jjank Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 OK, klej do gwintów napewno da pewnosc, ze zębatka nie odkręci się od wałka, ale aby byc precyzyjnym napiszę, ze ja nie dałem tam kleju i smigam, co więcej serwisówka zgodnie z którą składałem słowem nie wspomina o kleju na te gwinty, a jedynie o momencie dokręcania srub (18-22Nm, co przynajmniej u mnie było nieosiągalne) i idę o zakład ze manualu do w nx650 takze nie ma o tym wzmianki, bo to niemal identyczny silnik. http://www.hondaxl.it/download/Manuali/XL6...part_06_bis.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 idę o zakład ze manualu do w nx650 takze nie ma o tym wzmianki, bo to niemal identyczny silnik. I tak właśnie jest ale nie można wierzyć serwisówkom w 100%tach,,, przykład; w manualu do modelu mojego NXa jest napisane że po spuszczeniu oleju i wymianie filtra oleju trzeba wlać 1.95l nowej oliwy a mi bez problemu weszło 2,3l. Już w pierwszym poście napisałem że serwisówka o tym nie wspomina. Ale jeśli posmarowanie śrub klejem nie zaszkodzi a może pomóc to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Ja nawet nowe śruby bym proponował, ale to inna bajka bo jeszcze trzeba znaleźć sklep gdzie sprzedają śruby ze stali a nie gówna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 8.8 hartowane czarne, badz ocynkowe wystarcza - ale fakt w sklepach maja zazwyczaj 5.5 KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Ja nawet nowe śruby bym proponował, ale to inna bajka bo jeszcze trzeba znaleźć sklep gdzie sprzedają śruby ze stali a nie gówna. Nitomen Napisano 20 minut temu 8.8 hartowane czarne, badz ocynkowe wystarcza - ale fakt w sklepach maja zazwyczaj 5.5 Panowie proszę z powrotem na ziemię z obłoków :biggrin: tych śrub nie da się kupić w żadnym sklepie żelaznym i pozostaje tylko dealer a do tanich one nie należą. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Piotrze ja mieszkam niedaleko Łańcuta wiec mogę sobie na takie rzeczy pozwolić, daje stara śrubę oni przez da dni robią nową zgodna ze specyfikacja starej:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Śruby wałka rozrządy były na szczęście w dobrym stanie, lecz kilka od pokrywy zaworów musiałem wymienić na oryginalne YAMAHOWSKIE. Po za tym rozrząd złożony. Baza motocykla już przygotowana do sezony, teraz tylko pomalować nadwozie i rozpocząć sezon ;] Pozdrawiam i dziękuje za całą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi