Skocz do zawartości

Wymiana łożysk wałka rozrządu w NX 650.


Hipolit
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

OK, klej do gwintów napewno da pewnosc, ze zębatka nie odkręci się od wałka, ale aby byc precyzyjnym napiszę, ze ja nie dałem tam kleju i smigam, co więcej serwisówka zgodnie z którą składałem słowem nie wspomina o kleju na te gwinty, a jedynie o momencie dokręcania srub (18-22Nm, co przynajmniej u mnie było nieosiągalne) i idę o zakład ze manualu do w nx650 takze nie ma o tym wzmianki, bo to niemal identyczny silnik.

http://www.hondaxl.it/download/Manuali/XL6...part_06_bis.pdf

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idę o zakład ze manualu do w nx650 takze nie ma o tym wzmianki, bo to niemal identyczny silnik.

I tak właśnie jest ale nie można wierzyć serwisówkom w 100%tach,,, przykład; w manualu do modelu mojego NXa jest napisane że po spuszczeniu oleju i wymianie filtra oleju trzeba wlać 1.95l nowej oliwy a mi bez problemu weszło 2,3l. Już w pierwszym poście napisałem że serwisówka o tym nie wspomina. Ale jeśli posmarowanie śrub klejem nie zaszkodzi a może pomóc to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8.8 hartowane czarne, badz ocynkowe wystarcza - ale fakt w sklepach maja zazwyczaj 5.5

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nawet nowe śruby bym proponował, ale to inna bajka bo jeszcze trzeba znaleźć sklep gdzie sprzedają śruby ze stali a nie gówna.

Nitomen Napisano 20 minut temu

8.8 hartowane czarne, badz ocynkowe wystarcza - ale fakt w sklepach maja zazwyczaj 5.5

 

Panowie proszę z powrotem na ziemię z obłoków :biggrin:

tych śrub nie da się kupić w żadnym sklepie żelaznym i pozostaje tylko dealer a do tanich one nie należą.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby wałka rozrządy były na szczęście w dobrym stanie, lecz kilka od pokrywy zaworów musiałem wymienić na oryginalne YAMAHOWSKIE. Po za tym rozrząd złożony. Baza motocykla już przygotowana do sezony, teraz tylko pomalować nadwozie i rozpocząć sezon ;] Pozdrawiam i dziękuje za całą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...