jimi11 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 -rozwiercenie gaźnika(oraz dysz) Dziekujemy... :banghead: Ps. 125 od wski to nie potwor tym bardziej przy tej masie :) jakby nie potrzebnie wchodzila na kolo to zawsze mozesz zdlawic :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 (edytowane) BOSZ :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: ta mz ta to total max porażka, idiotyzm w wersji ruskiej +niemiecka ,,precyzja i myśl techniczna,, z wykonaniem u turka w garażu przez rumuńskiego inżyniera z afrykańskim magistrem. :banghead: z pewnością ta turbinka miała odpowiednie smarowanie olejowe :banghead: ale mniejsza z tym. więc ostatnie pytanie. czy warto zmniejszać masę koła zamachowego i czy utrata momentu obrotowego nie będzie za duża w porównaniu do zysku szybkości wkręcania się na obroty? Ps jimi11 wsk-ą 3 bez najmniejszego problemu da się jeździć na kole, tak samo jak komarem simakiem itp i nie potrzebna jest do tego moc szlifierki tylko dobry balans ;) Edytowane 26 Stycznia 2010 przez chelchowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 jimiemu chodzilo o Twoja konstrukcje, czy w niej ten motor od wski nie bedzie rwał :icon_mrgreen: IMO te smieszne stado chyba 6 koni jakie produkuje wsk'a styknie Twojej babce akurat ale nadal bym został przy wersji z silnikiem japonskim :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 jimiemu chodzilo o Twoja konstrukcje, czy w niej ten motor od wski nie bedzie rwał :icon_mrgreen: Jak to mowia: skórka za wyprawke. Bedziesz kombinowac z tym rometem, a i tak niewiele przyniesie to rezultatow, a skroci zywotnosc. Juz silnik od jawy ma wieksza moc bez zadnych przerobek. A silnik od WSKi poprostu ma tyle samo mocy co dzisiejsze 50ki.. Wiec watpie zeby byl za mocny. Ps. Wszystkim da sie na kole pojechac ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 ... A silnik od WSKi poprostu ma tyle samo mocy co dzisiejsze 50ki.. Wiec watpie zeby byl za mocny. ... Przy znacznie większej masie oraz awaryjności :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Na poważnie to ja też uważam, że za silnik rometa nie ma się co brać, jest to bardzo prosta konstrukcja, z nie najlepszych materiałów i jako taką dokładnością wykonania odlewów itd. Zdecydowanie lepiej byłoby się zabrać za silnik simsona, tam jest jeszcze kilka koników w rezerwie, z tym że przy 6-7 KM nie wróże takiemu silniczkowi dłuższego żywota jak 5 tys. km :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Z tym silnikiem można zrobić cuda przy odrobinie ułańskiej fantazji i wcale nie musi się to odbić na jego przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 i kolejny temat zszedł na koty bo na psy to za mało powiedziane :banghead: Nie założyłem tematu ,,jaki naj lepiej wstawić silnik do choppera ,, tylko co zrobić żeby stary klak miał te 2-3km. proste jak drut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Toc toz w pierwszych postach masz link do wszystkiego co zrobic z silnikiem. http://forum.oldtimery.com/viewtopic.php?f=11&t=1118 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 jimi11 ,,TOC,, nie. tam było wszystko tylko p przeróbce cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid991 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 (edytowane) Splanuj głowice. Jak będzie jeszcze Ci mało mocy to wykonaj czynności które polecił Ci kamikazemario . Nie denerwuj się ale zastanów się czy warto męczyć sie z przeróbkami które nie wiele pomogą. Edytowane 26 Stycznia 2010 przez dawid991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 oryginalnie komar ma około 1.8km i max obroty 5000. więc myślę że podrkęcenie go do 2km to nie wyczyn w końcu to tylko 0.2km czyli około 11% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid991 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 (edytowane) 0.2 nie wiem czy jest jaki kolwiek sens się bawić bo nawet nie odczujesz tego. Splanuj głowice i Ci wystarczy a jak laska będzie ładnie prosić to na wakacje wrzuć jej serducho od etz 150 i będzie OK. Edytowane 26 Stycznia 2010 przez dawid991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 i dokładnie tak zrobię, dołożę tylko większy filtr, wydech i ognia, jak ktoś chce mogę wstawić już fotę ramy z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid991 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Wydech (żeby nie za kłócił prawidłowej pracy silnika) możesz zrobić sam korzystając z odpowiedniego programu do obliczania wydechów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.