Frycek Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam, Chciałbym nadmienić na poczatku,że przeszukałem forum wyszukiwarka i nie znalazłem interesujących mnie wiadomośći, jeżeli zrobiłem to pobieżnie to proszę mnie odesłać do nich przez link. Sprawa rozchodzi się o zamiane silnika w TDR 125, ze stockowego na jakąś 250 w 2T.Wiele osób mi mówiło na bajzlach i giełdach, że się da.Ale żadna nie powiedziała jaki to silnik(z jakiego motocykla, i rocznik) Kolega podobno wyczytał że z TDR 250 nie pasuje bo ma inny rozstaw śrub i nie da rady go powiesić w rame 125. Nie mam pojecia czy to prawda, bo sam dopiero orientuje się na ten temat od 2 godzin. Proszę więc, jeżeli ktoś ma jakieś informacje na ten temat o pomoc.Jeżeli nie ma to sensu,jak ktoś mi to mądrze wybije z głowy to w takim razie od jakiej 125 pasuje motor(podobno od jakiegoś KTM) nie pamietam jaki to rocznik ale coś około miedzy 1995 a 1998(podam dokładny) Z góry dziękuje i pozdrawiam :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam, Chciałbym nadmienić na poczatku,że przeszukałem forum wyszukiwarka i nie znalazłem interesujących mnie wiadomośći, jeżeli zrobiłem to pobieżnie to proszę mnie odesłać do nich przez link. Sprawa rozchodzi się o zamiane silnika w TDR 125, ze stockowego na jakąś 250 w 2T.Wiele osób mi mówiło na bajzlach i giełdach, że się da.Ale żadna nie powiedziała jaki to silnik(z jakiego motocykla, i rocznik) Kolega podobno wyczytał że z TDR 250 nie pasuje bo ma inny rozstaw śrub i nie da rady go powiesić w rame 125. Nie mam pojecia czy to prawda, bo sam dopiero orientuje się na ten temat od 2 godzin. Proszę więc, jeżeli ktoś ma jakieś informacje na ten temat o pomoc.Jeżeli nie ma to sensu,jak ktoś mi to mądrze wybije z głowy to w takim razie od jakiej 125 pasuje motor(podobno od jakiegoś KTM) nie pamietam jaki to rocznik ale coś około miedzy 1995 a 1998(podam dokładny) Z góry dziękuje i pozdrawiam :notworthy: A przerobienie mocowań nie wchodzi w grę ? bo mówisz ze inny rozstaw śrub tylko. A co do ktm to może być albo sx/exc albo lc2 który jest bliźniakiem yamahy Dt a co za tym idzie silnik jest prawdopodobnie taki sam jak masz w swoim motocyklu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Nie taniej i szybciej wyjdzie założyć jakiś kid tuningowy na 180cm? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 (edytowane) Nie taniej i szybciej wyjdzie założyć jakiś kid tuningowy na 180cm? pozdrawiam Taki kit kosztuje połowę motocykla. Chłopcze jak chcesz przełożyć silnik to sam musisz dojść co bedzie pasować, co trzeba bedzie przerobic, itd. Nikt nie poda Ci gotowej instrukcji na tacy, o albo jeszcze lepiej nikt nie sprzeda Ci gotowego kitu z silnikiem 250 z dostosowaną instalacją pod ramę TDRki, specjalnie przygotowanego układu wydechowego również pod ramę TDRki. Przełożenie silnika to nie jest hop-siup. Chociaż sama czynność jest banalna jak i dorobienie mocowań, ale żeby dobrze poprowadzić wydech, zrobić dobrze instalacje to jest juz większy problem. Taniej wyjdzie jak kupisz sobie cały motocykl z silnikiem 250 i skoczysz sobie do lasu sie wyżyć. Edytowane 12 Lutego 2010 przez radzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 no z tym ktm to dobrze ktos mowil, chodzi o lc2, tylko ze tam jest silnik minarelli 125 taki jak wlasnie w tdr,dt,tzr 125 czyli to samo jak miales wczesniej, zapomnij ze jakis silnik bedzie pasowac bez zadnych przerobek :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 to kup sobie tdr 250 i po kłopocie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 no z tym ktm to dobrze ktos mowil, chodzi o lc2, tylko ze tam jest silnik minarelli 125 taki jak wlasnie w tdr,dt,tzr 125 czyli to samo jak miales wczesniej, zapomnij ze jakis silnik bedzie pasowac bez zadnych przerobek :P No oczywiście to ja mówiłem :biggrin: A tak serio to też rację masz, bo jaki silnik by nie wpasować to trzeba będzie mocowania przerabiać i uchwyty na ramie do "nowego" wydechu. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frycek Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Dzieki panowie, bardzo dobrze wiem że przekładanie silnika jest proste, mam spawarki do aluminium, do plastiku, stali, przecinarkę plazmową(generalnie cały warsztat metaloplastyczny) i nie jest problemem przerobić ramę.Kupienie 250 jest dobrym pomysłem i zrobie to tylko kupie juz takiego stricte crossa, bo tdr nie jest najlepsza w teren tylko rozchodzi się o to,że mam walniety wał korbowy i peknieta tuleje cylindra, gdyby nie to to nawet bym o tym nie pomyślał.Szkoda mi trochę motocykla, a pomyslałem ,ze można by włożyć mocniejszy silnik.Poprostu chciałem wiedzieć jaki silnik tam może pasować,bo dochodzenie do tego zajmie troszeczkę czasu, a w zamian mogę zaoferować pospawanie peknietej obudowy sprzęgła na przykład,albo owiewek;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 z tej nowej dt 125 bedzie tez pasowac silnik i nie trzeba bedzie przerabiac ani uchwytow ani instalacji . Po co wklacac silnik z tdr 250 jak to sie w teren nie nadaje bo paliwa starczy na godzinke ja mialem dt 125 to jak w terenie se pojezdzilem ze 2 godzinki to w baku niekiedy braklo ropy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 (edytowane) z tej nowej dt 125 bedzie tez pasowac silnik i nie trzeba bedzie przerabiac ani uchwytow ani instalacji . Po co wklacac silnik z tdr 250 jak to sie w teren nie nadaje bo paliwa starczy na godzinke ja mialem dt 125 to jak w terenie se pojezdzilem ze 2 godzinki to w baku niekiedy braklo ropy :) Nie wiedziałem że DT były produkowane w TDI :biggrin: :eek: To chyba jakaś aluzja w stronę prowokacji :biggrin: Edytowane 12 Lutego 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 tdr w teren ? przecież to się nie nadaje, nie te zawieszenia , to prawie jakby przerobić mz na crossa :lapad: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frycek Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 nikt nie mówi i jakimś hard enduro:D a po za tym ja mówiłem o silniku, jesli nie macie nic do powiedzenia na ten temat to dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 nikt Ci nie napisze jaki silnik podpasuje , próba wmontowania każdego innego kończy się na spawarce. to nie samochód że w jednej budzie jest 5 różnych silników. równie dobrze możesz wsadzić silnik z rometa jak i od hayabusy zmierz rozstaw wahacza oraz jego położenie w ramie i według tego szukaj silnika Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 gdybyś włożył silnik od dt 125 to byś kasy zaoszczędził , chyba że chcesz Ode mnie kupić tdr 50 :D w terenie też pojeździsz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Dobra spoko wrzucisz sobie silniczek od 250 2t crossa. A czym to bedziesz hamował ?? to nie jest takie proste jak sie wydaje, taniej wyjdzie sprzedac ta tdr dołozyc ta kase co chcesz przeznaczyc na nowy silnik i rozejrzec sie za czyms mocniejszym. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.