kanak098 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam panowie Potrzebuje paru rad odnośnie mz trophy:) Mianowicie mam problem z obszyciem siedzeń...co zrobić kupić skaj i obszyć?? Aby kupić gumy oryginalne nie ma szans... Kolejny problem to, jaką byście mi farbę zaproponowali aby wymalować bak oraz obudowe lampy (dodatkowo jeszcze koło chce pomalować też właśnie tą farbą... "ranty" już wypolerowane i chodzi aby środek i szprychy pomalować) Na razie mam tyle pytań:) Gdyby ktoś posiadał jakieś części do mz trophy to pw...szukam m.in ramki reflektora, amortyzatory(raczej nowe z allegro pewnie kupie), oraz wydech i kolanko (także nowe)...potrzebuje jeszcze paru pierdół typu nakrętki trzymające obudowy boczne(te takie białe) itd... Za wszystkie porady z góry dzięki :notworthy: Ps planuje ją jakoś zarejestrować...gdyby ktoś miał jakieś rady to też proszę o napisanie(czytałem tematy odnośnie rejestracji, jednak mi chodzi bardziej który sposób jest lepiej wybrać aby było w miarę tanio i szybko :) ) Pozdrawiam kanak98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Kolor ja polecam sciagnac ze starego oryginalnego lakieru.Jak jeszcze możesz. Pokrowce ja bym dal jakiejs firmie co sie zajmuje obszywaniem. A felg ja bym nie malowal, dziwnie to bedzie jakos wygladac. Wole oryginalne malowanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) Felg nie maluj bo zepsujesz caloksztalt. Co do siedzen to rozumiem ze masz tzw sercowe. Jedyne rozsadne wyjscie to dac do tapicera i obszyc np skają. Co prawda te oryginalne gumowe pokrowce czasami pojawiaja sie na allegro (fabrycznie nowe) ale ceny typu 500 za sztuke mysle ze z miejsca odstraszaja :icon_mrgreen: Co do koloru to ja niestety mialem trophy przemalowana na czarno wiec o "zdjeciu" oryginalnego lakieru nie bylo mowy to poprostu wzielem w mieszalni akrylowa kosc sloniowa i wyglada pieknie :) Edytowane 30 Stycznia 2010 przez emil1005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 hmmm co do felg to nie dało się ....dziwnie może nie będzie wyglądało:) z siedzeniami właśnie tak zrobię :) dzięki za rady:) a gdyby ktoś miał jakieś części to prosze o pw:) pzdr ps jeszcze jedno ...musze silnik rozebrać aby wyciągnąć wał ,ponieważ niestety ale klin został "urwany" i jest jego połowa w gnieździe...czy wyciągnie mi go jakiś fachowiec od wałów?? wolał bym nie wymieniać wału ponieważ był zregenerowany :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 ps jeszcze jedno ...musze silnik rozebrać aby wyciągnąć wał ,ponieważ niestety ale klin został "urwany" i jest jego połowa w gnieździe...czy wyciągnie mi go jakiś fachowiec od wałów?? wolał bym nie wymieniać wału ponieważ był zregenerowany :) A po h... chcesz wał wyciągać? Bierzesz cienki wkrętak typu ślusarskiego (to taki, który ma przy rączce metalową powierzchnię do uderzania młotkiem, np. http://www.jobiprofi.cz/data/catalogue/product/PHY070.jpg ) i delikatnie wydłubujesz z gniazda pozostałość wpustu. Jak trzeba to wkrętak szlifujesz na szerokość gniazda tak, by nie poniszczyć czopa wału. Ale jeśli ścina ci wpusty, to nie są ze sobą spasowane stożki, trzeba je dotrzeć pastą zaworową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Mhm. Tak jak HD wyżej pisze. Nie trzeba wału wyciągać. Trzeba mieć tylko odpowiednie narzędzie i dużo cierpliwości. :biggrin: Dotrzyj później stożki bo będzie dalej ścinać kliny. A ja mogę Ci pomóc tylko tyle że się podzielę serwisówką w pliku .pdf. Tylko podaj jaki to rocznik i model jest bo Trophy nic mi nie mówi. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 69-73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Ok. To zażyj ten link, wrzuciłem kilka sztuk: http://rapidshare.com/files/343749616/Manual_MZ_ES.rar.html ES 175/250 1969 ES 1275/250 1973 ES 175/250 Schemat instalacji ES 250 1970 ES 250 1972 ETS 250 Trophy Sport Katalog Części ETS 250 Trophy Sport Manual i jeszcze jakieś dwa roczniki ES 175/250 Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) dzięki za odpowiedzi:) dzięki również za serwisówkę...miałem jakąś ale ta też się przyda:) w razie jakiś wątpliwości będe pisał:) ps koła zostały już pomalowane:) efekt..nawet nawet chociaż spodziewałem się czegoś więcej:) pozdrawiam kanak098 ps2 jakiś błąd wyskoczył do ściągnięcia tej serwisówki...:) Edytowane 2 Lutego 2010 przez kanak098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Jakiś błąd download`u bo servery RS są chyba przeciążone, tak mi to wygląda z opisu. Jak nie będzie śmigał to wrzucę gdzieś indziej jak tylko uporam się z wiecznie umierającym kompem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 dzięki:) jak pisałem koła już pomalowane...teraz tylko opony kupie (ktoś może doradzi gdzie:PP) i zrobię zdjęcia do oceny:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Oponki może mam na sklepie. :biggrin: Prowadzimy sklep właśnie z częściami do takich wynalazków. W poniedziałek zobaczę czy są, jaki rozmiar? Tam chyba 16 był co? Napisz PW jak jesteś zainteresowany. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 przod 16X3.25 , tył 16X3.50 wg starych oznaczen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Przy rejestracji nie mozesz isc na skróty, albo zasiedzenie albo zabytek, kupowanie dokumentów to kanał, jak cos na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.