Skocz do zawartości

kawasaki vn 750 86 rok nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Witam po wymianie dołu silnika i rozrządu nie chce zapalić !Paliwo ma aku ok iskra jest rozrusznik kręci jakos ciężko ,nawet na swierzo naładowanym aku.Mam drugi rozrusznik i go zamieniłem ale efekt ten sam :banghead: Silnik zalany olejem a wałki na molibdenowym smarze składane ,cisnienie gasnie po 3 sekundach jak kręce na rozruszniku ?!Nalane nawet trochę oleju na tłoki !Jak sprawdziłem rozrusznik na sucho to kręci na maksa!? :banghead: :banghead:Macie może jakies pomysły co to moze być żle?Co by mogło powodować taką ciężką prace rozrusznika po włożeniu na miejsce??Silnikiem można dosyć łatwo zakręcić za pomocą klucza założonego na magneto!

 

Edytowane przez tomasz wloch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:buttrock: Witam silnik składany na uszczelkach o grubosci ok 1 mm to powinien mieć miejsce na obroty!Dół silnika kupiony w całosci i tylko z drugiego silnika założona reszta!Dosyć łatwo da sie przekręcić silnikiem za pomocą klucza założonego na magneto! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poluzowałeś napinacze łańcuchów rozrządu przd założeniem ?

Weź kabel rozruchowy ,podłącz mase aku do silnika i zewrzyj na krótko + aku z zaciskiem rozrusznika .Jak zakręci szybciej niz tylko na instalacji to w niej nalezy szukać przyczyny.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przed remontem krecil szybciej czy wcale go nie uzytkowales? bo z moich doswiadczen wynika, ze kawasaki w tym modelu zaoszczedzilo na aku w stosunku do zapotrzebowania na prad i jest mu b ciezko krecic walem tego silnika, warunek b dobry stan akumulatora i temperatury przyjazne motocyklom

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przed remontem krecil szybciej czy wcale go nie uzytkowales? bo z moich doswiadczen wynika, ze kawasaki w tym modelu zaoszczedzilo na aku w stosunku do zapotrzebowania na prad i jest mu b ciezko krecic walem tego silnika, warunek b dobry stan akumulatora i temperatury przyjazne motocyklom

pozdr

 

Przed remontem palił na dotyk i nie było problemów z nim zrobiłem na starym silniku ok 2000 km i potem padła panewka ale częściowo z mojej winy za mało oliwy :bigrazz: ale też ktoś założył na wał jakąś podkładke pomiędzy wał a kartery !Po co nikt nie wie !!!!!!!!Napinacze popuszczone i ma założone nowe łańcuszki!Naładowałem aku i dalej kręci niemrawo!Jeszcze spróbuje złączyć aku na krótko!Temperatura ok plus 6 !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki złożone na smarze po przeczyszczeniu styków na instalacji zaczoł parskać z przedniego cylindra ale z tylniego zero ! Może cos złożyłem żle ale raczej nie wszystkie łańcuszki złożone na znakach .Najwyrzej wezme i wyjme jeszcze raz silnik i posprawdzam na nowo :banghead: Rozrusznik sprawdzany na krutko kręci tak samo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo mokre ale czuć że paliwo dostaje! :banghead: Dzisiaj wyjme silnik i popatrze na wszystko jeszcze raz i mam nadzieje że startnie :biggrin: Dobrze że nie złożyłem jeszcze chłodnicy i wydechów na 100% będzie mniej do rozbierania! :biggrin: A taka ciekawostka wiecie ile warzy silnik vn 750?93 kilo z olejem i gażnikami!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...