Skocz do zawartości

Suzuki DR 600 Dakar


Oley
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec tak pochwale sie że kupiłem tą DRke, zdjęcia będą jutro :bigrazz: , lecz nie mam pojęcia jak działa automatyczny dekompresator wytłumaczy mi ktoś? Ponieważ nawet gdy odczepiłem linke idącą od startera bez problemu można ruszyć starterem tak powinno być? DRa odpala i śmiga więc sam nie wiem.

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez deko ruszysz tłokiem ale nie przekopiesz kompresji. Nawet jesteś w stanie połamać starter na kompresji i z tym uważaj bo używki nie dostaniesz ;] Jak możesz przekopać swoją DR'kę bez autodeko to masz silnik do remontu...

 

Autodeko działa tak, że jak naciskasz kopkę to wtedy dekompresator uchyla ci zawory wydechowe i nie masz wtedy kompresji i możesz przekopać Dr'kę.

 

Zapodaj jakieś foty ;]

Edytowane przez lukasz_vip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak dzisiaj próbowałem odpalić DRe i nic z tego jak mówisz nie było kompresji, męczyłem sie z 3h, zajrzałem do zaworów i okazało sie że jeden wydechowy jest podparty, po ustawieniu luzu odpaliła od strzała. Tylko DRka z tym zaworem musiała zrobić troche km ponieważ jak ustawiałem luz, jeżeli pokopałem ją z 10 min zawór minimalnie siadł zrobiłem tak ze 3 razy, i narazie jest ok zrobie jakies 100km i zobacze czy znowu nie siada. Myślisz że sie ułoży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak dzisiaj próbowałem odpalić DRe i nic z tego jak mówisz nie było kompresji, męczyłem sie z 3h, zajrzałem do zaworów i okazało sie że jeden wydechowy jest podparty, po ustawieniu luzu odpaliła od strzała. Tylko DRka z tym zaworem musiała zrobić troche km ponieważ jak ustawiałem luz, jeżeli pokopałem ją z 10 min zawór minimalnie siadł zrobiłem tak ze 3 razy, i narazie jest ok zrobie jakies 100km i zobacze czy znowu nie siada. Myślisz że sie ułoży?

czyli co? u kupującego palilo i latało a u ciebie nagle zawór podparty i silnik nie pali? mi to wygląda na kończące sie gniazdo, przy zdrowym gniezdzie tak momentalne zużycie jest niespotykane

Ja u siebie w DR600 wykręcałem śrubę składu mieszanki o pół obrotu więcej przy przelotowym wydechu.

to zmieniłes skład mieszanki tylko wolnym obrotom czyli dla silnika to prawie zadna róznica, jesli juz regulowac to połozeniem iglicy

 

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym zaworem jest tak, on po prostu nie zawsze sie domyka, nie wiem jak to możliwe wydaje mi sie że zacina sie w prowadnicy. Jak ją kupiłem ustawiłem zawory przy ustawianiu zawór był nie domknięty i ustawiłem luz dlatego później był podparty, 2 raz jak ustawiałem odkręciłem wydech i patrzyłem w kanał wydechowy ustawiłem na domkniętym, lecz teraz raz sie domknie a raz nie, chyba musze to rezebrać i sprawdzić jak myślicie?? Mam fotki:

http://yfrog.com/591001476pj

http://yfrog.com/421001477j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmiesz głowice bez wyciągania silnika. Starczy miejsca.

Wizualnie ładna DRka. tylko owiewki z kompletuj i będzie gitara

Może to być wina sprężyny, ale może zacierać się też w prowadnicy tak jak mówisz.

Nie jeździj lepiej tak, bo Ci bardzo szybko wypali zawór i gniazdo. Zawory oczywiście do dotarcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozbierać i wymiana sprężyny załatwi sprawe?? Do zdjęcia głowicy musze silnik wyjąć z ramy czy obejdzie sie?

Człowieku ty się nie zastanawiaj czy sprężyna czy prowadnica tylko zdejmuj głowicę bo jak ci ten zawór zostanie w cylindrze to będzie "piękna katastrofa" :banghead: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie zastanawiam i nie mam zamiaru jeździć bo wiem czym to grozi, jutro rozbieram i zobacze co dokładnie ją boli pstrykne kilka fotek i wrzuce. Dzięki za rady :bigrazz:

 

Dziś wziąłem sie do roboty po zdjęciu pokrywy widać ze jeden zawór siedzi http://yfrog.com/e6graij zdjąłem głowice, patrze a tu wypadło gniazdo zaworowe :eek: http://img705.yfrog.com/i/vbvbvbw.jpg/ , na tłoku był ślad http://img204.yfrog.com/i/toku.jpg/ , po wyjęciu zaworu tak to wyglądało http://img535.yfrog.com/i/1001554.jpg/ , http://img704.yfrog.com/i/gocalad.jpg/ , łańcuszek rozrządu http://yfrog.com/jxacuszekj. Da sie tam wstawić nowe gniazdo będzie to śmigać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie zastanawiam i nie mam zamiaru jeździć bo wiem czym to grozi, jutro rozbieram i zobacze co dokładnie ją boli pstrykne kilka fotek i wrzuce. Dzięki za rady :bigrazz:

 

Dziś wziąłem sie do roboty po zdjęciu pokrywy widać ze jeden zawór siedzi http://yfrog.com/e6graij zdjąłem głowice, patrze a tu wypadło gniazdo zaworowe :eek: http://img705.yfrog.com/i/vbvbvbw.jpg/ , na tłoku był ślad http://img204.yfrog.com/i/toku.jpg/ , po wyjęciu zaworu tak to wyglądało http://img535.yfrog.com/i/1001554.jpg/ , http://img704.yfrog.com/i/gocalad.jpg/ , łańcuszek rozrządu http://yfrog.com/jxacuszekj. Da sie tam wstawić nowe gniazdo będzie to śmigać?

 

Holly shit :eek: ! nieźle wydymane, zanieś to do jakiegoś dobrego warsztatu niech obadają ale wątpię żeby się tą głowice udało uratować :icon_rolleyes: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...