sie okazało ze to moja wina przy zakładaniu linki od gazu - przy skrecie w prawo naciągałem linke i gazował wtedy jeżeli chodzi o sprzegło to podciągnąłem troszkę linke i wszytsko gra, sprawdziłem ( musze kupic tylko linke od sprzegła bo mam taką dorabianą ) temat do zamknięcia, dziękuje Edytowane 4 Marca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.