Skocz do zawartości

What about cbr 600 f4/ f sport?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Odnośnie f-4 to:

1. zależy jak jeżdzisz, gdy będziej ją kręcił to potrafi spalić pow.10l , a przy turystycznej jeżdzie 6,5l

2. wymieniałem po 20 tys.

3. na komplecie zrobiłem 8 tys

4. parenaście tys powinny wytrzymać

5. raz w sezonie powinno się zrobic przegląd bądź regulację

6. oprócz napinacza nie zauważyłem słabych punktów

7. dośc wygodny motor w trasy, choć nie jest to typowy turystyk

Pozdrawiam

 

 

zgadzam sie z przedmowca, ale jeszcze uzupelnie o wlasna opinie

 

zuzycie tak jak zauwazyles zalezy od stylu jazdy i jakosci matrialow ...

 

6. Napinacz mozna latwo przerobic i miec z to raz na zawsze z glowy

 

Osobiscie bardzo fajna maszynka - latam w miesicie i na trasie - wszedzie daje super rade :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie bo już myślałem, że zostałem zignorowany przez CBR-karzy :)

Dzięki wielkie :) za Wasze opinie.

Tego pożerania opon właśnie się obawiałem najbardziej. Myślałem, że w 600-tce opony wystarczają na dłużej niż w 900-tce, a tu widzę, że nie bardzo na dłużej :wink:. A gumy to nie mały wydatek. Widze, że rzadszy serwis Hondy nadrabia się oponami ;) (w Bandicie jednak wolniej sie to zużywa, ale wiem wiem :P , coś za coś, większa moc musi kosztowac. Nic za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czytalem ten temat... ale tak jakos trudno cos powiedziec pomimo, ze f4 stoi w garazu... nigdy sie nie zastanawialem na jak dlugo cos wystarczy... jak cos do wymiany to sie wymienia...

szczerze to nie umiem sie doczekac jak oponki i naped sie zuzyje bo uwielbiam wydawac kase na maszyne...

co do spalania to na trasie przy zapiepszaniu 180-220 czasami 250 to spalil mi okolo 7litrow... trasa Kato-Wawa...

Na codzien to nie zwracam uwagi ile spala...

Maszyna idealna do wolnego toczenia sie po miescie jak i zapiepszania na trasie...

Mysle, ze wada moze byc cichy tlumik... moglby byc glosniejszy... ale co tam... mozna wymienic..

 

a tak... mi przyszlo do glowy... to fakt lancuch to dosc czesto musze naciagac... po tym sezonie trzeba bedzie wymienic... haha

Edytowane przez skoal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przerabane, a ktory bok sciagnac zeby dojrzec zbiorniczek ?

 

Wczoraj zrobilem 230 km troche z tego w korkach i wskaznik temperatury byl prawie w polowie - czy tak powinno byc ?

NIe chce mi sie rozbierac plastikow - chyba jak by bylo malo plynu to by temp. byla wieksza, nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie popełniaj mojego błędu i zawsze ładując akumulator w f4 (tzn we wszystkich Hondach z tym pojebanym imobilaizerem HSiS czy jakoś tak ) odłączyć jedną z klem akumulatora...bo jeśli padnie moduł...to będziesz miał taka biedę jak ja... chcąc zmienić moduł będziesz musiał zmieniać kluczyk i stacyjkę... w starszych modelach lub innych markach motocykli chyba tego nie ma i wymiana samego modułu wystarczy a tu trzeba znieniać komplecik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczescie ja mam nowy akumulator ale dzieki za cenne info. Obojetnie, ktora kleme odlaczyc?

 

Orientuje sie ktos co ile trzeba wymieniac olej w F4 i inne tego typu (zawory, gazniki itp) bo nie mam instrukcji :/

 

Najlepsze jest to ,ze jak mialem Suzuki - przyslali mi calkowicie za darmo instrukcję pokrywając nawet koszty przesyłki - w "Hądzie" krzyknęli sobie 76zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...