squod Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam.Odnośnie f-4 to:1. zależy jak jeżdzisz, gdy będziej ją kręcił to potrafi spalić pow.10l , a przy turystycznej jeżdzie 6,5l2. wymieniałem po 20 tys.3. na komplecie zrobiłem 8 tys4. parenaście tys powinny wytrzymać5. raz w sezonie powinno się zrobic przegląd bądź regulację6. oprócz napinacza nie zauważyłem słabych punktów7. dośc wygodny motor w trasy, choć nie jest to typowy turystykPozdrawiam zgadzam sie z przedmowca, ale jeszcze uzupelnie o wlasna opinie zuzycie tak jak zauwazyles zalezy od stylu jazdy i jakosci matrialow ... 6. Napinacz mozna latwo przerobic i miec z to raz na zawsze z glowy Osobiscie bardzo fajna maszynka - latam w miesicie i na trasie - wszedzie daje super rade :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas27 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 No nareszcie bo już myślałem, że zostałem zignorowany przez CBR-karzy :) Dzięki wielkie :) za Wasze opinie.Tego pożerania opon właśnie się obawiałem najbardziej. Myślałem, że w 600-tce opony wystarczają na dłużej niż w 900-tce, a tu widzę, że nie bardzo na dłużej :wink:. A gumy to nie mały wydatek. Widze, że rzadszy serwis Hondy nadrabia się oponami ;) (w Bandicie jednak wolniej sie to zużywa, ale wiem wiem :P , coś za coś, większa moc musi kosztowac. Nic za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Gumy w 600tce wystarczą zdecydowanie na dłużej niż w 900 ;)Kolega ma 929 '00 stawia ją czasem na koło, sportowy dunlop, 2 miesiące i na śmieci :wink: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 (edytowane) Ja czytalem ten temat... ale tak jakos trudno cos powiedziec pomimo, ze f4 stoi w garazu... nigdy sie nie zastanawialem na jak dlugo cos wystarczy... jak cos do wymiany to sie wymienia... szczerze to nie umiem sie doczekac jak oponki i naped sie zuzyje bo uwielbiam wydawac kase na maszyne... co do spalania to na trasie przy zapiepszaniu 180-220 czasami 250 to spalil mi okolo 7litrow... trasa Kato-Wawa... Na codzien to nie zwracam uwagi ile spala...Maszyna idealna do wolnego toczenia sie po miescie jak i zapiepszania na trasie...Mysle, ze wada moze byc cichy tlumik... moglby byc glosniejszy... ale co tam... mozna wymienic.. a tak... mi przyszlo do glowy... to fakt lancuch to dosc czesto musze naciagac... po tym sezonie trzeba bedzie wymienic... haha Edytowane 18 Maja 2007 przez skoal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Panowie co chodzi z tymi napinaczami ? Co ile km sie je wymienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 (edytowane) poszukaj, było o tym dużo na 4um, np: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...066&hl=napinacz Edytowane 26 Czerwca 2007 przez M4NIEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Dzieki, a jeszcze jedno. Gdzie sie sprawdza poziom plynu chlodzacego ? Gdzie szukac tego zbiorniczka ? I czy zeby dolac trzeba sciagac caly bok? Bo wlew widze, ze jest ciezko dostepny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 jeśli masz F4 na gaźnikach to musisz ściągać cały bok ;) , jeśli na wtrysku to zbiorniczek jest za silnikiem - dostęp b. dobry :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Ale sciagac caly bok zeby tylko sprawdzic czy jest plyn ? Przeciez to byloby chore... Moto jest na gaznikach bo 99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 zgadza sie... trzeba sciagac prawy bok, zeby dostac sie do zbiorniczka... a zeby dolac... prawe boczki tez... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Przerabane, a ktory bok sciagnac zeby dojrzec zbiorniczek ? Wczoraj zrobilem 230 km troche z tego w korkach i wskaznik temperatury byl prawie w polowie - czy tak powinno byc ?NIe chce mi sie rozbierac plastikow - chyba jak by bylo malo plynu to by temp. byla wieksza, nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Nie popełniaj mojego błędu i zawsze ładując akumulator w f4 (tzn we wszystkich Hondach z tym pojebanym imobilaizerem HSiS czy jakoś tak ) odłączyć jedną z klem akumulatora...bo jeśli padnie moduł...to będziesz miał taka biedę jak ja... chcąc zmienić moduł będziesz musiał zmieniać kluczyk i stacyjkę... w starszych modelach lub innych markach motocykli chyba tego nie ma i wymiana samego modułu wystarczy a tu trzeba znieniać komplecik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Na szczescie ja mam nowy akumulator ale dzieki za cenne info. Obojetnie, ktora kleme odlaczyc? Orientuje sie ktos co ile trzeba wymieniac olej w F4 i inne tego typu (zawory, gazniki itp) bo nie mam instrukcji :/ Najlepsze jest to ,ze jak mialem Suzuki - przyslali mi calkowicie za darmo instrukcję pokrywając nawet koszty przesyłki - w "Hądzie" krzyknęli sobie 76zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 olej i filtr oleju od 6-12kkm w zależności od oleju i jak użytkowane jest motokontrola zaworów co 24kkmfiltr powietrza co 18kkm (w praktyce różnie to bywa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Dzieki wielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.