toowdie Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Toowdie, dobrze by było, żebyś wiedział co piszesz, a nie pisał co wiesz. Odpowietrzałem w VTX1800 i jakoś większych problemów nie było. Fakt, faktem w XX'ie tego nie robiłem. Poza tym człowiek uczy się całe życie. Przyznaję że dla laika odpowietrzenie tego układu może być skomplikowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Odpowietrzałeś, czy wymieniałeś płyn? Bo to dwie różne rzeczy. Jak układ masz zalany i tylko przepychasz stary płyn nowym, to operacje niczym się nie różni od każdego innego motocykla - jest tylko więcej odpowietrzników. Ale prawdziwe odpowietrzanie (czyli po wymianie przewodów) wymaga już kombinacji, by ani jeden babel powietrza nie został w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 odpowietrzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorniczyrafik Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Najbardziej paskudny motocykl w tym temacie to Beemki ze wspomaganiem.Absolutnie,pozytywnie nie do odpowietrzenia bez specjalistycznego urzadzenia ktore ma tylko autoryzowany dealer. nie koniecznie :biggrin: beemki odpowietrza sie bardzo latwo jesli wiesz co robisz oczywiscie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.