gba4 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam, kupiłem motocykl Honda XL125 V Varadero po szlifie na prawą strone. Przejechane plastiki z prawej strony, krzywa tarcza hamulcowa (wgięta jakoś tak że nie widać tego i blokowała się w jednym miejscu) a poza tym wszystko wyglądało na ok. Mechanik sciągnał wszystkie plastiki z przodu itd i mówił mi że rama wygląda ok. Problem polega na tym że ostatnio zauwazyłem że moto sciąga mi w lewą strone a jak przechyle go bardziej w prawo to znowuz w prawą strone. Po wymiane tarczy hamulcowej na prostą teraz moto wpada w shimmy bo znowu tloczki mi się zabrudzily i nie odbijaja do konca i ciagle tarcze trzymają ( chyba taka jest tego przyczyna?) Do wymiany mam także łożysko główki ramy bo ewidentnie jest luz(np. jak hamuje lub poruszam motocyklem stojac na przednim hamulcu w tyl i przod ) I teraz pytanie : czy te rzeczy mogą być przyczyną tego że moto mi nie jechał prosto? strasznie martwie się o rame chociaz niby mechanik mowil ze byla prosta i nie widzialem nic specjalnego, zadnego spawania ani jakis wgniecen. Czy po zrobieniu hamulca i lozyska wszystko powinno wrocic do normy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Oprócz łożyska główki ramy,sprawdź jescze ciśnienie w oponie....lub zwyczajnie czy nie ma jakiegoś guzka. Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Mechanik powiedział, że rama wyglada ok... :banghead: Znaczy się rdzy nie widział??? Powodem shimmi może być wszystko o czym pisałeś jak również stan przedniej opony, powykręcane lagi w półkach i w sumie grom wie co jeszcze bo jak do tej pory nikt do końca na to nie wpadł. A jak powiemy Ci, ze to nie jest wina hamulca i łożyska główki ramy to nie będziesz tego naprawiał??? Zrób wszystko jak należy i wtedy napisz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 A może koślawo siedzisz? Bo jak by ściągało to na jedną raczej, a nie raz w prawo, a raz w lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Fakt, przyczyn może być sporo. Obstawiam uszkodzenie/skrzywienie ramy w okolicy główki. Wymień w pierwszej kolejności łożyska w główce i zobaczysz jak motocykl będzie się prowadził. Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 bardzo możliwe że lagi krzywe, one gną sie w pierwszej kolejności, potem rama także od tego trzeba zacząć (po wymianie łożyska, a właściwie przy wymianie łożyska). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 A w jakim stanie jest przedni kapeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 zacznij od łożyska główki ramy, tu nie może być żadnych zacięć i luzów Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Przyczyn masę : Krzywe lagi, krzywa przednia felga, złe cisnienie w oponie, wy ząbkowana przednia opona, łozysko głowki ramy, zużyty olej w lagach, Wszystkie te elementy trzeba dokładnie zbadac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Do tego łożysko wahacza musimy doliczyć. Ja stawiam na przesunięte lagi w półkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gba4 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Do tego łożysko wahacza musimy doliczyć. Ja stawiam na przesunięte lagi w półkach No mam nadzieje, oby z ramą było wszystko ok. Gdy skonczą się mrozy to pojade do mechanika i umówię się na kompletny przegląd zawieszenia oraz wymiane lozyska i naprawe hamulca. Myślę że cięzko aby tylko po takim szlifie rama mogła być mocno naruszona, na dodatek oglądalismy ją po sciagnieciu wszystkich plastików i wyglądało wszystko tak jak powinno ale fakt tylko na oko. Gdyby jednak okazało się że rama jest lekko naruszona to rama do smieci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 W całym cywilizowanym świecie "lekko naruszona rama" idzie na śmietnik. U nas jest trochę inaczej. Dawno temu jeździłem zygzakiem po lekkim ślizgu którego byłem sprawcą. Tarcze i lagi co prawda miał proste, ale skręcał w lewo więc musiałem siedzieć bardziej z prawej i było git:)... Generalnie nie polecam:) Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gba4 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 W całym cywilizowanym świecie "lekko naruszona rama" idzie na śmietnik. U nas jest trochę inaczej. Dawno temu jeździłem zygzakiem po lekkim ślizgu którego byłem sprawcą. Tarcze i lagi co prawda miał proste, ale skręcał w lewo więc musiałem siedzieć bardziej z prawej i było git:)... Generalnie nie polecam:) No możliwe, jednak ja nic nie czułem i jezdzi mi się bardzo komfortowo. Jak wymieniłem tarcze na prostą to nie musiałem siedziec bardziej z ktorejkolwiek strony, wystarczyli ze lekko trzymałem kierownice i motocykl pieknie prosto jedzie a na mnie zadne sily nie dzialaly, a gdy puszcze to od razu shimmy i tyle. Od początku nic nie czułem a wczesniej jezdzilem (przed kupnem tego) prostym motocyklem ktory normalnie jechal i naprawde roznicy zadnej :P tylko gdy puszczam kiere Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 To co teraz napisałeś to wygląda na oponę(oprócz łożyska). Wyząbkowana albo po prostu już słaby bieżnik. Varadero lubi shimmi przy zużyciu przedniej opony. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Może przednia felga dostała po dupie i jest ósemka, podnieś przód zakręć kołem i będziesz widział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.